Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Νοεμβρίου 13, 2008, 05:20:41 μμ

Τίτλος: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 13, 2008, 05:20:41 μμ
 ::webmaster::Η καθιερωμενη συναντηση αυτο το Σαββατο θα γινει εκτακτως στην Αργυρουπολη σε καφετερια πλησιον του G.E Hobbies. ::webmaster::


Τα λεμε εκει! ::salut::


ΧΑΡΤΗΣ απο ramfighter



πληροφοριες μεταβασης
 :arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,5357.msg100202.html#msg100202
 :arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,6392.msg128102.html#msg128102

Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: CROW στις Νοεμβρίου 13, 2008, 06:32:21 μμ
Μεσα με τα μπουνια! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: Sjmygian στις Νοεμβρίου 13, 2008, 06:52:21 μμ
Σε κάποια συγκεκριμένη, ή σε όποια τύχει να έχει ελεύθερα τραπέζια;


(ελπίζω να καταφέρω να έρθω, οπότε θα ήταν κρίμα να μην βρίσκω την καφετέρια που θα είστε)
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: Θανάσης στις Νοεμβρίου 13, 2008, 07:42:14 μμ
Το μονο κακο ειναι οτι καθε σαββατο εκει εχει λαικη και το παρκαρισμα ειναι λιγο μανικι :roll:
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: Moufas στις Νοεμβρίου 13, 2008, 07:43:41 μμ
Λίγο πιο συγκεκριμένοι σε ώρα και καφέ .........

Πάμε NEW DELI να σκάσουμε στις κρέπες .  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: Χατζηδημητριου Δ στις Νοεμβρίου 13, 2008, 07:59:33 μμ
Πιο ευκολο για μενα απο οτι το κεντρο μαλλον θα ερθω και εγω.
Καλη καβαντζα για παρκαρισμα ειναι ο παραλληλος της Βουλιαγμενης , το στενο κατω απο την Θουκιδιδου εχει κατι οικοπεδα αδεια (αν δεν τα εχουν γεμισει οι λαικιτζηδες)
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Νοεμβρίου 13, 2008, 09:24:57 μμ
Ωραία και ότι έλεγα ότι θα την βγάλω οικονομικά το Σάββατο :P
Παλιά στο Τέξας!
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: ramfighter στις Νοεμβρίου 14, 2008, 08:04:48 μμ
Απών  :wink:
Υ.Γ.
Σε αυτόν τον χάρτη κάποια στιγμή πρέπει να βάλω και τις πίττες του Ντένη, το κρασοφαγάδικο του Βαμβακούλα και καναδυό παστερίες που είναι εκει γύρω. Καλύτερο καφέ πάντως κάνουν το central και το poco-poco.
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: Sjmygian στις Νοεμβρίου 14, 2008, 08:14:05 μμ
Τελικά, έχει κανονιστεί σε ποια καφετέρια θα γίνει η συνάντηση;


Και ποιο από τα κόκκινα σημαδάκια δείχνει την θέση της;
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: melpas1013 στις Νοεμβρίου 14, 2008, 09:08:54 μμ
Όχι παιδιά, δεν έχει κανονιστεί κάποια καφετέρια. Συνήθως καθόμαστε στην γωνιακή(το κόκκινο πάνω από το Β4). Αν δε μας δείτε εκεί κάντε ένα τηλεφωνάκι.
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 14, 2008, 09:18:43 μμ
απων λογω εργασιας :(
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: nino1969 στις Νοεμβρίου 14, 2008, 09:20:44 μμ
απων λογω εργαριας :(
τι ειν'τούτο;  :roll: Μήπως ήθελες να γράψεις κατ-εργαριας  ::glossa::  :lol: :lol: :lol: :lol:
Δυστυχώς κι εγώ απών.  :(
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: Κώστας Α.Β. στις Νοεμβρίου 14, 2008, 09:43:01 μμ
Απών, λόγω του τελευταίου αγώνα της χρονιάς στα Ιλίσια (http://www.bikereport.gr/home/detail.asp?iData=1353&iCat=284&iChannel=6&nChannel=%C1%CD%C1%CA%CF%C9%CD%D9%D3%C5%C9%D3%20-%20%D0%D1%CF%CA%D5%D1%C7%CE%C5%C9%D3%20%C1%C3%D9%CD%D9%CD).........

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: Symeon στις Νοεμβρίου 14, 2008, 10:12:08 μμ
Απών λόγω ανωτέρας βίας.
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: Sjmygian στις Νοεμβρίου 15, 2008, 03:06:36 μμ
Δυστυχώς και εγώ απών :(



Σταύρο, έχεις ΡΜ
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: nick2 στις Νοεμβρίου 17, 2008, 10:22:49 πμ
         Τελικά μόνο εγώ ήμουν παρών στην...............Ιπποκράτους. :? :? :?


         Δεν είχα πάρει χαμπάρι την αλλαγή τόπου συνάντησης. :oops: :oops: :oops:



         ʼκρα του τάφου σιωπή στον Μίτο.................... :(
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση στην Αργυρουπολη Σαββατο 15/11/2008
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 17, 2008, 01:54:14 μμ
               ʼκρα του τάφου σιωπή στον Μίτο.................... :(

δεν λες καλα που ανοιξε... γιατι δεν μας εβλεπα καθολου καλα   :mrgreen: :mrgreen: