Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Νοεμβρίου 13, 2008, 05:20:41 μμ
-
::webmaster::Η καθιερωμενη συναντηση αυτο το Σαββατο θα γινει εκτακτως στην Αργυρουπολη σε καφετερια πλησιον του G.E Hobbies. ::webmaster::
Τα λεμε εκει! ::salut::
ΧΑΡΤΗΣ απο ramfighter

πληροφοριες μεταβασης
:arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,5357.msg100202.html#msg100202
:arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,6392.msg128102.html#msg128102
-
Μεσα με τα μπουνια! ::icon_thumright::
-
Σε κάποια συγκεκριμένη, ή σε όποια τύχει να έχει ελεύθερα τραπέζια;
(ελπίζω να καταφέρω να έρθω, οπότε θα ήταν κρίμα να μην βρίσκω την καφετέρια που θα είστε)
-
Το μονο κακο ειναι οτι καθε σαββατο εκει εχει λαικη και το παρκαρισμα ειναι λιγο μανικι :roll:
-
Λίγο πιο συγκεκριμένοι σε ώρα και καφέ .........
Πάμε NEW DELI να σκάσουμε στις κρέπες . :mrgreen:
-
Πιο ευκολο για μενα απο οτι το κεντρο μαλλον θα ερθω και εγω.
Καλη καβαντζα για παρκαρισμα ειναι ο παραλληλος της Βουλιαγμενης , το στενο κατω απο την Θουκιδιδου εχει κατι οικοπεδα αδεια (αν δεν τα εχουν γεμισει οι λαικιτζηδες)
-
Ωραία και ότι έλεγα ότι θα την βγάλω οικονομικά το Σάββατο :P
Παλιά στο Τέξας!
-
Απών :wink:
Υ.Γ.
Σε αυτόν τον χάρτη κάποια στιγμή πρέπει να βάλω και τις πίττες του Ντένη, το κρασοφαγάδικο του Βαμβακούλα και καναδυό παστερίες που είναι εκει γύρω. Καλύτερο καφέ πάντως κάνουν το central και το poco-poco.
-
Τελικά, έχει κανονιστεί σε ποια καφετέρια θα γίνει η συνάντηση;
Και ποιο από τα κόκκινα σημαδάκια δείχνει την θέση της;
-
Όχι παιδιά, δεν έχει κανονιστεί κάποια καφετέρια. Συνήθως καθόμαστε στην γωνιακή(το κόκκινο πάνω από το Β4). Αν δε μας δείτε εκεί κάντε ένα τηλεφωνάκι.
-
απων λογω εργασιας :(
-
απων λογω εργαριας :(
τι ειν'τούτο; :roll: Μήπως ήθελες να γράψεις κατ-εργαριας ::glossa:: :lol: :lol: :lol: :lol:
Δυστυχώς κι εγώ απών. :(
-
Απών, λόγω του τελευταίου
αγώνα της χρονιάς στα Ιλίσια (http://www.bikereport.gr/home/detail.asp?iData=1353&iCat=284&iChannel=6&nChannel=%C1%CD%C1%CA%CF%C9%CD%D9%D3%C5%C9%D3%20-%20%D0%D1%CF%CA%D5%D1%C7%CE%C5%C9%D3%20%C1%C3%D9%CD%D9%CD).........
::salut::
-
Απών λόγω ανωτέρας βίας.
-
Δυστυχώς και εγώ απών :(
Σταύρο, έχεις ΡΜ
-
Τελικά μόνο εγώ ήμουν παρών στην...............Ιπποκράτους. :? :? :?
Δεν είχα πάρει χαμπάρι την αλλαγή τόπου συνάντησης. :oops: :oops: :oops:
ʼκρα του τάφου σιωπή στον Μίτο.................... :(
-
ʼκρα του τάφου σιωπή στον Μίτο.................... :(
δεν λες καλα που ανοιξε... γιατι δεν μας εβλεπα καθολου καλα :mrgreen: :mrgreen: