Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία => Μήνυμα ξεκίνησε από: Theios Nontas στις Νοεμβρίου 12, 2008, 02:32:22 μμ

Τίτλος: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Theios Nontas στις Νοεμβρίου 12, 2008, 02:32:22 μμ
Για την ιστορία, και μια και εχθές βρήκα τις φωτογραφίες.

Το 1980 γιορτάστηκαν τα 50 χρόνια απο την ίδρυση της ΠΑ. Την ίδια χρονιά η Ελλάδα επανεντάχθηκε στο στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ.
Με αφορμή λοιπόν τα παραπάνω έγινε μια εκδήλωση στην Τανάγρα η οποία όμως δεν πήρε καμία δημοσιότητα εκτός ΠΑ.

Συμμετείχαν εκτός απο τα Mirage F1 της 334 και 342

 

Αμερικανικά F-15 στην πρώτη τους εμφάνιση στην Ελλάδα





Καναδικά F-104



Ολλανδικά F-5 τα οποία έκαναν και μια εντυπωσιακή επίδειξη



Γερμανικά F-4



Γαλλικά Mirage F-1



και Ιταλικά F-104 (δεν βρήκα  φωτο)





Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 12, 2008, 02:41:31 μμ
 :shock: ...super o θειος!!!!  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Sjmygian στις Νοεμβρίου 12, 2008, 02:44:52 μμ
Πολύ ωραίες φωτογραφίες, ευχαριστούμε πολύ  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::


Σχετικά με τα ιταλικά F-104, αυτό που φαίνεται πίσω από το κάθετο σταθερό του F-15, καθώς και το ακροφύσιο στα αριστερά της φωτογραφίας, ιταλικά δεν είναι;  (το καναδέζικο που προσγειώνεται φαίνεται να έχει άλλο καμουφλάζ)  :?: :?:
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 12, 2008, 02:58:47 μμ
Πολύ ωραίες φωτογραφίες, ευχαριστούμε πολύ  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::


Σχετικά με τα ιταλικά F-104, αυτό που φαίνεται πίσω από το κάθετο σταθερό του F-15, καθώς και το ακροφύσιο στα αριστερά της φωτογραφίας, ιταλικά δεν είναι;  (το καναδέζικο που προσγειώνεται φαίνεται να έχει άλλο καμουφλάζ)  :?: :?:

αν και η παραλλαγή μοιάζει με αυτή των ιταλικών F-104, είναι καναδικά!

να κι ένα προφίλ του 104749 που βρήκα μόλις τώρα!



θειε πες μου οτι εχεις και φωτο απο την εκδηλωση που εγινε στο Σεδες το 1990, για την επετειο των 50 χρονων απο το επος του 40 να με αποτρελανεις!!! ...ειχα δωσει το παρον αλλα ημουν πολυ πιτσιρικος για να βγαλω φωτο...μολις 5 χρονων ::glossa::
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: kongrigo στις Νοεμβρίου 12, 2008, 03:52:36 μμ
κουλό... που το βρήκες το θέμα...  ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 12, 2008, 04:10:45 μμ
μας πηγες σε αλλες εποχες Νωντα μου ::eusa_clap:: ::salut::
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: CROW στις Νοεμβρίου 12, 2008, 04:22:51 μμ
μας πηγες σε αλλες εποχες Νωντα μου ::eusa_clap:: ::salut::
Δεν μας πηγε,μας εστειλε! ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: phantom_phixer στις Νοεμβρίου 12, 2008, 06:00:36 μμ
Πολυ καλες οι φωτο και πολυ ενδιαφερουσες! Ευχαριστουμε!
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Sjmygian στις Νοεμβρίου 12, 2008, 06:10:26 μμ
Πολύ ωραίες φωτογραφίες, ευχαριστούμε πολύ  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::


Σχετικά με τα ιταλικά F-104, αυτό που φαίνεται πίσω από το κάθετο σταθερό του F-15, καθώς και το ακροφύσιο στα αριστερά της φωτογραφίας, ιταλικά δεν είναι;  (το καναδέζικο που προσγειώνεται φαίνεται να έχει άλλο καμουφλάζ)  :?: :?:

αν και η παραλλαγή μοιάζει με αυτή των ιταλικών F-104, είναι καναδικά!

Ευχαριστώ για την διόρθωση

Παράθεση
να κι ένα προφίλ του 104749 που βρήκα μόλις τώρα!



Το προφίλ όμως δεν φαίνεται (τουλάχιστο σε εμένα) :(
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 12, 2008, 08:39:09 μμ
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Fantasma337 στις Νοεμβρίου 12, 2008, 08:51:28 μμ
Εξαιρετικά σπανιες φωτογραφίες Θειε Νώντα, από μια εποχή που η ΠΑ είχε αρχίσει να δείχνει το εσωστρεφές πρόσωπό της...


ΥΓ F-15 είχαν έρθει στην Αγχίαλο και την Τανάγρα το 1977 και το 1979 αντίστοιχα στα πλαίσια της ΝΑΤΟϊκής άσκησης Display Determination 77 και 79 και ασκήθηκαν με μαχητικά της ΠΑ...
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: xaris_the greek στις Νοεμβρίου 12, 2008, 08:52:08 μμ
Απίστευτες φωτογραφίες ::icon_thumright::

Όμως, στη φωτογραφία με το F-15 διακρίνω στο βάθος ένα κίτρινο σημαδάκι με πορεία προς τη φωτιά στο βάθος του φόντου πάνω δεξιά αλλά η ανάλυση δε βοηθάει παραπάνω.

Μήπως, λέω μήπως ήταν από σύμπτωση full ο "Αρχάγγελος" ή βλέπω παντού Canadair;
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: HEL(las) στις Νοεμβρίου 12, 2008, 08:53:06 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 12, 2008, 08:55:11 μμ
Καταπληκτικές φώτος :!:
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Νοεμβρίου 12, 2008, 09:01:38 μμ
Μας έφτιαξες  :twisted: :twisted:

Φοβερές φώτο ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 12, 2008, 09:26:27 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: xaris_the greek στις Νοεμβρίου 12, 2008, 09:47:47 μμ
Spoiler (hover to show)

Μια υπόθεση έκανα, χωρίς να κάνω πλάκα. ʼλλωστε δε το σηκώνει το επίπεδο του εξαίρετου post του Θείου.
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Ni_Kos στις Νοεμβρίου 12, 2008, 10:28:14 μμ
Φοβερό θέμα και πρωτότυπες φωτογραφίες ..... ::icon_thumright::

Όμως, στη φωτογραφία με το F-15 διακρίνω στο βάθος ένα κίτρινο σημαδάκι με πορεία προς τη φωτιά στο βάθος του φόντου πάνω δεξιά αλλά η ανάλυση δε βοηθάει παραπάνω.

Μήπως, λέω μήπως ήταν από σύμπτωση full ο "Αρχάγγελος" ή βλέπω παντού Canadair;
Μου θυμίζεις την πρόσφατη διαφήμιση της VW στην τηλεόραση : "Την κοπέλα με τη λεοπάρδαλη την προσέξατε .........;" :lol:

Πάντως έχεις δίκιο, για Canadair μου φαίνεται κι εμένα. Οπότε οι Καναδοί τελικά είχαν να επιδείξουν .. δύο αεροπλάνα  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: trelas3 στις Νοεμβρίου 12, 2008, 11:39:21 μμ
πολυ ωραιο το θεμα και οι φωτο ιστορικες
ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ::salut:: ανατολη δυση κτλ
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Sotos στις Νοεμβρίου 12, 2008, 11:52:31 μμ
Ωραιες φωτο ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: fisherman στις Νοεμβρίου 13, 2008, 09:24:03 πμ
Θείε Νώντα έγραψες πάλι. Φοβερό το υλικό και εξαιρετικά σπάνιο (προσωπικά ούτε που ήξερα για τη συγκεκριμένη εκδήλωση)  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Όσον αφορά το σχόλιο του Μύρωνα νομίζω ότι έχει εν μέρει δίκιο. Το πίσω από το F-15 είναι καναδικό όπως σωστά είπε ο phantomphlyer (φαίνεται άλλωστε από το εθνόσημο), αλλά το μπροστά είναι ιταλικό F-104S. Να μια φωτό από την ίδια (κατά σύμπτωση) εποχή:

http://www.airliners.net/photo/Italy---Air/Aeritalia-F-104S-Starfighter/0749448/L/
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: dsamba στις Νοεμβρίου 13, 2008, 09:28:18 πμ
Θείε Νώντα έγραψες πάλι. Φοβερό το υλικό και εξαιρετικά σπάνιο (προσωπικά ούτε που ήξερα για τη συγκεκριμένη εκδήλωση)  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Όσον αφορά το σχόλιο του Μύρωνα νομίζω ότι έχει εν μέρει δίκιο. Το πίσω από το F-15 είναι καναδικό όπως σωστά είπε ο phantomphlyer (φαίνεται άλλωστε από το εθνόσημο), αλλά το μπροστά είναι ιταλικό F-104S. Να μια φωτό από την ίδια (κατά σύμπτωση) εποχή:

http://www.airliners.net/photo/Italy---Air/Aeritalia-F-104S-Starfighter/0749448/L/

... και εκτός απο το τεκμήριο της φωτογραφίας (ανωτέρω link), θα φαινόταν και η καναδική σημαία στο κάθετο σταθερό...
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Sjmygian στις Νοεμβρίου 13, 2008, 12:52:13 μμ
@ phantomphlyer

Ευχαριστώ για το προφίλ


@ fisherman

Έπρεπε να το περιμένω, ότι η τελική επιβεβαίωση περί σωστού ή λάθους θα ερχόταν από εσένα  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

@ dsamba

Σωστή η παρατήρηση, αλλά δεν το ανέφερα, επειδή δεν μπορούσα να αποκλείσω την πιθανότητα σε κάποια παραλλαγή των καναδέζικων F-104 να μην υπήρχε η καναδέζικη σημαία στο κάθετο σταθερό  ::icon_thumright::

@  xaris_the greek

 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Theios Nontas στις Νοεμβρίου 13, 2008, 05:00:30 μμ
Χαίρομαι που σας άρεσαν, και να φανταστείτε οτι αυτός που μου τις έδωσε τις είχε για πέταμα  :roll:

Σωστός ο fisherman για το Ιταλικό 104αρι, βρήκα μια στο πακέτο απο Ιταλικό αλλά είναι κουνημένη (το νούμερο είναι 36-20 αν δεν διακρίνεται καλά)




και άλλη μια το διθέσιο F-15



το ΒΤ σημαίνει οτι είχαν έρθει απο την [wiki=http://en.wikipedia.org/wiki/Bitburg_Air_Base]Bitburg_Air_Base[/wiki]

Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: MAGIK στις Νοεμβρίου 13, 2008, 06:38:42 μμ
Απίστευτες φωτογραφίες ::icon_thumright::

Όμως, στη φωτογραφία με το F-15 διακρίνω στο βάθος ένα κίτρινο σημαδάκι με πορεία προς τη φωτιά στο βάθος του φόντου πάνω δεξιά αλλά η ανάλυση δε βοηθάει παραπάνω.

Μήπως, λέω μήπως ήταν από σύμπτωση full ο "Αρχάγγελος" ή βλέπω παντού Canadair;



Οχι καμία σχέση με Canadair.......επειδή μένω δίπλα στο αεροδρόμιο της Τανάγρας η απόσταση που βλέπεις είναι πολύ μικρή και ξεγελάει ο φακός........αυτα που βλέπεις απο κάτω είναι ελιές και φαντάσου πόσο μεγάλο θα ήταν ενα CL σε σχέση με αυτές..........και η φωτιά στο βάθος είναι απο ξερά κλαδιά από κλαδεμένες ελιές που τα καίνε ελεγχόμενα οι κάτοικοι.......
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 13, 2008, 06:39:48 μμ
Απίστευτες φωτογραφίες ::icon_thumright::

Όμως, στη φωτογραφία με το F-15 διακρίνω στο βάθος ένα κίτρινο σημαδάκι με πορεία προς τη φωτιά στο βάθος του φόντου πάνω δεξιά αλλά η ανάλυση δε βοηθάει παραπάνω.

Μήπως, λέω μήπως ήταν από σύμπτωση full ο "Αρχάγγελος" ή βλέπω παντού Canadair;

Οχι καμία σχέση με Canadair.......επειδή μένω δίπλα στο αεροδρόμιο της Τανάγρας η απόσταση που βλέπεις είναι πολύ μικρή και ξεγελάει ο φακός........αυτα που βλέπεις απο κάτω είναι ελιές και φαντάσου πόσο μεγάλο θα ήταν ενα CL σε σχέση με αυτές..........και η φωτιά στο βάθος είναι απο ξερά κλαδιά από κλαδεμένες ελιές που τα καίνε ελεγχόμενα οι κάτοικοι.......

αυτο νομιζω κι εγω ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: xaris_the greek στις Νοεμβρίου 13, 2008, 06:56:50 μμ
Το κίτρινο σημαδάκι είναι όντως μικρό για Canadair. :?

Όμως για Grumman AgCat μια χαρά θα ταίριαζε :mrgreen:
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: xaris_the greek στις Νοεμβρίου 13, 2008, 07:27:49 μμ
Πάντως όταν τα ιταλικά F-104ASA επισκέφτηκαν την 348ΜΤΑ το 1994 η παραλλαγή τους ήταν διαφορετική:

(http://s215.photobucket.com/albums/cc13/charitonas/?action=view&current=043.jpg)


Αλλά και σε επίσκεψη δικών μας F-104G στην Ιταλία το 1992

(http://s215.photobucket.com/albums/cc13/charitonas/?action=view&current=80031.jpg)
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Νοεμβρίου 13, 2008, 07:39:42 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Dalamar στις Νοεμβρίου 13, 2008, 09:41:30 μμ
ASA = "Aggiornamento Sistemi d'Arma", ήτοι "αναβάθμιση οπλικών συστημάτων".


Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Sjmygian στις Νοεμβρίου 13, 2008, 09:51:59 μμ
ASA = "Aggiornamento Sistemi d'Arma", ήτοι "αναβάθμιση οπλικών συστημάτων".


ASA δεν ήταν ο χαρακτηρισμός των τελευταίων F-104 σε ιταλική υπηρεσία, λόγω των αναβααθμίσεων;

Ήταν επίσης και χαρακτηρισμός παραλλαγής; ???
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: MAGIK στις Νοεμβρίου 13, 2008, 10:29:31 μμ
(http://www.postimage.org/image.php?v=PqY7DpA)

Tην ξέρετε τη γνωστή παροιμία "δουλειά δεν είχε ο διάολος..........." .....λοιπόν ένα καλό ψάξιμο στο google earth οπου βρέθηκε και μετρήθηκε το άσπαρτο χωράφι αριστερά απο τον καπνό που έχει στην πάνω δεξιά του γωνία σκίνα , και αποτύπωση τριών αεροσκαφών σε αναλογία με το μέγεθος τους για ίχνος πτήσης την κόκκινη γραμμή........ούτε grumman δεν είναι......πάμε για τρακτέρ τώρα...............αλλά κίτρινο ???

δεν ξημερώνει να πάμε για δουλειά γμτ.............  :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: Ni_Kos στις Νοεμβρίου 13, 2008, 10:53:26 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: xaris_the greek στις Νοεμβρίου 14, 2008, 07:07:13 πμ
(http://www.postimage.org/image.php?v=PqY7DpA)

Tην ξέρετε τη γνωστή παροιμία "δουλειά δεν είχε ο διάολος..........." .....λοιπόν ένα καλό ψάξιμο στο google earth οπου βρέθηκε και μετρήθηκε το άσπαρτο χωράφι αριστερά απο τον καπνό που έχει στην πάνω δεξιά του γωνία σκίνα , και αποτύπωση τριών αεροσκαφών σε αναλογία με το μέγεθος τους για ίχνος πτήσης την κόκκινη γραμμή........ούτε grumman δεν είναι......πάμε για τρακτέρ τώρα...............αλλά κίτρινο ???

δεν ξημερώνει να πάμε για δουλειά γμτ.............  :lol: :lol: :lol:

Σκέψου να είχα πει ότι εκεί έχει ένα τσούρμο γκόμενες τι θα έκανες :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: fisherman στις Νοεμβρίου 14, 2008, 11:03:56 πμ
Δεν έχω λόγο να φέρω κάποια αντίρρηση στην ανάλυση του MAGIK, απλά πληροφοριακά να αναφέρω ότι εκείνη την εποχή, αν στη φωτό φαινόταν κάποιο AgCat προφανώς θα ψέκαζε για δάκο και δεν θα έσβηνε φωτιές.

ΥΓ: MAGIK ελπίζω να μη σε βάζω στον κόπο να αποδείξεις ότι οι ελιές στο φόντο δεν έχουν προσβολή από δάκο :D
Τίτλος: Απ: "Αρχάγγελος" 1980
Αποστολή από: MAGIK στις Νοεμβρίου 16, 2008, 07:07:54 πμ
 :lol: :lol: :lol: Θα μπορούσαμε να βρούμε τον ιδιοκτήτη του χωραφιού και να μάθουμε  άν την συγκεκριμένη χρονιά είχε δάκο.......μετά να ανατρέξουμε στα αρχεία του τοπικού Γεωπώνου να το επιβεβαιώσουμε και τέλος να ρίξουμε και μια ματιά στην Νομαρχία στις επιδοτήσεις μήπως βγάλουμε κανένα λαυράκι με τίποτα "μαύρα" λεφτά.........

.........τώρα άν είχε ένα τσούρμο γκόμενες τι να πω ???? χάσαμε όλοι........... :D :D :D :D