






Πολύ ωραίες φωτογραφίες, ευχαριστούμε πολύ ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Σχετικά με τα ιταλικά F-104, αυτό που φαίνεται πίσω από το κάθετο σταθερό του F-15, καθώς και το ακροφύσιο στα αριστερά της φωτογραφίας, ιταλικά δεν είναι; (το καναδέζικο που προσγειώνεται φαίνεται να έχει άλλο καμουφλάζ) :?: :?:

μας πηγες σε αλλες εποχες Νωντα μου ::eusa_clap:: ::salut::Δεν μας πηγε,μας εστειλε! ::eusa_clap::
Πολύ ωραίες φωτογραφίες, ευχαριστούμε πολύ ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Σχετικά με τα ιταλικά F-104, αυτό που φαίνεται πίσω από το κάθετο σταθερό του F-15, καθώς και το ακροφύσιο στα αριστερά της φωτογραφίας, ιταλικά δεν είναι; (το καναδέζικο που προσγειώνεται φαίνεται να έχει άλλο καμουφλάζ) :?: :?:
αν και η παραλλαγή μοιάζει με αυτή των ιταλικών F-104, είναι καναδικά!
να κι ένα προφίλ του 104749 που βρήκα μόλις τώρα!
Όμως, στη φωτογραφία με το F-15 διακρίνω στο βάθος ένα κίτρινο σημαδάκι με πορεία προς τη φωτιά στο βάθος του φόντου πάνω δεξιά αλλά η ανάλυση δε βοηθάει παραπάνω.Μου θυμίζεις την πρόσφατη διαφήμιση της VW στην τηλεόραση : "Την κοπέλα με τη λεοπάρδαλη την προσέξατε .........;" :lol:
Μήπως, λέω μήπως ήταν από σύμπτωση full ο "Αρχάγγελος" ή βλέπω παντού Canadair;
Θείε Νώντα έγραψες πάλι. Φοβερό το υλικό και εξαιρετικά σπάνιο (προσωπικά ούτε που ήξερα για τη συγκεκριμένη εκδήλωση) ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Όσον αφορά το σχόλιο του Μύρωνα νομίζω ότι έχει εν μέρει δίκιο. Το πίσω από το F-15 είναι καναδικό όπως σωστά είπε ο phantomphlyer (φαίνεται άλλωστε από το εθνόσημο), αλλά το μπροστά είναι ιταλικό F-104S. Να μια φωτό από την ίδια (κατά σύμπτωση) εποχή:
http://www.airliners.net/photo/Italy---Air/Aeritalia-F-104S-Starfighter/0749448/L/


Απίστευτες φωτογραφίες ::icon_thumright::
Όμως, στη φωτογραφία με το F-15 διακρίνω στο βάθος ένα κίτρινο σημαδάκι με πορεία προς τη φωτιά στο βάθος του φόντου πάνω δεξιά αλλά η ανάλυση δε βοηθάει παραπάνω.
Μήπως, λέω μήπως ήταν από σύμπτωση full ο "Αρχάγγελος" ή βλέπω παντού Canadair;
Απίστευτες φωτογραφίες ::icon_thumright::
Όμως, στη φωτογραφία με το F-15 διακρίνω στο βάθος ένα κίτρινο σημαδάκι με πορεία προς τη φωτιά στο βάθος του φόντου πάνω δεξιά αλλά η ανάλυση δε βοηθάει παραπάνω.
Μήπως, λέω μήπως ήταν από σύμπτωση full ο "Αρχάγγελος" ή βλέπω παντού Canadair;
Οχι καμία σχέση με Canadair.......επειδή μένω δίπλα στο αεροδρόμιο της Τανάγρας η απόσταση που βλέπεις είναι πολύ μικρή και ξεγελάει ο φακός........αυτα που βλέπεις απο κάτω είναι ελιές και φαντάσου πόσο μεγάλο θα ήταν ενα CL σε σχέση με αυτές..........και η φωτιά στο βάθος είναι απο ξερά κλαδιά από κλαδεμένες ελιές που τα καίνε ελεγχόμενα οι κάτοικοι.......
(http://s215.photobucket.com/albums/cc13/charitonas/?action=view¤t=043.jpg)
(http://s215.photobucket.com/albums/cc13/charitonas/?action=view¤t=80031.jpg)ASA = "Aggiornamento Sistemi d'Arma", ήτοι "αναβάθμιση οπλικών συστημάτων".
(http://www.postimage.org/image.php?v=PqY7DpA)(http://www.postimage.org/image.php?v=PqY7DpA)
Tην ξέρετε τη γνωστή παροιμία "δουλειά δεν είχε ο διάολος..........." .....λοιπόν ένα καλό ψάξιμο στο google earth οπου βρέθηκε και μετρήθηκε το άσπαρτο χωράφι αριστερά απο τον καπνό που έχει στην πάνω δεξιά του γωνία σκίνα , και αποτύπωση τριών αεροσκαφών σε αναλογία με το μέγεθος τους για ίχνος πτήσης την κόκκινη γραμμή........ούτε grumman δεν είναι......πάμε για τρακτέρ τώρα...............αλλά κίτρινο ???
δεν ξημερώνει να πάμε για δουλειά γμτ............. :lol: :lol: :lol: