εγω την αφησα να τα κανει ολα μονη της τη δικια μου :!: δε το δοκιμαζεις κι εσυ? :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Συναντηση Modelclub Σαββατο 8 Νοεμβριου 2008
Αποστολή από: sgt-major στις Νοεμβρίου 08, 2008, 01:31:29 πμ
και εγω μαλλον απων :cry: :cry: :cry: :cry: Ανωτερα βια ::haushalt_001:: ::haushalt_001:: ::haushalt_001:: ::haushalt_001:: Καλα να περασετε
Τίτλος: Απ: Συναντηση Modelclub Σαββατο 8 Νοεμβριου 2008
Αποστολή από: nikcoin στις Νοεμβρίου 08, 2008, 02:08:25 πμ
αν για ένα ακόμα σάββατο δεν τύχει ''έκτακτη δουλειά" θα ήθελα να έρθω να σας γνωρίσω και απο κοντά.
Τίτλος: Απ: Συναντηση Modelclub Σαββατο 8 Νοεμβριου 2008
Αποστολή από: mmaker στις Νοεμβρίου 08, 2008, 02:21:13 πμ
Παρών!
Τίτλος: Απ: Συναντηση Modelclub Σαββατο 8 Νοεμβριου 2008
Αποστολή από: Sjmygian στις Νοεμβρίου 08, 2008, 11:24:51 πμ
Τελικά δεν τα κατάφερα να περάσω. :(
Τίτλος: Απ: Συναντηση Modelclub Σαββατο 8 Νοεμβριου 2008
Αποστολή από: dimelsec στις Νοεμβρίου 08, 2008, 01:02:32 μμ
απων για μια ακομα φορα δοθλεια και σημερα.
Τίτλος: Απ: Συναντηση Modelclub Σαββατο 8 Νοεμβριου 2008
Αποστολή από: Guderian στις Νοεμβρίου 10, 2008, 03:31:19 μμ
Τί έγινε και ήταν κλειστό το καφέ?
Ηρθα κατά τις 12:30.
Λάμπρο δώσε σήμα για το επόμενο Σάββατο.
Τίτλος: Απ: Συναντηση Modelclub Σαββατο 8 Νοεμβριου 2008
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 10, 2008, 03:45:24 μμ
βρεθηκαμε σε παρακατω καφετερια,θα ενημερωθειτε ::salut::
Τίτλος: Απ: Συναντηση Modelclub Σαββατο 8 Νοεμβριου 2008
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 10, 2008, 04:33:38 μμ
με αφορμή το "περιστατικό" του Σαββάτου που το συνήθες καφέ ήταν κλειστό και δημιουργήθηκε ένας μικρός "πανικός" (προσωπικά άκουσα 2-3 διαφορετικούς που έψαχναν το "νέο" προσψρινό στέκι) προτείνω να θεσπιστεί ένας συγκεκριμένος χώρος (καφέ) ως "μόνιμο εναλλακτικό καφέ" για τέτοιες περιπτώσεις emergency. στις πραγματικές καταστασεις οταν τα αεροπλάνα έχουν οποιοδήποτε πρόβλημα με το κύριο αεροδρόμιο, καταφεύγουν στο εναλλακτικό αυτόματα. δεν κάνουν βόλτες πάνω απο το κύριο ( όπως πολλοί έκαναν το σάββατο περι του τριγώνου, απελπισμένοι) μέχρι να δεήσει να ξεπεραστεί το πρόβήμα :wink: Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Συναντηση Modelclub Σαββατο 8 Νοεμβριου 2008
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 12, 2008, 07:24:48 μμ
Τελικά μάθαμε τί συνέβη το Σάββατο που μας πέρασε :?: Αυτό το Σάββατο πού θα συναντηθούμε :?:
Τίτλος: Απ: Συναντηση Modelclub Σαββατο 8 Νοεμβριου 2008
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 12, 2008, 07:44:10 μμ
θα ενημερωθητε συντομα ::salut::
Τίτλος: Απ: Συναντηση Modelclub Σαββατο 8 Νοεμβριου 2008
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 13, 2008, 05:36:13 μμ
ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΑΝΩΝ! ΣΤΗΝ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ΜΕΘΑΥΡΙΟ :arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,10247.0.html