Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: leopard στις Οκτωβρίου 29, 2008, 12:33:25 μμ

Τίτλος: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 29, 2008, 12:33:25 μμ
Τοπικ για ολες τις επισκεψεις στα αεροδρομια απο 8 εως 11 Νοεμβρη 2008


Η Γιορτή της Π.Α. πλησιάζει.
Για πείτε ποιές αεροπορικές βάσεις θα επισκεφθούμε :?:


Η Πολεμική Αεροπορία, επιθυμώντας να προβάλλει την αεροπορική ιδέα και να προσελκύσει το ενδιαφέρον του Ελληνικού λαού για την Πολεμική Αεροπορία, πραγματοποίησε από 12 έως 14 Σεπτεμβρίου 2008 στο αεροδρόμιο Τανάγρας, αεροπορική επίδειξη για τον εορτασμό του Προστάτη της, Αρχάγγελου Μιχαήλ.

Με αυτό τον τρόπο δόθηκε η δυνατότητα στο ευρύ κοινό να γνωρίσει από κοντά και στο φυσικό τους περιβάλλον τα μέσα, το προσωπικό και τις δυνατότητές της Πολεμικής Αεροπορίας. Το κοινό είχε την ευκαιρία να θαυμάσει από κοντά αεροσκάφη της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας καθώς και των άλλων κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, να επιδεικνύουν τις επιχειρησιακές τους δυνατότητες. Είχε επίσης την ευκαιρία να θαυμάσει και αεροσκάφη ξένων χωρών σε στατική έκθεση.

Επίσης στo πλαίσιo εορτασμού, θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις σε όλες τις Αεροπορικές Βάσεις της Π.Α. στις 8 έως 11 Νοεμβρίου 2008, στατικές εκθέσεις μέσων και αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας.


 :arrow: http://www.haf.gr/el/airshow2008/


Τίτλος: ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
Αποστολή από: Eagle στις Οκτωβρίου 29, 2008, 12:44:31 μμ
ʼραξο, Ανδραβίδα φέτος! Έχω να πάω από το 1998!
Τίτλος: ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 29, 2008, 12:51:32 μμ
Προσωπικά θα ήθελα να πάω Λάρισα, Αγχίαλο και Τανάγρα αλλά το βλέπω αρκετά δύσκολο......
Βέβαια ποτέ δε ξέρεις τί μπορεί να γίνει τελικά.
 :mrgreen:
Τίτλος: ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
Αποστολή από: kongrigo στις Οκτωβρίου 29, 2008, 01:05:02 μμ
Κλασσικά 112 - 114  :lol:
Τίτλος: ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 29, 2008, 02:39:23 μμ
ʼραξο, Ανδραβίδα φέτος! Έχω να πάω από το 1998!

τυχερε!!! ...εγω Ανδραβιδα πηγα το καλοκαιρι του 2002!

...εγω λογικα οπως καθε χρονο 113, 110 και ισως 111!
Τίτλος: ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
Αποστολή από: Sjmygian στις Οκτωβρίου 29, 2008, 04:59:21 μμ
Δυστυχώς, φοβάμαι ότι φέτος δεν θα προλάβω να επισκευθώ καμία. :(

Θα είμαι εκτός Ελλάδας μέχρι την Παρασκευή 7/11, και την επόμενη μέρα έχω γάμο στα Τρίκαλα.

Μόνη μου ελπίδα, αν πείσω  ::haushalt_001:: να περάσω λίγο από την 110, πριν επιστρέψω στην Αθήνα




 :cry: :cry: :cry: :cry:
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ)
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 29, 2008, 05:34:13 μμ
κλασσικα σιγουρα Δεκελεια ισως Ελευσινα η και Ταναγρα.... ::salut::

για οτι κανονισουμε γραψτε εδω συναδελφοι ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Οκτωβρίου 29, 2008, 07:07:01 μμ

ʼραξο - Ανδραβίδα ή Τανάγρα  ::salut::

Να πω την αλήθεια για Τανάγρα ψήνομαι πιο πολύ :twisted:

Τώρα αν μου τη βαρέσει παίζει και Αγχίαλο.... ::eusa_dance:: ::eusa_pray::

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
Αποστολή από: Sotos στις Οκτωβρίου 29, 2008, 09:18:47 μμ
Μόνη μου ελπίδα, αν πείσω  ::haushalt_001:: να περάσω λίγο από την 110, πριν επιστρέψω στην Αθήνα

Θα ειμαι σιγουρα (πρωτα ο Θεος) στη Λαρισα την Κυριακη 9/11. Παιζεται να ειμαι και απο το Σαββατο. Το κινητο θα ειναι ανοιχτο και φορτισμενο. :wink:
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Ni_Kos στις Οκτωβρίου 29, 2008, 10:38:35 μμ
Ξέρει κανείς αν αυτές τις μέρες παίζει τίποτα από  ::icontomcat:: στη Θεσσαλονίκη ;

π.χ. ΣΕΔΕΣ ή Μίκρα (Αεροδρόμιο) ;
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 29, 2008, 11:18:15 μμ
Ξέρει κανείς αν αυτές τις μέρες παίζει τίποτα από  ::icontomcat:: στη Θεσσαλονίκη ;

π.χ. ΣΕΔΕΣ ή Μίκρα (Αεροδρόμιο) ;
Απο τοτε που μεταφερθηκε η 350 ΠΚΒ στο Σεδες δεν γινεται τιποτα εκει...μονο στην 113 Π.Μ (Μίκρα) οπου καθε χρονο συνηθως ερχεται καποιο εκπαιδευτικο α/φος αντε και κανα βολιοτικο F-16 καμια φορα...κατα τα αλλα εκτίθενται κλασσικα τα Canadair, η Dakota...και οι "αποστρατοι" Μαχητες της Ελευθεριας και Λαρισαιος Φαντομας (67-345)
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Ni_Kos στις Οκτωβρίου 30, 2008, 01:44:49 πμ
Απο τοτε που μεταφερθηκε η 350 ΠΚΒ στο Σεδες δεν γινεται τιποτα εκει...μονο στην 113 Π.Μ (Μίκρα) οπου καθε χρονο συνηθως ερχεται καποιο εκπαιδευτικο α/φος αντε και κανα βολιοτικο F-16 καμια φορα...κατα τα αλλα εκτίθενται κλασσικα τα Canadair, η Dakota...και οι "αποστρατοι" Μαχητες της Ελευθεριας και Λαρισαιος Φαντομας (67-345)

Κατάλαβα ....... ψόφια   ::icon_hang:: πράγματα δηλαδή. Μάλλον πρέπει να κατέβουμε προς Λάρισα μεριά...
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 30, 2008, 02:33:44 πμ
μη το συζητας...110 "φορ εβερ"  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Οκτωβρίου 30, 2008, 04:13:08 πμ
Μαστόρια σας περιμένω στην 110, δίπλα από το RF-4E συνήθως μας βάζουν  ::icon_thumright:: ::salut:: ::salut::
Αν το επιτρέψει ο καιρός λογικά θα πετάξει και κόσμος  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Ni_Kos στις Οκτωβρίου 30, 2008, 02:15:51 μμ
Μαστόρια σας περιμένω στην 110, δίπλα από το RF-4E συνήθως μας βάζουν  ::icon_thumright:: ::salut:: ::salut::
Αν το επιτρέψει ο καιρός λογικά θα πετάξει και κόσμος  ::icon_thumright::


ʼσχετο με το θέμα ....
Στη Λάρισα έχω τον κουμπάρο μου στο τεχνικό τμήμα !!!! Το όνομα Δημήτρηs Ρούμελης σας λέει τίποτα ;
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: VM στις Οκτωβρίου 30, 2008, 02:24:23 μμ
Θα ηθελα να παω 110 ΠΜ. Εχω να παω απο το 93 που απολυθηκα... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 30, 2008, 02:34:14 μμ
...κάτι μου λέει ότι θα έχει "αρκετό κόσμο" η 110 :mrgreen:

Παντελή, θα συνεννοηθούμε λίγες μέρες πριν! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 30, 2008, 02:43:44 μμ
Πρόγραμμα Εορτής Αεροπορίας 2008   (29/10/2008)

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ανακοινώνει τα εξής:

Κατά τη διάρκεια του εορτασμού του Προστάτη της Πολεμικής Αεροπορίας θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω εκδηλώσεις:

    * Επίσημος Εορτασμός - Δοξολογία στην Αεροπορική Βάση Δεκέλειας στις 8 Νοεμβρίου (Πέρας προσέλευσης προσκεκλημένων 10:30).
    * Μετασταθμεύσεις αεροσκαφών για εμπλουτισμό των στατικών εκθέσεων των Μονάδων.
    * Πτήσεις αεροσκαφών για διελεύσεις σε ακριτικές πόλεις και νησιά.
    * Πτήσεις δημοσιογράφων.
    * Στατικές και φωτογραφικές εκθέσεις στις Μονάδες (08 Νοεμβρίου από 13:00 έως 17:00, 9 έως 11 Νοεμβρίου από 09:00 έως 17:00).
    * Μνημόσυνο και κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο Πεσόντων Αεροπόρων στην Αεροπορική Βάση Δεκέλειας στις 9 Νοεμβρίου (Πέρας προσέλευσης προσκεκλημένων 10:45).
    * Ειδική σφράγιση επιστολών ΕΛΤΑ.
    * Διάφορες εκδηλώσεις Αερολεσχών και Αεραθλητικών Σωματείων σε Αεροπορικές Βάσεις.
    * Πτητική δραστηριότητα στις 8 και 9 Νοεμβρίου στην Αεροπορική Βάση Δεκέλειας στις 13:00.
    * Διοργάνωση διαγωνισμού έκθεσης ιδεών μαθητών με αεροπορικό θέμα.

Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΑ
Αντισμήναρχος (Ι) Δημ. Τσιρογιαννίδης
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: F-104G στις Οκτωβρίου 30, 2008, 04:47:32 μμ
Σιγουρα θα παω 112 λογω εγγυτητας απο τα Μεγαρα οπου και μενω.
Λεω να παω και Τατοι, γιατι δεν εχω παει ποτε...!!!
Παιζει και η 114.
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: DimBoud στις Οκτωβρίου 30, 2008, 07:15:44 μμ
Θα ήταν ωραίο να μαζευτούμε οι Θεσσαλοί και να κάνουμε ένα tour σε 110-111..
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: petervic στις Οκτωβρίου 30, 2008, 11:11:52 μμ
Κατά 90% Δεκέλεια την Κυριακή 9/11 με τον πιτσιρικά αγκαλιά, το 10% το κρατάω γιατί ποτέ δεν ξέρεις...
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: F-16rhs στις Οκτωβρίου 31, 2008, 07:54:01 μμ
Κατα πασα πιθανοτητα Παρασκευη στην 111ΠΜ
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 31, 2008, 08:02:43 μμ
Πανουλη...από το Σάββατο θα είναι επισκέψιμα τα αεροδρόμια για την γιορτή...ξερω οτι εσυ μπορεις να μπεις κτλ...απλα το λεω σε περιπτωση που σκοπευεις να συναντησεις κανεναν "κοινο θνητο" συμφορουμιτη που δεν θα μπορεσει να μπει Παρασκευη... :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: F-16rhs στις Οκτωβρίου 31, 2008, 08:20:42 μμ
Πανουλη...από το Σάββατο θα είναι επισκέψιμα τα αεροδρόμια για την γιορτή...ξερω οτι εσυ μπορεις να μπεις κτλ...απλα το λεω σε περιπτωση που σκοπευεις να συναντησεις κανεναν "κοινο θνητο" συμφορουμιτη που δεν θα μπορεσει να μπει Παρασκευη... :mrgreen:
Ωπ σορι....Νόμιζα πως 8 ειναι Παρασκευη.... :oops:
Γραψε λαθος
Σαββατο Πιθανως 111ΠΜ
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: DimBoud στις Νοεμβρίου 01, 2008, 12:16:20 πμ
To Σάββατο λένε ότι θα ανοίξουν 13:00 - 17:00. Και αυτό γιατί προφανώς 10-11 θα έχει δοξολογίες, δεξιώσεις κλπ για τους επισήμους..

Το ερώτημα είναι πότε ΔΕΝ θα έχει κόσμο για να κάνουμε τη "δουλειά" μας και πότε θα είναι πλήρη από πλευράς εκθεμάτων κλπ..

Θέλω να πιστεύω ότι από τις 12:30 θα είναι όλα ΟΚ.. Τι λέτε;
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Νοεμβρίου 02, 2008, 04:01:20 πμ
Spoiler (hover to show)

Έλα να μαζευόμαστε για Λάρισα!! ::icon_thumright:: Να περάσουν λίγο οι μέρες να δούμε και τι METAR (μετεωρολογικό μήνυμα) θα βγει για μας, ελπίζω να μη μας τα χαλάσει... :roll: ::eusa_pray:: ::pop:: Θα είμαι εκεί και θα ζητήσω να κρατάω και τα κλειδιά από το αεροπλάνο να σας βάλω μέσα ::salut:: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 02, 2008, 05:38:58 μμ
Μάλλον με βλέπω Κυριακή για Τανάγρα με jim-eta.
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: xaris_the greek στις Νοεμβρίου 02, 2008, 06:11:20 μμ
Spoiler (hover to show)

Έλα να μαζευόμαστε για Λάρισα!! ::icon_thumright:: Να περάσουν λίγο οι μέρες να δούμε και τι METAR (μετεωρολογικό μήνυμα) θα βγει για μας, ελπίζω να μη μας τα χαλάσει... :roll: ::eusa_pray:: ::pop:: Θα είμαι εκεί και θα ζητήσω να κρατάω και τα κλειδιά από το αεροπλάνο να σας βάλω μέσα ::salut:: :mrgreen:

Οι προβλέψεις, με σημαντική πιθανότητα απόκλισης λόγω μεγάλου χρονικού διαστήματος λένε για βροχές, ειδικά στις 9/11/2008.
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 02, 2008, 06:18:46 μμ
Οι προβλέψεις, με σημαντική πιθανότητα απόκλισης λόγω μεγάλου χρονικού διαστήματος λένε για βροχές, ειδικά στις 9/11/2008.
Damn...οποτε Σαββατο κι ο θεος βοηθος...
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 03, 2008, 02:33:35 μμ
Μήπως ξέρει κανένας συνάδελφος από πού θα είναι η είσοδος για την αεροπορική βάση της Τανάγρας :?:
Θα μπαίνουμε από την πύλη της βάσης ή από την ΕΑΒ :?:
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: dsamba στις Νοεμβρίου 03, 2008, 03:03:51 μμ
Πέρυσι απο την πύλη της βάσης ήταν. Νομίζω οτι και φέτος κάπως ετσι πρεπει να είναι.

Κάποιος απο μέσα ίσως ξέρει καλύτερα πάντως...

Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Charlie στις Νοεμβρίου 03, 2008, 04:21:26 μμ
110 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Νοεμβρίου 04, 2008, 12:03:04 πμ
Παιδιά για προσέχετε λίγο τον καιρό εκείνες τις μέρες, παίζει να βρέχει το Σάββατο αλλά από Κυριακή ίσως να είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα... :roll:

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ :arrow: www.hnms.gr
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: xaris_the greek στις Νοεμβρίου 04, 2008, 07:37:32 μμ
Παιδιά για προσέχετε λίγο τον καιρό εκείνες τις μέρες, παίζει να βρέχει το Σάββατο αλλά από Κυριακή ίσως να είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα... :roll:

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ :arrow: www.hnms.gr

Αφού σας προειδοποίησα εδώ και μέρες, :mrgreen: άλλωστε η ΕΜΥ ανήκει στην ... Π.Α. :twisted:
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: F-16rhs στις Νοεμβρίου 05, 2008, 08:04:11 μμ
Σαββατο Πιθανως 111ΠΜ
Ακυρο για Ν.Αγχιαλο...
Ταναγρα Σαββατο/Κυριακη εκτος απροοπτου... ;-)
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: kongrigo στις Νοεμβρίου 06, 2008, 07:58:46 πμ
Προσοχή στην ώρα το Σάββατο...  Από 13:00 και μετά...
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: F-16rhs στις Νοεμβρίου 06, 2008, 04:26:47 μμ
Προσοχή στην ώρα το Σάββατο...  Από 13:00 και μετά...
Yep!I Know...

Ευχαριστούμε... ;-)
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 06, 2008, 04:40:33 μμ
Ήθελα πάντως να ήξερα ποιός φωστήρας το σκέφτηκε αυτό για τις 13:00 το Σάββατο :?:
 :?
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 06, 2008, 04:42:04 μμ
...παντα ετσι γινεται ανημερα 8ης Νοεμβριου...αφου εχουν δοξολογια κτλ κτλ :wink:

απο τις 12+ αφηνουν σιγα-σιγα το κοινο να μπαινει παντως...
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 06, 2008, 04:43:19 μμ
Ήθελα πάντως να ήξερα ποιός φωστήρας το σκέφτηκε αυτό για τις 13:00 το Σάββατο :?:
 :?

Aυτο πρεπει να γινετε λογω καποιων εκδηλωσεων για την ηγεσια,δοξολογια κ.λ.π Φανη.
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: xaris_the greek στις Νοεμβρίου 06, 2008, 04:47:47 μμ
Ήθελα πάντως να ήξερα ποιός φωστήρας το σκέφτηκε αυτό για τις 13:00 το Σάββατο :?:
 :?

Aυτο πρεπει να γινετε λογω καποιων εκδηλωσεων για την ηγεσια,δοξολογια κ.λ.π Φανη.

Ακριβώς αυτό συμβαίνει. Μέχρι εκείνη την ώρα σε όλες τις Μονάδες γίνεται επίσημη τελετή.
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 06, 2008, 04:54:11 μμ
ΟΚ. Τώρα κατάλαβα.
 ::icon_thumright::
Ευχαριστώ για την τάχιστη ενημέρωση.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: xaris_the greek στις Νοεμβρίου 06, 2008, 05:05:22 μμ
ΟΚ. Τώρα κατάλαβα.
 ::icon_thumright::
Ευχαριστώ για την τάχιστη ενημέρωση.
 ::salut::

Η Αεροπορία είναι το όπλο της ταχύτητας, μην ξεχνιόμαστε κιόλας... :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: warbird στις Νοεμβρίου 06, 2008, 06:06:43 μμ
καλησπερα παιδια,ειμαι καβαλα κ σκεφτομαι να παω λαρισα στην 110 την κυριακη,αξιζει ο κοπος κ τα χιλιομετρα??εσεις που ξερετε κ μερικοι που εχετε παε πως σας φανηκε?εχει καλα αεροπλανα  για την στατικη εκθεσει?θα μπορουμε να αγορασουμε κανα σηματακη καμια μπλουζιτσα τπτ καλο? ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Spook_Zachos στις Νοεμβρίου 06, 2008, 06:44:15 μμ
καλησπερα παιδια,ειμαι καβαλα κ σκεφτομαι να παω λαρισα στην 110 την κυριακη,αξιζει ο κοπος κ τα χιλιομετρα??εσεις που ξερετε κ μερικοι που εχετε παε πως σας φανηκε?εχει καλα αεροπλανα  για την στατικη εκθεσει?θα μπορουμε να αγορασουμε κανα σηματακη καμια μπλουζιτσα τπτ καλο? ::salut::
Ναι σηγουρα φιλε μου θα εχει στανταρ 1F-16C BLK-30 απο την 346 1RF-4E απο την 348 1F-16CBLK-52+ απο την 337 και παιζει να εχει και κανενα Α-7 απο την 336 και κανα F-4E P.I.-2000 απο την 338-339 και  θα εχει και ελεφρα αεροσκαφει απο την αερολεσχη της λαρισας...σηγουρα  θα βρεις σηματα και μπλουζες και πολα αλλα πραγματα... ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 06, 2008, 08:29:42 μμ
 :cry:
Λόγω  του χθεσινού θλιβερού ατυχήματος του Apache της Αεροπορίας Στρατού, κυρήχτηκε 2ήμερο πένθος στις Ενοπλες Δυνάμεις, το οποίο ενδεχομένως θα επηρεάσει τις εκδηλώσεις για τον Εορτασμό του Προστάτη της ΠΑ.
Οι ενδιαφερόμενοι, καλό θα είναι να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τη βάση που θέλουν να επισκεφτούν για να ενημερωθούν για τυχόν αλλαγές στο πρόγραμμα των εκδηλώσεων. 
Ευχαριστώ για την κατανόησή σας
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 06, 2008, 08:31:24 μμ
εμαθα πως οι πτητικες δραστηριοτητες μαλλον ακυρωθηκαν,κατα τ'αλλα τα αεροδρομια θα ειναι ανοιχτα.
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 06, 2008, 08:38:12 μμ
εμαθα πως οι πτητικες δραστηριοτητες μαλλον ακυρωθηκαν,κατα τ'αλλα τα αεροδρομια θα ειναι ανοιχτα.
σωστόν και όχι μόνο γι αυτό λέω, καλό είναι 'ενα τηλεφωνάκι πριν  ::icon_thumright::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: DimBoud στις Νοεμβρίου 06, 2008, 08:47:10 μμ
Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι οι βαρδυνές δεξιώσεις ακυρώθηκαν..
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: HEL(las) στις Νοεμβρίου 06, 2008, 09:07:38 μμ
Εγω εβγαλα ηδη κινηση για 110 ,Σαββατο κατα τις 12 φανταζομαι..Ελπιζω να συναντησω κανεναν τωρα που πηρα φορα  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 06, 2008, 09:11:03 μμ
Fora Larisa !!! παντα αξιζει η επισκεψη στην 110...Οσο για αναμνηστικα ενα ονομα θα πω και τιποτα περισσοτερο "Highlander" :twisted:
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: DimBoud στις Νοεμβρίου 06, 2008, 10:18:14 μμ
..και θα προσθέσω: Highlander + ποσότητα..

Ποτέ δεν παίρνουμε 1 στο Highlander..  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: 337.x στις Νοεμβρίου 06, 2008, 11:52:08 μμ
Απ οτι ακουσα την δευτερα και τριτη εχει κανονικα πτητικο προγραμμα στην 110Π.Μ
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: xaris_the greek στις Νοεμβρίου 07, 2008, 12:37:22 πμ
Επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του Stavros ::glossa::

Ακυρώθηκαν οι δεξιώσεις αλλά οι Μονάδες προς το παρόν είναι ανοικτές στο κοινό όπως ανακοινώθηκε πριν από το ατύχημα. ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 07, 2008, 08:26:13 μμ
Έχουμε νεώτερες πληροφορίες σχετικά με το αν τελικά θα είναι ανοικτές οι μονάδες :?:
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: xaris_the greek στις Νοεμβρίου 07, 2008, 08:52:35 μμ
Έχουμε νεώτερες πληροφορίες σχετικά με το αν τελικά θα είναι ανοικτές οι μονάδες :?:

Μέχρι σήμερα το μεσημέρι ισχύουν όσα έγραψα. Ο εορτασμός γίνεται αλλά χωρίς δεξιώσεις λόγω πένθους για τους πεσόντες.
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 08, 2008, 06:07:34 μμ
αυριο πρωι κυριακης 9/11 ειμαι για Τατοι,αλλος κανεις ?
Τίτλος: Απ: ΕΟΡΤΗ Π.Α ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008 (ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ)
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 09, 2008, 11:22:12 μμ
Υπενθυμιζω,επισκεψεις στα αεροδρομια γινονται και τις επομενες δυο ημερες συμφωνα με το παρακατω προγραμμα ::arrowdown::

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου     από 09:00 έως 17:00
Τρίτη 11 Νοεμβρίου    από 09:00 έως 17:00

 :arrow: http://www.haf.gr/el/pa2008/default.asp

προσωπικα ισως ξανα παω αυριο πρωι εως μεσημερακι Δεκελεια και Ελευσινα (Τριτη)

οποιος ειναι για παρεα ας στελει πμ ::salut::