Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 25, 2008, 11:53:33 μμ

Τίτλος: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 25, 2008, 11:53:33 μμ
παρουσιες,σχολια σε αυτο το θεμα :)

 ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering::

::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: dimelsec στις Οκτωβρίου 27, 2008, 03:47:22 μμ
viper που θα ειναι η συναντηση?θα ερθουν και τραιναδες?ευχαριστω.
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 27, 2008, 03:51:30 μμ
δες εδω φιλε μου :arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,1079.0.html ::salut::

δε ξερω αν θα ειναι τραιναδες,σπανιως εμφανιζονται :( ελα να κανεις την αρχη ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 31, 2008, 11:40:05 μμ
εκτος απροοπτου παρων εγω,αλλος? μονος μου θα ειμαι ? ::glossa:: ::glossa:: :twisted: :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: sgt-major στις Οκτωβρίου 31, 2008, 11:41:53 μμ
Μαλλον και εγω
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 31, 2008, 11:59:40 μμ
Παρών
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: ramfighter στις Νοεμβρίου 01, 2008, 12:07:43 πμ
Απών  :!: 8) 8)
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 01, 2008, 12:08:47 πμ
Απών  :!: 8) 8)


 :evil: :evil: :evil: ::bat::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: ramfighter στις Νοεμβρίου 01, 2008, 12:13:02 πμ
Απών  :!: 8) 8)
:evil: :evil: :evil: ::bat::
Κύριε διαχειριστά είστε άδικος
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 01, 2008, 12:17:21 πμ
Απών  :!: 8) 8)
:evil: :evil: :evil: ::bat::
Κύριε διαχειριστά είστε άδικος

γνωστο σε ολη την οικουμενη,κατι νεο? :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: CROW στις Νοεμβρίου 01, 2008, 12:40:34 πμ
Παρων.
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: nick2 στις Νοεμβρίου 03, 2008, 11:15:29 πμ
          Τρείς ξένοι στην ίδια πόλη............... :roll:

















       Δεν σημαίνει τίποτα.Έτσι μου ΄ρθε καί το ΄γραψα.Κι όποιος κατάλαβε............κατάλαβε.
       Το άλλο Σάββατο κανονικά.Στο ίδιο μέρος ίδια ώρα.

       Jim σ΄ ευχαριστώ γιά το κέρασμα. ::salut::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "1η του Νοεμβρη"
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 03, 2008, 12:42:45 μμ
          Τρείς ξένοι στην ίδια πόλη............... :roll:

 ::077devil:: ::077devil:: ::077devil:: ::077devil::