Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 25, 2008, 11:53:33 μμ
-
παρουσιες,σχολια σε αυτο το θεμα :)
::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering::
::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel::
-
viper που θα ειναι η συναντηση?θα ερθουν και τραιναδες?ευχαριστω.
-
δες εδω φιλε μου :arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,1079.0.html ::salut::
δε ξερω αν θα ειναι τραιναδες,σπανιως εμφανιζονται :( ελα να κανεις την αρχη ::icon_thumright::
-
εκτος απροοπτου παρων εγω,αλλος? μονος μου θα ειμαι ? ::glossa:: ::glossa:: :twisted: :twisted: :twisted:
-
Μαλλον και εγω
-
Παρών
-
Απών :!: 8) 8)
-
Απών :!: 8) 8)
:evil: :evil: :evil: ::bat::
-
Απών :!: 8) 8)
:evil: :evil: :evil: ::bat::
Κύριε διαχειριστά είστε άδικος
-
Απών :!: 8) 8)
:evil: :evil: :evil: ::bat::
Κύριε διαχειριστά είστε άδικος
γνωστο σε ολη την οικουμενη,κατι νεο? :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen:
-
Παρων.
-
Τρείς ξένοι στην ίδια πόλη............... :roll:
Δεν σημαίνει τίποτα.Έτσι μου ΄ρθε καί το ΄γραψα.Κι όποιος κατάλαβε............κατάλαβε.
Το άλλο Σάββατο κανονικά.Στο ίδιο μέρος ίδια ώρα.
Jim σ΄ ευχαριστώ γιά το κέρασμα. ::salut::
-
Τρείς ξένοι στην ίδια πόλη............... :roll:
::077devil:: ::077devil:: ::077devil:: ::077devil::