Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: gtets στις Οκτωβρίου 25, 2008, 08:57:26 μμ

Τίτλος: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Οκτωβρίου 25, 2008, 08:57:26 μμ
Επειδη εχω να φτιαξω αεροσκαφος πανω απο 5 χρονια(3χρονια διαλειμα και 2 χρονια αρματα) ειπα να ξεκινησω το εν λογω.Το review το εχει κανε ο Σταυρος Σουλης οποτε για το κιτ θεωρω περιττο να πω οτιδηποτε αλλο.Τωρα οσο για τον τιτλο επειδη για πολλα χρονια εβαφα με πινελο και επειδη που και που βασανιζω κανενα καμβα ειπα να τα ενωσω σε ενα μοντελο.Τωρα για ποιο λογο?Επειδη μαλλον ειμαι μοντελιστης και με τρωει ο κ@@@ς μου.Ουτε ξερω αν θα βγει καλυτερο αποτελεσμα,δεν ξερω καν αν θα το καταφερω.Για καλο και για κακο εχω παρει και τα χρωματα της Lifecolor για να μην παει χαμενο.Η κατασκευη,αν και υπαρχουν παρα πολλα βελτιωτικα,ειναι απο το κουτι,μιας και το βαρος θα δοθει στο βαψιμο.Και παρακατω η μεχρι εδω εξελιξη χωρις να εχω χρησιμοποιησει τιποτα αλλο εκτος απο λαδια.

(http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6090610.jpg) (http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6100610.jpg) (http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6100611.jpg)
(http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6090602.jpg) (http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6090607.jpg) (http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6100616.jpg) (http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6100618.jpg)

Και αυτα ειναι τα χρωματα που εχουν χρησιμοποιηθει εως τωρα
(http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6090618-1.jpg)

Σας ευχαριστω για το χρονο σας
Τίτλος: Απ: Sb2c-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης(Academy 1/72)
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 25, 2008, 09:00:56 μμ
μόνο λάδια ????  :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
χωρίς υπόστρωμα?
και πόσους μήνες έκανε να στεγνώσει?
(εκτιμώ από όταν έκανα το review πριν 2 χρονια περίπου  :wink:)
οι φθορές σου πάντως είναι εξαιρετικές  ::icon_thumright::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Οκτωβρίου 25, 2008, 09:12:20 μμ
οχι,οχι.ζητω συγγνωμη αν σας εδωσα να καταλαβετε λαθος.υπαρχει υποστρωμα,οποιο εναμελ εβρισκα μπροστα μου,μονο και μονο για να ρουφηξει το λαδι γιατι αλλιως οχι δυο εκατον δυο χρονια θα εκανε να στεγνωσει.Αν στεγνωνε ποτε.
Σταυρο σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Πέτρος στις Οκτωβρίου 25, 2008, 09:27:18 μμ
λάδια !!!!!!!!!!!

και μένα μου πέρασε η ιδέα να βάψω κανένα 48άρι AFV με λάδια
για να δούμε  :roll: :roll: :roll:
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: GIOMEF στις Οκτωβρίου 25, 2008, 09:37:05 μμ
gtets ποσα θες να μας τρελανεις?απιστευτα καλο προχωρα και θα παρακολουθω το θεμα σου με ενδιαφερον ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Geokid στις Οκτωβρίου 25, 2008, 09:43:02 μμ
Nα και κατι διαφορετικο σε βαψιματα, μπραβο καλη αρχη και καλη συνεχεια!  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 25, 2008, 10:09:32 μμ
λάδια !!!!!!!!!!!

και μένα μου πέρασε η ιδέα να βάψω κανένα 48άρι AFV με λάδια
για να δούμε  :roll: :roll: :roll:

τα λάδια στα μοντέλα αρμάτων κλπ. χρησιμοποιούνται κατα κόρον και ανέκαθεν (δες εδώ για κάτι δικό μου: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,9194.msg193250.html#msg193250)

 ::arrowred:: gtets : εδώ πέρα απο ένα wash που είναι εμφανές, έχεις κάνει και ξεθώριασμα έτσι ?

Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Πέτρος στις Οκτωβρίου 25, 2008, 10:19:45 μμ
λάδια !!!!!!!!!!!και μένα μου πέρασε η ιδέα να βάψω κανένα 48άρι AFV με λάδια
για να δούμε  :roll: :roll: :roll:
τα λάδια στα μοντέλα αρμάτων κλπ. χρησιμοποιούνται κατα κόρον και ανέκαθεν (δες εδώ για κάτι δικό μου: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,9194.msg193250.html#msg193250)

εννοώ να βάψεις όλο το άρμα, σαν να βάφεις φιγούρα
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 25, 2008, 10:29:26 μμ
 :oops: δεν κατάλαβα  :oops:
 ::icon_thumright:: καλό κουράγιο τότε  :wink:
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gkontog στις Οκτωβρίου 25, 2008, 10:59:42 μμ
 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Αντε γειά! Εδώ με αερογράφο και πινέλα και δε βγάζω τέτοιο αποτέλεσμα και εσύ το έκανες με σκέτα λάδια :!:
Εξαιρετικό μέχρι τώρα φίλε μου ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 25, 2008, 11:10:50 μμ
Εξαιρετική δουλειά έως τώρα Γιώργο μπράβο.  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Περικλής στις Οκτωβρίου 25, 2008, 11:27:17 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Πολυ ομορφη δουλεια!!!!!
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: philio στις Οκτωβρίου 25, 2008, 11:37:12 μμ
Μάλλον έχεις βαλθεί να μας μουρλάνεις φίλε Γιώργο...μόνο λάδια... :shock: :shock: :shock:
Εύχομαι καλή συνέχεια και καλή διασκέδαση  ::icon_thumright:: ::eusa_clap:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: makisA στις Οκτωβρίου 25, 2008, 11:51:21 μμ
ωραιο σαν ιδεα
και ακομα πιο ομορφο σαν αποτελεσμα
αναμενουμε την συνεχεια ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: OANNHSEA στις Οκτωβρίου 26, 2008, 12:16:21 πμ
Πολύ ωραίο και πρωτότυπο να το κάνεις μόνο με λάδια.  ::icon_thumright:: ::eusa_clap::
Τι λάδια χρησιμοποιείς;
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Οκτωβρίου 26, 2008, 01:07:32 πμ
Καταρχην σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια. ::salut:: ::salut::(ειχα ραντεβου με κατι κοψιδια γι αυτο και ημουν απων για λιγο).Επειδη πραγματικα εχει μεγαλους χρονους στεγνωματος και αυτο ειναι λιγο κουραστικο τα λογια σας ειναι δυναμη για τη συνεχεια.

Σταυρο,καταρχην ο σκοπος ειναι αυτος που ειπε και ο Κολοσσος,να βαφτει ολο με λαδια σαν να ειναι φιγουρα.Τωρα για το βαψιμο εγινε μια μιξη τεχνικων.οσο ηταν ακομη νωπο το λαδι σκιασεις και φωτισματα στις επιφανειες οπως περιπου το modulation(αν εχω πιασει σωστα την εννοια αυτη) και αφου στεγνωσαν ολα wash και drybrush
OANNHSEA  τα λαδια ειναι rembrant και οταν δεν βρισκω την αποχρωση που θελω τοτε van gogh ή Lukas.

Και παλι σας ευχαριστω ολους ::salut:: ::salut:: ::salut::



Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: staticjim στις Οκτωβρίου 26, 2008, 03:20:25 πμ
Τι να σου πω βραδιατικα ανθρωπε μου !!
Μαλλον εδω κολαει το φαε λαδια και ελα βραδια μη σε φανε τα σκοταδια ....εμενα με φαγανε με αυτα που βλεπω   :shock:
Εξαιρετικο αποτελεσμα :!: :!: :!: Και προσφατα εβλεπα ενα βιντεο με εναν παπου εγγλεζο που ψεκαζε τα λαδια με αερογραφο και ελεγα αντε να δω τι αλλο θα δω .....και να που το ειδα  :mrgreen:
Αναμενω με ιδιαιτερο ενδιαφερον επισης και εγω.
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 26, 2008, 08:46:23 πμ
Ομορφες σκιάσεις Γιώργο!!!
Στο παρελθόν είχα βάψει και γω 72άρι άρμα με ψεκαστά λάδια,με υπόστρωμα 94 της Humbrol!
Περιττό να σας πω ότι το σβήσιμο και ο τρόπος που ψεκάζονταν ήταν κορυφαία!!!
Επίσης έχω βάψει μεγάλης κλίμακας φιγούρα με υπόστρωμα ακρυλικού,πρώτο χέρι flesh με μίξεις λαδιών και αερογράφο,και μετά με πινέλο σκιάσεις και highlights!
Τέλος overspray με πολύ αραιωμένο λάδι...
Φυσικά μιλάμε για χρόνους τριών ημερών και βάλε το κάθε χέρι εκτός απ το blending...
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: HFAISTOS στις Οκτωβρίου 26, 2008, 10:13:13 πμ
τελικα εισαι μεγαλος λαδεμπορας καλως ηρθες στο τρελαδικο :lol: ::glossa::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Οκτωβρίου 26, 2008, 11:04:17 πμ
 ::arrowred::Μητσο να σαι καλα.Ουτε εγω ξερω τι θα βγει οποτε κι εγω αναμενω τη συνεχεια. ::salut:: ::salut::
 ::arrowred::Γιωργο σ ευχαριστω.Να σου πω την αληθεια περι χρωματων(ανεξαρτητα απο τη χρηση τους) θεωρω οτι τα λαδια ειναι πολυ μπροστα και ηθελα να δω τη συμπεριφορα τους σε αυτη τη χρηση.Αυτο που δεν ηξερα ειναι οτι ψεκαζονται με αερογραφο...Λες?Με τρωει τελικα εμενα στ αληθεια :mrgreen: :mrgreen:
 ::arrowred::Λευτερη εσενα τι να σου πω?Εσυ φιλε με εσπρωξες στα ποσταρισματα(και πολυ καλα εκανες γιατι αλλαξε ο τροπος που εβλεπα το μοντελισμο.να σαι καλα) και απ οτι φαινεται η τρελλα ειναι μεταδοτικη και το μικροβιο κολλητικο :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: OANNHSEA στις Οκτωβρίου 27, 2008, 11:15:51 πμ
Παράθεση
OANNHSEA  τα λαδια ειναι rembrant και οταν δεν βρισκω την αποχρωση που θελω τοτε van gogh ή Lukas.
Λαδιού ή νερού.
Βάζεις και τον σχετικό επιταχυντή στεγνώματος ή το χημικό για να γίνεται πιο ρευστό το χρώμα?
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Jet72 στις Οκτωβρίου 27, 2008, 11:23:53 πμ
Αφήστε να μιλήσει ο ειδικός:



Εξαιρετικό το αποτέλεσμα με τα λάδια στο κόκπιτ.
Υπογραφή: Γιάννης Λαδόπoυλoς
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Οκτωβρίου 27, 2008, 04:48:38 μμ
Παράθεση
Λαδιού ή νερού.
Βάζεις και τον σχετικό επιταχυντή στεγνώματος ή το χημικό για να γίνεται πιο ρευστό το χρώμα?
Να σου πω την αληθεια εχω ενα λινελαιο και μια τουρπεντινη(συμβαλλει λιγο στην επιταχυνση του στεγνωματος),αλλα ακομη και αυτα δεν τα πολυχρησιμοποιω.Στη ζωγραφικη με λαδια μ αρεσει το παχυ χρωμα,οποτε δεν τα αραιωνω ποτε και σε κατι φιγουρες και στο Helldiver απλωνω καλα το χρωμα χωρις αραιωση.Γενικα τα medium καθε ειδους προσπαθω να τα αποφυγω γιατι κατα καιρους εχουν κατηγορηθει για κιτρινισματα,ρωγμες και πολλα αλλα,χωρις βεβαια να ειμαι σιγουρος οτι εχω δικιο.Ειναι περισσοτερο θεμα αρεσκειας παρα γνωσης.
Τωρα για τα λαδια νερου να σου πω την αληθεια δεν τα εχω χρησιμοποιησει ποτε, γιατι οταν εγω τα πηρα χαμπαρι,ειχα ηδη αρκετα απο τα κλασσικα και δεν ειμαι σιγουρος κατα ποσο μπορουν να αναμειχθουν μεταξυ τους.

Παράθεση
Εξαιρετικό το αποτέλεσμα με τα λάδια στο κόκπιτ.
Υπογραφή: Γιάννης Λαδόπoυλoς
:D :D :DΝα σαι καλα Γιαννη

Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: nino1969 στις Οκτωβρίου 29, 2008, 08:13:03 μμ
 :shock: :shock: :shock:
Spoiler (hover to show)

Και όχι τίποτα άλλο ρε Γιώργο μας εκπλήσεις κάθε φορά όλο και πιο πολύ με τα "καμώματά" σου  :mrgreen:
ΚΑΙ αεροπλάνο,
ΚΑΙ straight με λάδια,
ΚΑΙ είναι και ΦΟΒΕΡΟ το αποτέλεσμα!!!

Υποκλίνομαι και μπράβο αγόρι μου συνέχισε για να χαζεύουμε  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Οκτωβρίου 29, 2008, 09:58:04 μμ
Spoiler (hover to show)

Να σαι καλα ρε Νικο. ::salut:: ::salut::Ελπιζω μονο να μην μου βγει σαν αρμα.Λασπες στο συστημα προσγειωσης δεν δικαιολογουνται ε? :mrgreen: :mrgreen:

Και ενα μικρο update πριν γινει η βουτια στο αγνωστο(τι εχω πει παλι).Οι πρωτες φωτο ειναι με φως ημερας ενω οι αλλες με ενα ελεεινο και τρισαθλιο φωτιστικο

(http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6260645.jpg) (http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6260647.jpg) (http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6260648.jpg) (http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6260649.jpg)
(http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6270656.jpg) (http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6270657.jpg) (http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6270659.jpg) (http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6270670.jpg)
(http://s442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/?action=view&current=P6280671.jpg)

Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Apostolis στις Οκτωβρίου 29, 2008, 10:08:00 μμ
υποκλινομαι οχι για ταποτελεσμα (που ειναι παρα πολυ ωραιο)....αλλα για τη τολμη να δοκιμασεις κατι διαφορετικο !!!! ετσι πανε μπροστα ολα τα πραγματα στη ζωη... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

αν δεν πετυχει κατι θα σου μεινει.....αν πετυχει θα μεινουν πολλα σε ολους μας !!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 29, 2008, 10:20:26 μμ
Τη κάνεις εσύ εδώ βρε φίλε  :shock: έχεις ξεφύγει μου φαίνεται. Πάντως από τα λίγα που ξέρω περί αεροπλάνων εσύ ζωγραφίζεις.
Μπράβο ρε Γιώργο. ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Πέτρος στις Οκτωβρίου 29, 2008, 10:40:29 μμ
στο εσωτερικό τα πράγματα είναι predictable

εγώ έχω σκάσει πως θα βαφεί το εξωτερικό  :roll: :roll: :roll:

αν πετύχει ...μόνο με λάδια θα ξαναβάψω

Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Οκτωβρίου 29, 2008, 10:46:41 μμ
 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.....πράγματι το εξωτερικό βάψιμο θα είναι απο τα πιο ενδιαφέροντα που θα έχουμε δεί  ::keep_mod:: ::good_job_smilie::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Οκτωβρίου 29, 2008, 11:11:40 μμ
 ::arrowred::Αποστολη νομιζω οτι σκεφτομαστε ακριβως με τον ιδιο τροπο φιλε. ::salut:: ::salut::Και ειμαι σιγουρος οτι δεν περιοριζεται μονο στο μοντελισμο ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
 ::arrowred::Συμεων να σαι καλα ρε φιλε και στο ανταποδιδω(κι ας μην ξερω κι εγω απο καραβια) ::salut:: ::salut::
 ::arrowred::Πετρο δεν ξερω τι θα γινει στο τελος θα σου πω ομως πως μονο και μονο που ξεφευγω λιγο απο τον καθιερωμενο τροπο που φτιαχνω τα μοντελα μου το γουσταρω αφανταστα.Στο συστηνω.Μην περιμενεις να δεις τι θα γινει εδω.Δεν εχει καμμια απολυτως σημασια.Ειμαι σιγουρος πως θα το ευχαριστηθεις κι εσυ ::salut:: ::salut::
 ::arrowred::Πανο ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Τωρα οσο για το εξωτερικο βαψιμο το κοβω εγω να τρωω κραξιμο,αλλα δεν πειραζει...μια παρεα ειμαστε :D :D :D
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: HFAISTOS στις Οκτωβρίου 30, 2008, 10:35:01 πμ
εισαι θεος αλλα και βασιλιας του λαδιου ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 11:28:55 πμ
Να μαστε παλι.Το helldiver προχωρησε πολυυυυυυ αργα,αλλα τουλαχιστον προχωρησε :mrgreen:.Τωρα δεν θα αναφερω τα σταδια μιας που ειμαι ο πλεον αναρμοδιος να πω πως φτιαχνεται ενα αεροσκαφος.(καλα οχι οτι στα αρματα ισχυει κατι διαφορετικο αλλα λεμε τωρα :mrgreen: :mrgreen:).Τελειωμα κατασκευης και βαψιμο.Εδω παρεκλινα λιγο απο τον τιτλο ¨μονο με λαδια ζωγραφικης¨ γιατι δεν καταφερα με τιποτα να φτιαξω το βασικο χρωμα.Ναι μεν μπλε αλλα εχει ενα περιεργο πρασινισμα που δεν μπορεσα να το πετυχω με τιποτα ομως.Οποτε κατεφυγα στη Lifecolour που πιστευω πως το χρωμα της αναπαριστα παρα πολυ καλα τη συγκεκριμενη αποχρωση.Απο κει και περα η διαδικασια συνεχιστηκε με λαδια(faded navy blue,MIG) και παλι για τις φωτοσκιασεις σε πανελ κτλ.Μπηκαν οι χαλκομανιες και και τελευταιες φωτο ειναι πριν το περασμα με την παρκετινη που ελπιζω να μην μπει του χρονου παλι.Η ποιοτητα των φωτο ειναι οτι να ναι μιας που ειναι τραβηγμενες με την παλια μου μηχανη,με το κινητο και με μια πολυ καλη που δανειστηκα απο ενα φιλο καποια στιγμη.Αυτα.Κραχτε ελευθερα αλλα με το μαλακο παιδια γιατι τωρα που αδυνατισα εχω αναπτυξει ευαισθησιες... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0299.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0309.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0316-1.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0330.jpg)

(http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/P230110_21480001.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/P230110_21480002.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/P230110_21490004.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/P230110_21560001.jpg)

(http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/P2060471.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/P2060472.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/P2060482.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/P2060485.jpg)

Σας ευχαριστω για το χρονο σας ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Stavros στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 11:35:53 πμ
πολύ εντυπωσιακό
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
φαντάζομται θα ξεθωριάσεις στη συνέχεια τα σηματα (εθνόσημα + stencils)
διότι κάνουν μεγάλη αντίθεση εντελώς άφθαρτα πάνω στο "ταλαιπωρημένο" χρώμα του αεροσκάφους
 ::icon_thumright::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 11:53:29 πμ
Να σαι καλα προεδρε.Σταυρο αρματας ειμαι και η ροπη προς την μπιχλα δεν ξεπερνιεται :mrgreen: :mrgreen:.Τωρα ξεκιναει το πανυγηρι :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 12:40:50 μμ
Τελικά οι αρματάδες τον τελευταίο καιρό έχετε πάθει κρίση ταυτότητας ::glossa:: και σας βγαίνει τελικά δειλά δειλά ο κρυφός σας πόθος ::danseuse:: :lol:.
Συγχαρητήρια Γιώργο ::eusa_clap::, πολύ όμορφες και ρεαλιστικές οι τεχνικές βαψίματος με λάδια 8) ::icon_thumright::. Ποιό χρώμα χρησιμοποίησες για το μπλέ  :?:
Καλή συνέχεια και να μας εκπλήσσεις πάντα με τόσο ωραία θέματα ::agree::.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Regia Aeronautica στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 12:50:30 μμ
Τελικά οι αρματάδες τον τελευταίο καιρό έχετε πάθει κρίση ταυτότητας ::glossa:: και σας βγαίνει τελικά δειλά δειλά ο κρυφός σας πόθος ::danseuse:: :lol:.
Συγχαρητήρια Γιώργο ::eusa_clap::, πολύ όμορφες και ρεαλιστικές οι τεχνικές βαψίματος με λάδια 8) ::icon_thumright::. Ποιό χρώμα χρησιμοποίησες για το μπλέ  :?:
Καλή συνέχεια και να μας εκπλήσσεις πάντα με τόσο ωραία θέματα ::agree::.
 ::salut::

Συμφωνω :wink: :mrgreen: :wink:

Το αποτελεσμα με τα λαδια ειναι απλα καταπληκτικο  :shock: :shock: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: c.nemo στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 01:15:46 μμ
Yπέροχη δουλειά κύριε καλλιτέχνη,μαζί με τον βήχα δεν κρύβεται.Τεκμιρώνεις τον κανόνα που λέει οτι δεν υπάρχει κανόνας και πεπατημένη για το επιτυχιμένο αποτέλεσμα.Είναι τόσοι οι δρόμοι που οδηγούν στην Ιθάκη!!!Μπράβο Γιώργο καλή συνεχεια.
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Symeon στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 01:26:21 μμ
Μπράβο Γιώργο πολύ ωραίο είναι άντε και το επόμενο ένα καράβι και μετά πάλι στα άρματά σου.  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: s-mat στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 02:04:38 μμ
Και μόνο για την υπομονή σου σου αξίζει ένα μεγάλο μπράβο.Όσο για το αποτέλεσμα....ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: nino1969 στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 02:28:29 μμ
Δυναμικό come back Γιώργη και μας χάζεψες πάλι.  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: Φυσικά εγώ περιμένω πως και πως την από δω και πέρα διαδικασία  :twisted: όπως λες κι εσύ. Καλή συνέχεια φίλε.  ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 02:37:04 μμ
πολύ εντυπωσιακό
+ 2  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 03:34:05 μμ
 :arrow:Γιαννη να σαι καλα.Τα λογια σου εχουν ιδιαιτερη βαρυτητα(περιτο νομιζω να εξηγησω το γιατι) και μου δινουν     ορεξη για τη συνεχεια.Το μπλε εναι μαλλον το κλασσικο για σας τους αεροπλαναδες FS 15042 και διαλεξα της Lifecolor το UA047 Glossy Sea blue που υποτιθεται πως αποδιδει τη συγκεκριμενη αποχρωση.Απο λαδια χρησιμοποιηθηκε σαν βαση το Abt030 Faded Navy blue του MIG με κατα τοπους προσθηκες απο λευκο,Naples yellow,Prussian blue,Pthalo blue,Ultramarine blue,Sap green και μαυρο ολα της Rembrant και σε πολυ μικρες ποσοτητες. Όσο για τον κρυφο ποθο νομιζω πως ειμαστε πολυ λιγοι αυτοι που δεν ξεκινησαν με ενα 72αρι Matchbox οποτε η επιστροφη στις ριζες μερικες φορες ειναι απαραιτητη :mrgreen: :mrgreen:::salut:: ::salut::

 :arrow:Regia Aeronautica:Να σαι καλα φιλε μου ::salut:: ::salut::

 :arrow:Καπετανιε μου ο μεγαλος καλλιτεχνης εδω μεσα ειναι αλλος :wink: :wink:.Εγω απλα παλευω με τα πινελα και τα λαδια που αγαπαω και σαν αντιδραστικος τυπος προσπαθω να βγω στην Ιθακη...με μετρο :mrgreen: :mrgreen:.Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια ::salut:: ::salut::

 :arrow:Μακη:Σ ευχαριστω φιλε.Τωρα για το πλοιο που λες δεν ξερω,αλλα με αυτα που γινονται εδω μεσα την αλλη φορα χαζευα τα υποβρυχια με πολλη αγαπη.Λες? :mrgreen: :mrgreen: ::salut:: ::salut::

 :arrow: s-mat  σε ευχαριστω πολυ φιλε μου.Να σαι καλα.Οσο για υπομονη εχουμε.Χρονο δεν εχουμε και τα μοντελα μας χρονιζουν ::salut:: ::salut::

 :arrow:Νικολα να σαι καλα ρε φιλε.Εγω να δεις πως περιμενω τη συνεχεια γιατι ειμαι κι εγω περιεργος να δω πως θα δειξουν οι αρματικες τεχνικες σε αεροπλανο.(καλα μη βαρατε λασπη δεν θα βαλω :mrgreen: :mrgreen:) ::salut:: ::salut::

 :arrow:Παναγιωτη να σαι καλα φιλε μου σ ευχαριστω πολυ ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: philio στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 04:49:07 μμ
Στα είπαν όλα Γιώργο και δεν μένει παρά να συμφωνήσω  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Ελπίζω να δούμε σύντομα και τη συνέχεια που θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον  ::icon_thumright::

Βέβαια, δεν σου κρύβου ότι θέλω να δω και τη συνέχεια στο διόραμα με το εκκλησάκι, τις Κυκλάδες... :lol:
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Μούργα στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 06:50:58 μμ
Πανεμορφο μπραβο καλα τελειωματα ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Pankoub στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 08:10:55 μμ
Πολλα συγχαρητηρια κ απο μενα ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gkontog στις Φεβρουαρίου 07, 2010, 08:13:27 μμ
 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Απλά απίστευτος! Και πιθανότατα παγκόσμια πρωτοτυπία!
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Φεβρουαρίου 08, 2010, 10:31:59 μμ
 :arrow:Μουργα και Παναγιωτη σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια. ::salut:: ::salut::
 :arrow:Φιλιππε να σαι καλα.Τωρα για το συντομα...κι εγω το ελπιζω :mrgreen: :mrgreen:.Οσο για τις Κυκλαδες εχεις τα δικια σου ο παπας θα μου ριξει κανα ευχελαιο μου φαινεται στο τελος :mrgreen: :mrgreen: ::salut:: ::salut::
 :arrow:Γιωργο να σαι καλα φιλε μου.Τωρα για την πρωτοτυπια...τι να σου πω ιδεα δεν εχω,αλλα οπως και να χει την απολαυσα τη διαδικασια ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Φεβρουαρίου 08, 2010, 10:40:37 μμ
Πάρα πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!!! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Πέτρος στις Φεβρουαρίου 08, 2010, 10:50:48 μμ
αντε...........η παραφωνία  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

στο ιταλικό SPG η δουλειά ήταν πολύ καλύτερη  ::icon_thumright::

αλλά, πιστεύω ότι η συνέχεια θα δώσει ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Φεβρουαρίου 08, 2010, 11:40:57 μμ
Αλεξη να σαι καλα φιλε.Και σιδεροκεφαλος στα καινουρια σου καθηκοντα. ::salut:: ::salut:: ::salut::

Πετρο σιγα που θα ελεγες κατι διαφορετικο :mrgreen: :mrgreen:.Σιγα μην σου φαινοταν ενα αεροσκαφος πιο καλο απο ενα αρμα :mrgreen: :mrgreen:.Αν δεν παινεψεις το σπιτι σου... :D :DΔεν ξερω τι θα γινει στη συνεχεια αλλα να δω τωρα που θα βρεις να μου πεις να κανω λιγο περισσοτερο pin wash :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Να σαι καλα φιλε ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: jogiav στις Φεβρουαρίου 09, 2010, 12:36:00 μμ
Πολύ ενδιαφέρουσα "προσέγγιση" και πανέμορφο αποτέλεσμα!  :shock:
Μπράβο κι από εμένα!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: renti στις Φεβρουαρίου 18, 2010, 06:51:27 μμ
Tets εγω που το ειδα απο κοντα πρεπει να γραψω?Αντε να γραψω.. :mrgreen:Παιδια το μοντελο ειναι πολυ καλυτερο απο τις φωτο και τουλαχιστον οι φθορες ειναι αν μη τι αλλο εντυπωσιακοτατες! ::proskino::.Οχι πως το υπολοιπο υστερει καπου αλλα θες δεν θες το ματι σου παει πρωτα εκει!!!Οσον αφορα την προσπαθεια με τα λαδια θα συμφωνισω,αν και δεν τα χω ουτε προκειται να τα δουλεψω,με τους υπολοιπους συναδελφους στο οτι η προσπαθεια αξιζε και με το παραπανω!
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72) ΤΕΛΟΣ
Αποστολή από: gtets στις Απριλίου 24, 2010, 12:15:40 πμ
Τελος και με αυτο.Εχει τελειωσει εδω και κατι μερες,αλλα σημερα δανειστηκα μια φωτογραφικη μηχανη της προκοπης και ειπα να ποσταρω και τις φωτο...

(http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0713.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0716-1.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0669.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0673.jpg)
(http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0680.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0688.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0690.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0691.jpg)
(http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0700.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0701.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0702.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0703-1.jpg)
  (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0704.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0705.jpg)
  (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0707.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0708.jpg)
(http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0711.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0712-1.jpg) (http://i442.photobucket.com/albums/qq141/gtets/DSC_0715.jpg)




Αυτα.Τελος :mrgreen:

Και μετα απο δυο μοντελα με λαδια,ενα μικρο συμπερασμα απο εμενα,κι αν θελετε το συζηταμε και εκτενεστερα.Το σιγουρο ειναι πως τα λαδια ειναι αν μη τι αλλο συναρπαστικο χρωμα.Μπορει καποιος να κανει οτι φανταστει.Στο semovente το βαψιμο ηταν εξολκληρου με πινελο ενω εδω κατα το πλειστον με αερογραφο.Οσον αφορα το πινελο θεωρω πως τα λαδια ειναι αξεπεραστα.Κανουν πραγματα που κανενα αλλο ειδος χρωματος δεν μπορει να κανει.Για τον αερογραφο επισης ειναι πολυ βολικα και ευκολοχρηστα αρκει να ανακατευουν πολυ καλα.Το μεγαλο τους μειονεκτημα ειναι στον χρονο στεγνωματος.Για μικρες επιφανειες θα συνεχισω σιγουρα να τα χρησιμοποιω.Για μεγαλες...αναλογα την ορεξη




Θελω το συγκεκριμενο μοντελο να το αφιερωσω σε εναν φιλο .Τον τελευταιο εναμιση χρονο για διαφορους λογους εφτασα πολλες φορες στο σημειο να ξεχασω οτι ειμαι μοντελιστης.Καθε φορα ομως αυτος ο φιλος ηταν εκει να μου μιλησει με λιγες αλλα πολυ ευθειες κουβεντες και να με κανει να ξαναπιανω τα πινελα μου.Αν και ο φιλος ειναι μοντελιστης οι λογοι που με ωθουν σε αυτο ειναι καθαρα ανθρωπινοι και οχι μοντελιστικοι.Φιλιππε σε ευχαριστω πολυ...




Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: s-mat στις Απριλίου 24, 2010, 12:43:26 πμ
Πολλά συγχαρήτηρια.Πάρα πολύ καλό

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

(Τι φωτιές μου άναψες τώρα....περιμένω πως και πως εδώ και κανά μήνα το 48άρι της accurate)

Καλή συνέχεια ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Απριλίου 24, 2010, 12:55:05 πμ
Ωχχχχχχχχχ ο μέγιστος μακακάς τώρα το είδα  ::violent1:: ::mastigoma::
  ΤΙ ΛΕΣ ρε φιλαράκι  :?: :?: :?: :!: :!: :!: Καταπληκτικό αποτέλεσμα και μάλιστα με τεχνική "ανορθόδοξη" (μιλώ για μοντελλιστικό τρόπο βαφής) Συγχαρητήρια  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Μια ερώτηση μόνο, τα σήματα πως "αντέδρασαν" με το υπόστρωμα απο λάδι  :?: :?: Εννοώ μήπως "γλυστρούσαν" ή υπήρχε φόβος να "σηκωθεί" η βαφή  :roll: :roll:
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 24, 2010, 01:03:49 πμ
Γιώργο την ημέρα της γιορτής σου μας κάνεις ένα πάρα πολύ ωραίο δώρο, ευχαριστήθηκε το μάτι μου.
Δεν είμαι ειδικός σε αυτό τον τομέα (γενικά πάντως δεν είμαι ειδικός  :mrgreen: ) αλλά μπορώ να κρίνω ένα "εικαστικό" αποτέλεσμα και  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Για την αφιέρωση  :oops: ευχαριστώ πολύ, ειλικρινά δεν έκανα τίποτα παραπάνω απ΄ ότι κάνω και με μένα...με στέλνω για μοντελάρισμα για να αποφεύγω σκέψεις που δεν παλεύονται... (αναρωτιέμαι τι άποψη έχει το ΔΝΤ για τον μοντελισμό και τι περικοπές θα μας επιβάλει...  :lol: :lol: :lol: )
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: c.nemo στις Απριλίου 24, 2010, 01:16:55 πμ
Συνχαριτήρια Γιώργο ,τεκμηρίωσες τον κανόνα που λέει οτι δεν υπάρχει κανόνας,.......παρά μόνο αποτέλεσμα.Και το δικό σου μιλάει μόνο του φίλε.
Αναμένουμε να δούμε το επόμενο είτε με λάδια είτε χωρίς. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Απριλίου 24, 2010, 01:53:19 πμ
S-mat σε ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου.Το 48αρι θα πρεπει να ειναι ακρως χορταστικο.Καλη σου αρχη οταν ερθει ::salut:: ::salut::

Πανο και σενα το ιδιο φιλε.Οσο για τα σηματα δεν καταλαβα καποιο προβλημα αφου ομως ειχα αφησει τα λαδια να στεγνωσουν τεσσερις αιωνες :mrgreen: και περασα και παρκετινη.Αυτο που προσεξα και δεν εχω δει σε αλλο μοντελο ειναι πως η παρκετινη σε καποια σημεια μετεπειτα ξεφλουδιζε.Δεν ξερω αν ηταν τυχαιο ή αν συμβαινει γενικως και απλα εμενα δεν μου ειχε ξανατυχει ή αν εφταιγαν τα λαδια ::dontknow:: ::dontknow::.Και παλι ευχαριστω Πανο ::salut:: ::salut::

Φιλιππε...εσενα τι αλλο να σου πω.Χιλια ευχαριστω για ολα.Και για να δεις ποσο επιαναν τοπο τα λογια σου μεσα στο ΣΚ θα ανεβασω κι αλλες φωτο απο αλλο μοντελο που τελειωσα αυτην την περιοδο :wink: ::icon_thumright:: ::salut:: ::salut::

Σταματη να σαι καλα φιλε.Ο μονος κανονας στο δικο μου μυαλο ειναι να περναω καλα μοντελαρωντας.Ολα τα υπολοιπα ειναι απλα το μεσο για να γινει αυτο πραγματικοτητα.Και ξερω πως σε βρισκει συμφωνο αυτο.Κι εμεις περιμενουμε απο σενα να μας τρελλανεις για μια ακομη φορα με κατι δικο σου ::salut:: ::salut:: ::salut::

Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: kido στις Απριλίου 24, 2010, 08:14:54 μμ
Πώ πω χαράς το κουραγιο σου!!!! Το αποτέλεσμα ειναι φανταστικό και στις φθορές και στη λεπτομερεια για τη κλιμακα  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: Τα συγχαρητήριά μου, μόνο και μόνο η υπομονη που είχες στον χρονο στεγνωματος!!!!! ΗΡΩΑΣ, πάντα τέτοια!!!!
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Απριλίου 26, 2010, 12:19:37 μμ
Πώ πω χαράς το κουραγιο σου!!!! Το αποτέλεσμα ειναι φανταστικό και στις φθορές και στη λεπτομερεια για τη κλιμακα  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: Τα συγχαρητήριά μου, μόνο και μόνο η υπομονη που είχες στον χρονο στεγνωματος!!!!! ΗΡΩΑΣ, πάντα τέτοια!!!!

Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου.Να σαι καλα ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Jet72 στις Απριλίου 26, 2010, 12:53:07 μμ
Μπράβο και για την υπομονή, μπράβο και για το αποτέλεσμα!

Μήπως πρέπει να περάσεις και κάτι πιο Matt να του κόψεις την γυαλάδα; Με δεδομένο ότι δείχνεις ένα ταλαιπωρημένο αεροσκάφος νομίζω ότι πρέπει να το δείξεις λιγότερο σατινέ...
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Απριλίου 26, 2010, 01:25:00 μμ
Σ ε ευχαριστω πολυ φιλε μου.Βασικα ειχα ενα θεμα με αυτην την κατασταση που λες.Το χρωμα τους κανονικα ηταν σατινε.Με τα λαδια βγηκε μια περιεργη κατασταση.Αυτο που εκανα ηταν να περασω μια αναμειξη ματ και σατινε βερνικιου αλλα και παλι τοπικα για να δωσω την εντυπωση του τυχαιου αποτελεσματος.Δεν ξερω αν το σκεφτηκα σωστα.Μ αρεσει ομως η παρατηρηση και θα ηθελα να το συζητησουμε γιατι και μενα με απασχολησε
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: nino1969 στις Απριλίου 26, 2010, 01:50:47 μμ
Κύριε καλλιτέχνα μου δεν ξέρω αν του έβαλες μόνο λάδια, δεν πα να του έβαλες και μαρμελάδες ...  ::glossa::  :mrgreen: Αυτό όμως που βλέπω εγώ είναι ότι έχεις πετύχει να αποδώσεις πολύ ωραία την ιδιαίτερα ταλαιπωρημένη όψη που αποκτούσαν τα εν λόγω αεροσκάφη. Τώρα το ότι αυτό το πέτυχες και με ένα "δύσκολο-δύστροπο" και "απαιτητικό" υλικό σαν το λάδι, το κάνει ακόμα πιο αξιέπαινο.  ::eusa_clap:: Πάμε γι'άλλα Γιώργαρε.  ::salut::
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: Regia Aeronautica στις Απριλίου 26, 2010, 04:49:26 μμ
δεν πα να του έβαλες και μαρμελάδες ...  ::glossa::

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: SB2C-4 Helldiver μονο με λαδια ζωγραφικης (Academy 1/72)
Αποστολή από: gtets στις Απριλίου 26, 2010, 05:10:30 μμ
δεν πα να του έβαλες και μαρμελάδες ...  ::glossa::

Spoiler (hover to show)

Παει για πρωινο με τον καφε που βαζαμε για λασπη :mrgreen: :mrgreen:


Νικο σε ευχαριστω πολυ ρε φιλε.Ειπαμε τιποτα δεν εχει σημασια παρα να κανουμε το κεφι μας.Τωρα βεβαια πως μου βγηκε εμενα σε κεφι οι σαδομαζο καταστασεις,το ψαχνω ακομη :mrgreen: :mrgreen: ::salut:: ::salut::