Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ηλιας στις Οκτωβρίου 25, 2008, 02:58:09 πμ

Τίτλος: Πως μπορω να παω στο μουσειο της Π.Α (Τατοι) ???
Αποστολή από: Ηλιας στις Οκτωβρίου 25, 2008, 02:58:09 πμ
Γεια χαρα!
ΘΑ ηθελα να επισκεφτω το μουσειο στην γιορτη της ΠΑ.
Επειδη δεν μενω στην Αθηνα μπορει καποιος να μου πει πως μπορω απο το Γουδι (που θα μεινω) να παω στο μουσειο?
Ευχαριστω
Τίτλος: Απ: Πως μπορω να παω στο μουσειο της ΠΑ (Τατοι)
Αποστολή από: ramfighter στις Οκτωβρίου 25, 2008, 08:08:01 πμ
Hλία δεν είναι ανοικτό το μουσείο όλες τις ημέρες, παρά μόνο κατά την γιορτή της Π.Α. Στο θέμα Icarus Aeroexpo
στις σελίδες 3 και 4 είχαμε συζητήσει πως μπορείς να βρεθείς στο Μουσείο με αυτοκίνητο, λεωφορείο και τρένο. Εαν δεν εχεις δικό σου μεταφορικό μέσο, ο καλύτερος τρόπος είναι από το γουδί που θα μένεις να πάς σε σταθμό μετρό, μετά σταθμό Λαρίσης και μετά τρένο για Δεκέλεια.
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,8923.msg181187.html#msg181187
Τίτλος: Απ: Πως μπορω να παω στο μουσειο της ΠΑ (Τατοι)
Αποστολή από: Sjmygian στις Οκτωβρίου 27, 2008, 05:26:45 μμ
Αν δεν κάνω λάθος, περνάει και κάποιο λεωφορείο μπροστά από την βαση.

Ίσως κάποιος μπορεί να το επιβεβαιώσει ή να με διορθώσει.
Τίτλος: Απ: Πως μπορω να παω στο μουσειο της ΠΑ (Τατοι)
Αποστολή από: Dalamar στις Οκτωβρίου 27, 2008, 09:07:58 μμ
Ναι, υπάρχει το 537 (Αχαρναί-Βαρυμπόμπη) αλλά έχει ελάχιστα δρομολόγια (νομίζω 3 το πρωϊ και 3 το απόγευμα !) και ξεκινάει από Μενίδι. Καλύτερα με τον ΟΣΕ λοιπόν...