Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 18, 2008, 11:28:43 μμ

Τίτλος: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 18, 2008, 11:28:43 μμ
παρουσιες,σχολια σε αυτο το θεμα :)

 ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering::

::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 19, 2008, 10:41:57 πμ
Απών...
Θα είμαι σε άλλη συνάντηση μάλλον....
 :wink:
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: arcadios στις Οκτωβρίου 20, 2008, 10:40:05 πμ
Να σας θυμίσω οτι στο meeting θα γινει και η κλήρωση για την δωρoεπιταγη αξιας 150 ευρω απο το Modelclub για τα 4 χρονιά λειτουργίας του ΜC.
 ::icon_pidu:: ::icon_pidu:: ::icon_pidu::

http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,9937.0.html

Επιβάλλεται να υπάρχει συμμετοχή....ποιος ξερει... μπορει να σβήσουμε και κεράκια
 ::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse::

 ::lovemodel:: ::lovemodel::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 22, 2008, 02:06:33 μμ
εκτος απροοπτου παρων ::salut::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: Sjmygian στις Οκτωβρίου 22, 2008, 06:04:38 μμ
Μάλλον απών, λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, εκτός και αν τελειώσω νωρίς, οπότε θα έρθω (έχω άλλωστε και μερικά πράγματα να παραδώσω  :wink: )
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: gkontog στις Οκτωβρίου 22, 2008, 06:12:23 μμ
Λοιπόν. μάλλον θα είμαι και εγώ.
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 22, 2008, 07:33:34 μμ
Και εγώ παρών εκτός απροόπτου.
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: Lman στις Οκτωβρίου 22, 2008, 07:36:09 μμ
και εγώ παρών .....  :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: sgt-major στις Οκτωβρίου 22, 2008, 07:44:56 μμ
Παρων και εγω
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: Θανάσης στις Οκτωβρίου 22, 2008, 08:03:12 μμ
Παρων και εγω! (πρωτα ο θεος) :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: GosVa στις Οκτωβρίου 22, 2008, 09:31:29 μμ
Μαλλον κι εγω παρων...
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 22, 2008, 09:34:49 μμ
Απών...
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 22, 2008, 10:19:52 μμ
Παρών!!
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 22, 2008, 11:55:36 μμ
παρών , υπο τύπον περατζάδας σίφουνα  :wink:
να αφήσω κάτι, να πάρω κάτι άλλο, να ευχηθώ και να φύγω
CU there  ::salut::
εφόσον η συναντηση έχει "επετειακό" χαρακτήρα, να το πούμε και στους μαγαζάτορες ή όχι?  :wink:
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: ramfighter στις Οκτωβρίου 23, 2008, 01:47:52 πμ
παρών , υπο τύπον περατζάδας σίφουνα  :wink:
να αφήσω κάτι, να πάρω κάτι άλλο, να ευχηθώ και να φύγω
CU there  ::salut::
εφόσον η συναντηση έχει "επετειακό" χαρακτήρα, να το πούμε και στους μαγαζάτορες ή όχι?  :wink:
Σ.Σ.
Οσοι μας διαβάζουν, το γνωρίζουν ήδη.
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: dive στις Οκτωβρίου 23, 2008, 02:03:03 μμ
θα πάρω κάτι λάμπες για το αυτοκίνητο στον Λέτζο.... ( ασχετο εν θελετε κατι πείτε μου στην Αθηνάς βρίσκεται αυτοός)
αρα μετα θα ανηφορήσω και ως συνεπεία.....και εγώ παρών εκτός απροόπτου.
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 25 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: opelcorsa-a στις Οκτωβρίου 24, 2008, 06:04:12 μμ
Παρων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αλλα ακομα δεν ξερω σηγουρα. :(