Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 18, 2008, 11:28:43 μμ
-
παρουσιες,σχολια σε αυτο το θεμα :)
::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering::
::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel:: ::lovemodel::
-
Απών...
Θα είμαι σε άλλη συνάντηση μάλλον....
:wink:
-
Να σας θυμίσω οτι στο meeting θα γινει και η κλήρωση για την δωρoεπιταγη αξιας 150 ευρω απο το Modelclub για τα 4 χρονιά λειτουργίας του ΜC.
::icon_pidu:: ::icon_pidu:: ::icon_pidu::
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,9937.0.html
Επιβάλλεται να υπάρχει συμμετοχή....ποιος ξερει... μπορει να σβήσουμε και κεράκια
::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse::
::lovemodel:: ::lovemodel::
-
εκτος απροοπτου παρων ::salut::
-
Μάλλον απών, λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, εκτός και αν τελειώσω νωρίς, οπότε θα έρθω (έχω άλλωστε και μερικά πράγματα να παραδώσω :wink: )
-
Λοιπόν. μάλλον θα είμαι και εγώ.
-
Και εγώ παρών εκτός απροόπτου.
-
και εγώ παρών ..... :wink: :wink:
-
Παρων και εγω
-
Παρων και εγω! (πρωτα ο θεος) :mrgreen:
-
Μαλλον κι εγω παρων...
-
Απών...
-
Παρών!!
-
παρών , υπο τύπον περατζάδας σίφουνα :wink:
να αφήσω κάτι, να πάρω κάτι άλλο, να ευχηθώ και να φύγω
CU there ::salut::
εφόσον η συναντηση έχει "επετειακό" χαρακτήρα, να το πούμε και στους μαγαζάτορες ή όχι? :wink:
Σ.Σ.
-
παρών , υπο τύπον περατζάδας σίφουνα :wink:
να αφήσω κάτι, να πάρω κάτι άλλο, να ευχηθώ και να φύγω
CU there ::salut::
εφόσον η συναντηση έχει "επετειακό" χαρακτήρα, να το πούμε και στους μαγαζάτορες ή όχι? :wink:
Σ.Σ.
Οσοι μας διαβάζουν, το γνωρίζουν ήδη.
-
θα πάρω κάτι λάμπες για το αυτοκίνητο στον Λέτζο.... ( ασχετο εν θελετε κατι πείτε μου στην Αθηνάς βρίσκεται αυτοός)
αρα μετα θα ανηφορήσω και ως συνεπεία.....και εγώ παρών εκτός απροόπτου.
:mrgreen:
-
Παρων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αλλα ακομα δεν ξερω σηγουρα. :(