Υπάρχουν και κάποιες άλλες διαφορές αν σε ενδιαφέρει να είσαι απόλυτα σωστός αλλα όπως και να έχει, τα σήματα που δίνει η Esci δεν έχουν καμία σχέση με τη πραγματικότητα. Η φθηνή λύση θα ήταν να βρείς εθνόσημα και serial απο τις παλιές καρτέλες του plastimodelismo και να χρησιμοποιήσεις τα προειδοποιητικά για τα Αμερικάνικα που δίνει η Esci, ή να τα σκάσεις για καμιά καρτέλα της Icarus.Σωστα!Ξεχασα να το αναφερω.Τα σηματα δεν κανουν για ελληνικο!Παρε την καρτελα της Icarus αν θελεις και θα εισαι κομπλε! :wink:
Υπάρχουν και κάποιες άλλες διαφορές αν σε ενδιαφέρει να είσαι απόλυτα σωστός αλλα όπως και να έχει, τα σήματα που δίνει η Esci δεν έχουν καμία σχέση με τη πραγματικότητα. Η φθηνή λύση θα ήταν να βρείς εθνόσημα και serial απο τις παλιές καρτέλες του plastimodelismo και να χρησιμοποιήσεις τα προειδοποιητικά για τα Αμερικάνικα που δίνει η Esci, ή να τα σκάσεις για καμιά καρτέλα της Icarus.Οι διαφορές αυτές απαιτούν μεγάλη δεξιοτεχνία για να ασχοληθώ ή δεν είναι για τώρα;
Καλη αρχη σε ενα απο τα πιο αγαπημενα αεροσκαφη ::salut::Σε ευχαριστώ πολύ. Το μόνο που με αγχώνει είναι ότι σε όλους αρέσει το συγκεκριμένο αεροσκάφος, τι θα γίνει όμως αν δουν πως θα το κάνω; :lol:
Οι διαφορές αυτές απαιτούν μεγάλη δεξιοτεχνία για να ασχοληθώ ή δεν είναι για τώρα;Πέρα απο κάποιες κεραίες που είναι πανεύκολες, θα χρειαστεί να φτιάξεις ενα αεροδυναμικό κάλυμμα που βρίσκεται στην κοιλιά της ατράκτου λίγο πιο πίσω απο τα κύρια σκέλη προσγείωσης, καθώς και να τροποποιήσεις λίγο το σημείο που η ουρά συναντά την άτρακτο πάνω απο την εξαγωγή. Κατα τη γνώμη μου δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο.
Πέρα απο κάποιες κεραίες που είναι πανεύκολες, θα χρειαστεί να φτιάξεις ενα αεροδυναμικό κάλυμμα που βρίσκεται στην κοιλιά της ατράκτου λίγο πιο πίσω απο τα κύρια σκέλη προσγείωσης, καθώς και να τροποποιήσεις λίγο το σημείο που η ουρά συναντά την άτρακτο πάνω απο την εξαγωγή. Κατα τη γνώμη μου δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο.Ευχαριστώ πολύ. Ήσουν πολύ κατατοπιστικός. Μάλλον θα κάνω μια προσπάθεια και αν τα καταφέρω καλώς. Αν όχι θα κάνω μια μικρή εκπτωσούλα στην πιστότητα. Ούτως ή άλλως είναι πολλά αυτά που θα προσπαθήσω για πρώτη φορά.
Ποιο συγκεκριμένα έβαψα με vallejo air και 15 psi αραιωμένο με περίπου 10:1 χρώμα - airbraush cleaner της vallejo ::eusa_naughty::
10 Διαλύτης και 4 χρώμα !!!!τα 15 psi καλα ειναι
πάντα ο διαλύτης να είναι υπερδιπλασιος του χρώματος !!!!!και κάργα δοκιμές !!!! ::salut:: ::salut::
με όλους τους διαλύτες ισχύει!!!! :wink:Ευχαριστούμε για τις συμβουλές σου Λευτέρη. ::salut::
αν είναι γιαούρτη το χρώμα πως θα περάσει από τόσο δα μπεκ? :roll:
και λεπτά διαδοχικά περάσματα !!!!!!!!!!!! :wink: ::salut::
Επίσης, ένας μεταλλικός μαρκαδόρος θα σε βοηθήσει μετά το τρίψιμο να δεις αν χρειάζεται κι' άλλο στόκο ή όχι.Όταν λες μεταλλικός μαρκαδόρος εννοείς κάτι τέτοιο;
Καλημέρα,
Ωραία το έχεις φέρει μέχρι εδώ το μοντέλο σου καί πίστεύω πως θα δούμε ένα καλό αποτέλεσμα.
Μία άσχετη ερώτηση, Epson εκτυπωτή έχεις; είδα το χαρτί/εκτύπωση που έχεις στον πάγκο σου με το head alignment που έχεις κάνει.!..
Καλημέρα,Ευχαριστώ αλλά νομίζω ότι η απειρία μου είναι φανερή. Όσο αφορά τον εκτυπωτή έχω τον EPSON SX115. ::salut::
Ωραία το έχεις φέρει μέχρι εδώ το μοντέλο σου καί πίστεύω πως θα δούμε ένα καλό αποτέλεσμα.
Μία άσχετη ερώτηση, Epson εκτυπωτή έχεις; είδα το χαρτί/εκτύπωση που έχεις στον πάγκο σου με το head alignment που έχεις κάνει.!..
Ευχαριστώ αλλά νομίζω ότι η απειρία μου είναι φανερή. Όσο αφορά τον εκτυπωτή έχω τον EPSON SX115. ::salut::
Το ίδιο ισχύει καί για πολλούς από εμάς όταν μετά από αρκετό καιρό, ξαναπιάσαμε νυστέρια καί πινέλα αλλά χάρις στο φόρουμ ξαναπήραμε φόρα.!::salut:: ::salut:: ::salut::
Καί γω Epson έχω αλλά ό δικός μου ακολουθόντας το "ρεύμα" των εξελίξεων, αποφάσισε να χαλάσει.!.. Oπως λέμε καί στα Ελληνικά, "go figure" ::dontknow::
Για ότι θέλεις ρώτα, ή κοίταξε πως άλλοι συνάδελφοι έφτιαξαν τα δικά τους A-7.
Καλή συνέχεια
Καλησπέρα. Μικρή πρόοδος και πολλές ερωτήσεις...
Α. Φωτογραφίες: (http://postimg.org/image/kc157pbhx/) (http://postimg.org/image/9zgtq1s6v/) (http://postimg.org/image/wieffzjej/)
Β. Ερωτήσεις:
Θέλοντας να βάψω τη καλύπτρα αν την έχω περάσει πρώτα από παρκετίνη είναι λάθος;
Μασκάρω και βάφω την καλύπτρα μαζί με το αεροπλάνο. Τη μέσα πλευρά την βάφω πριν ή καθόλου;
Αφού βάψω την καλύπτρα και το αεροπλάνο, περνάω βερνίκι όλο το αεροπλάνο αφήνοντας τη καλύπτρα μασκαρισμένη ή ξεμασκάρω και βερνικώνω και τα "διάφανα" μέρη της;
Την καλύπτρα καλύτερα να τη μασκάρω με ταινία ή μασκολ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Απαντήσεις.Κατατοπιστικότατος!!! ::salut::
1. Οχι
2. Ναι μαζί, μπορείς να την αφήσεις άβαφη εσωτερικά αλλιώς πριν.
3. Αστη μασκαρισμένη και βερνίκωσε μόνο το σκάφος αφού εκεί μόνο βάζεις χαλκομανίες και wash.
4. Αν μπορείς απέφυγε το μασκόλ και βάλε μόνο ταινία για να μη σου σηκώσει την παρκετίνη.
::salut::
Βλάση από ότι κατάλαβα το έκανες ελεύθερο χέρι(κάτι που σε αυτή την κλίμακα έχω εγκαταλείψει εδώ και χρόνια).Ευχαριστώ πολύ για τη κριτική. Πάντα ευπρόσδεκτη, πάντα χρήσιμη. Οπότε:
σου έχει κάνει βέβαια λίγο όβερσπρει αλλά γενικώς είναι οκ.
Α...και στην ρίζα της αριστερής πτέρυγας φαίνεται μια ατέλεια. καλό θα ήταν να διορθωθεί. Καλά τελειώματα. ::salut::