Γιωργο καλησπεραΝαι το θυμάμαι, αλλά δεν γινόταν σε λίγες μέρες ούτως η αλλιώς ...
Πολυ καλη ιδεα!!Βεβαια δεν εχω κανενα μοντελο τετοιου ειδους στο στοκ μου.Βασικα ενα ειχα(Τι αλλο,Peugeot 905 :mrgreen:)και το εχω φτιαξει.
Αν βρω κάτι μικρο και εύκολο ισως συμετασχω.Εχω βλεπεις και τον Κουρσαρο στη μεση.
Κλεινοντας να κανω μια ευχη. :mrgreen:Καλά ξεκινάμε... Πάντα μου αρέσε το φίλαθλο πνεύμα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ελπιζω η Peugeot με το 908 να επαναλαβει το θριαμβο του 2009 και να καταφερει να παρει την 4η νικη της συνολικα στο θεσμο. ::pop:: ::pop::
Επισης ευχομαι στα R18 της Audi να μην προλαβουν να συμπληρωσουν ουτε 18 γυρους. :mrgreen: :mrgreen: ::bristow::
::salut:: ::salut::
Εγω εχω σε ενα 1/32 slot cars :Mclaren F1 GTR LM,Ferrari F40 LM test car,Mazda 787B Group C,Porcshe 962 Rothmans Group C.Φίλε μου αν θέλεις μπορείς να συμμετάσχεις με slot-car. Φτιάξε το αμάξωμα και παρουσίασε το πάνω στο slot σασί.
Και καποια αυτιαχτα κιτ σε 1/24:Porsche 911 GT2,Porsche 956 newman,Porsche 917 K Martini,Ferrari F40 Monteshell.
Πολυ καλη ιδεα ::salut::::hi:: ... Νομίζω ότι θα προλάβεις... Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή...
Μέσα με Mercedes C-11 (Le Mans 1991) Provence Moulage 1/43
20 κομματια είναι, αισιοδοξώ ότι θα το τελιώσω :lol:
Φανταστικη η ιδεα σου Γιωργο....αν αναλογιστουμε πως πριν απο λιγο καιρο τελειωσα με ενα θεμα LM :DΠολύ καλή ιδέα Χρήστο... Στη Βουλγαρία, είδα κάποια paper models, τα οποία ήταν απίστευτα... Σαν στατικά...
Θα παρω κ εγω μερος σ'αυτη την προσπαθεια με εναν ιδιεταιρο τροπο ομως :mrgreen: Η ιδιαιτεροτητα αφορα το ειδος του μοντελου.
Ψαχνοντας για καποιο οικονομικο μοντελο μικρης κλιμακας, βρηκα το ιδανικο:
Bentley EXP, Le Mans 2003 αγνωστης κλιμακας κ απο χαρτι :twisted:
Αρα το κοστος κατεβηκε στο 0.
ΥΓ: Η συμμετοχη μου ειναι καθαρα για να περασουμε καλα γιατι οπως ειναι λογικο δεν εχει καμια σχεση με τις υπολοιπες ::salut::
Καλησπερα Γιωργο.Η ιδεα σου ειναι πολυ ωραια και ετσι -αν και δεν παρακολουθω αγωνες- αποφασισα να παρω και εγω μερος!!! Θα συμετασχω με το auri r10 tdi μιας και ειναι το μονο μοντελο που καταφερα να βρω στο ''δικο μου'' μαγαζι. Βεβαια να σου (σας) πω οτι μαλλον δεν θα προλαβω να το τελειωσω οταν πρεπει αλλα θα κανω οτι μπορω...οκ;Μπράβο Γιάννη... Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα... Μετό το weekend build, λέω να πάμε για Group Build μέσω του Φόρουμ (ιδέα του Γιάννη του μπάμπα εξ Αθηνών). Θα το μοντάρουμε... Προς το πάρον ας ασχοληθούμε με το παρόν...
Επισης λογω ασχετοσυνης με το θεμα ισως να χρειαστω τη βοηθεια σας...θα δουμε.
Παντως με εχει ενθουσιασει η ιδεα σου και δεν μπορω να περιμενωωωωωωωωωωωωωωωωω....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
::salut:: ::salut:: ::salut::
Κρίμα που δεν μπορώ να μπω στη παρέα λόγω υποχρέωσης που δεν αναβάλλεται.
Και έχω στη κατοχή μου μια Toyota Minolta 88C :twisted: :twisted: :twisted:
Εύχομαι κάθε επιτυχία.
Δυστυχώς λίγο δύσκολο (εκτός από επιφοίτηση Αγίου Πνεύματος) να έχω φτάσει στο απαιτούμενο skill level μέχρι τότε...
Καλή επιτυχία guys!
Αν ήμουν, ευχαρίστως θα έκανα μια 917, αν και φοβάμαι ότι θα την στερούσα από τον Γιώργο :mrgreen:Δύσκολο μοντέλο για Weekend Build, αλλά ναι θα μου το στερούσες :wink: ΣΟΦΙΑΑΑΑΑΑ, ΦΕΡΕ ΤΟ ΘΕΡΟΜΕΤΡΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Coach καλημέραΌμορφο αυτοκίνητο Γιάννη, όπως και η Aston φυσικά... Η Jaguar έχει φοβερή ιστορία στο Man Μην ξεχνάς ότι σε δικό της αυτοκίνητο, στο συγκεκριμένο αγώνα , εμφανίστηκαν για πρώτη φορά τα δισκόφρενα... Και πολλά άλλα.
Μια αλλαγή για μένα σε παρακαλώ.
Η Aston Martin DBR9 Gulf - Airfix 1/32 έγινε Jaguar XKRGT3 APEX Racing - Airfix 1/32 γιατί το γαλάζιο της Aston Martin έπρεπε να γίνει πινελάτο και δεν πολυψηνόμουνα.
Μοντέλο και χρώματα έτοιμα και περιμένουν,Μέσα στην εβδομάδα θα κάνω υπερεντατικά μαθήματα για το LeMans και για την ομάδα της οποίας θα φτιάξω το αμάξι και είμαι έτοιμος για την μάχη. ::M249SAW:: ::M249SAW:: ::MP5:: ::MP5:: ::M16:: ::M16::
Εγω δεν θα προλαβω λογο δουλειας να ξεκηνησω 1/24 μπωρο να σημετεχω με ενα slot car 1/32 με μια Porsche 926C Rothmans;Φυσικά και μπορείς... Καλές κατασκευές να έχουμε... ::salut::
:arrow: Εγω τελικα λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων δυστυχως δεν θα μπορεσω να λαβω μερος. :(Βαγγέλη φυσικά και δεν πειράζει.
Γιωργο συγνωμη που το λεω τελευταια στιγμη.Σου υποσχομαι οτι στο επομενο group built θα ειμαι σιγουρα μεσα.
Βεβαια θα παρακολουθω και τις κατασκευες σας και τον αγωνα. :wink:
Καλη αρχη σε ολους ::salut:: ::salut::
Η συμμετοχή σου στο σχολιασμό, βέβαια είναι απαραίτητη, γιατί ποιόν θα γλεντάμε, όταν τα Πεζό κτυπήσουν μεταξύ τους στην εκκίνηση :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Οι υπόλοιποι να αρχίσουμε να οργανωνόμαστε, οκ?! :wink: ::glossa:: :lol:
::salut:: ::salut:: ::salut::
Οι υπόλοιποι να αρχίσουμε να οργανωνόμαστε, οκ?!
Το σήμα δόθηκε... Το έδωσε για την ακρίβεια ο Γιάννης με την jag του και πολύ καλά έκανε...Οι υπόλοιποι να αρχίσουμε να οργανωνόμαστε, οκ?!Εσας περιμενουμε κυριε Γιωργο...δωστε σημα!!!! ::director:: ::mastigio::
Αλλαγή στο παρα-5 :oops: :oops: Οπως σωστά μου επεσήμανε ο φίλος Γιάννος (Ramfighter) στο LM δεν έλαβε μέρος η "722" αλλά τα "20" / "21". Οκ ήταν παρόμοια αυτοκίνητα αλλά είχαν και τις μικροδιαφορές τους, οι οποίες εύκολες μεν αλλά δεδομένου του σύντομου χρόνου του G.B., μάλλον δεν "βγαίνω" :roll: :roll: Έτσι θα συμμετάσχω με την Ferrari 330 P4 της Fujimi σε 1/24 ::salut:: ::salut::Ζηλεύω Παναγιώτη...Κούκλα ή P4. Πάντως δεν χρειάζεται να είναι αυτοκίνητο που έτρεξε στο LM, αλλά προδιαγραφών Leman. Είναι open :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: οι κανονισμοί :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:... Του φτιάχνουμε όπως μας βολεύει :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Γιωργο καλη αρχη φιλε!
Απο τις αγαπημενες μου Ferrari και πιστευω μια απο τις πιο ωραιες.
::salut:: ::salut::
Γιωργο καλη αρχη φιλε!Σε ευχαριστώ Βαγγέλη...
Απο τις αγαπημενες μου Ferrari και πιστευω μια απο τις πιο ωραιες.
::salut:: ::salut::
+1 και η F40. :D+1000000000000000 :wink: ::glossa::
Στις δεύτερες κατατακτήριες δοκιμές η AUDΙ πέρασε μπροστά:
http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15661&subid=2&pubid=6949021
Στις δεύτερες κατατακτήριες δοκιμές η AUDΙ πέρασε μπροστά:
http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15661&subid=2&pubid=6949021
Αχ ατιμη κοινωνια!!! :lol: :lol:
Η αληθεια ειναι οτι φετος θα γινει σφαγη.Τα αυτοκινητα ειναι ισαξια.
Τα προηγουμενα χρονια τα 908 ηταν πολυ ταχυτερα και περνανε pole πολυ ανετα.
Φετος θα εχουμε δραματα.
Στις δεύτερες κατατακτήριες δοκιμές η AUDΙ πέρασε μπροστά:
http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15661&subid=2&pubid=6949021
Στις δεύτερες κατατακτήριες δοκιμές η AUDΙ πέρασε μπροστά:Αχ ατιμη κοινωνια!!! :lol: :lol:
http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15661&subid=2&pubid=6949021
Η αληθεια ειναι οτι φετος θα γινει σφαγη.Τα αυτοκινητα ειναι ισαξια.
Τα προηγουμενα χρονια τα 908 ηταν πολυ ταχυτερα και περνανε pole πολυ ανετα.
Φετος θα εχουμε δραματα.
Για να δουμε τι θα δουμε.
Αντε να βλεπουμε και κανα μοντελο!!!
Καλη αρχη φιλε και καλα βαψιματα!
Τελικα δεν αλλαξε τιποτα με την pole ουτε στην τελευταια περιοδο. ::cry2:: ::cry2::
Αχ και σας ζηλεύω!!Θέλω κ εγώ....Γ@@ώ τα διαβάσματά μου(πτυχίο είναι αυτό ::sprechende_015:: )....Με το καλό η Jaguar!
Εγω φυσικα θα το παρακολουθησω κυριως απο εδω :mrgreen:
http://www.peugeot-sport.com/en/home.html
Οσοι πιστοι προσελθετε!
::salut:: ::salut::
Φίλοι μου καλημέρα ::salut::
"10" του μηνός και όπως έγραψα και νωρίτερα, σήμερα καταπιάστηκα με το κιτ της Ferrari 330 P4 Berlinetta απο την Fujimi.
Καταρχάς λίγα λόγια για την πραγματική "330 P4". Αποτέλεσε την διάδοχο της "P3" και επρόκειτο για ενα πραγματικό τέρας (δυνάμεως) με το ομορφότερο όμως διαχρονικά αμάξωμα. Φανταστείτε να οδηγείτε ενα αυτοκίνητο 455 ίππων έχοντας άπλετη ροπή (522Nm) με μόλις όμως 792 κιλά βάρος :!: :!: Και ολα αυτά εν' έτη 1967.....Οσο για το πανέμορφο αμάξωμα της ακόμα και ο ίδιος ο Pinifarina βλέποντας την μονολόγησε "Πότε τόσες καμπύλες δεν ήταν τόσο αρμονικές". Για τους tifosi του cavallino rampante ήταν ο "sexy διάβολος" 8)
&feature=related
&NR=1&feature=fvwp
Το κιτ της Fujimi τώρα είναι αυτό που αναπαριστά το "Νο 21" των M. Parkes / L. Scarfiotti και αποτελεί την "απλή" version (δλδ χωρίς πολλά κομμάτια & λεπτομέρειες). Παρόλλα αυτά περιέχονται οι ζώνες ασφαλείας (p.e. + χαρτί),ι η γρίλλια εμπρός καθώς και ο υαλοκαθαριστήρας σε p.e.
Τα κομμάτια θέλουν κάποιο σχετικο καθάρισμα απο υπολλείματα και ραφές των καλουπιών, αλλά η συναρμολλόγηση (απο μερικά dry fit που έκανα) δεν παρουσιάζει πρόβλημα.
Ξεκινώντας και αφού καθάρισα κάποιες ραφές απο το καλούπι στο αμάξωμα με ψιλή χαρτόλιμα, αντικατέστησα την overscaled σίτα μπροστά αλλά και πρόσθεσα μερικές που έλλειπαν με άλλες p.e. Σειρά πλέον είχε το αστάρωμα. Εδώ επιστρατεύθηκε το κεραμιδι Hycote....
(http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=8a0e32f4.jpg) (http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=db9ce425.jpg) (http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=7106f55c.jpg) (http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=94a1d4d6.jpg) (http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=6ba9a8df.jpg)
Αφού στέγνωσε για πρπ 4 ώρες, έτριψα όλα τα ασταρωμένα μέρη με πολύ ψιλό γυαλόχαρτο. Ουσιαστικά είναι ενα πλαστικό φύλλο και οχι ακριβώς γυαλόχαρτο. Η συσκευασία περιέχει πολλά χρωμματιστά διαφόρων βαθμών, εγώ προτίμησα εκείνο που έλεγε "5.000" :!: :!:
Έπειτα έβαψα με mat black τα φατνώματα των φώτων και τα μάσκαρα με χαρτοταινία. Με το ίδιο χρώμα ψέκασα και ολες τις σίτες. Τέλος ολα τα κομματια πλύθηκαν με λιγο νερό.
Σειρά πλέον είχε το βασικό κόκκινο των Ferrari. Εδώ έγινε ανάμιξη χρωμάτων (βλ. φώτο) ένεκα του σκούρου Hycote. Στο μίγμα προστέθηκε πολύ gloss βερνίκι (βλ. φώτο). Συνολικά ψεκάστηκαν 8 "χέρια" απο το μίγμα, ενώ στο τέλος ψεκάστηκε καθαρό (χωρίς χρώμα πλέον) βερνίκι gloss.
Είναι η πρώτη φορά που βάφω Ferrari και δεν ξέρω αν πέτυχα την απόχρωση :roll: :roll: Βέβαια στο τέλος θα περαστεί αλοιφούλα κτλ κτλ :wink:
(http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=b9e1bf12.jpg) (http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=8c79e01e.jpg) (http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=c65d92d3.jpg) (http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=ad9811ec.jpg)
Αφού πέρασαν πρπ άλλες 4-5 ώρες έβγαλα και τις αυτοσχέδιες μάσκες των φατνωμάτων....
(http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=6b10607b.jpg) (http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=99b258c5.jpg)
Ενώ περίμενα να στεγνώσει το αμάξωμα, ασχολήθηκα λίγο με το εσωτερικό....Οι οδηγίες δίνουν μαύρη-κόκκινη ταπετσαρία κατ' αυτόν τον τρόπο (ειλικρινά δεν έχω ιδέα πώς ήταν :oops: ). Στο τέλος έκανα λίγο wash με μαύρο λάδι στην μαύρη ταπετσαρία και "έφθειρα" λίγο το μαύρο πάτωμα με pigment του MIG (fade for panzer grey)
(http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=02d658f2.jpg)
Με την σειρά των metallizer της Gunze (βλ. φώτο) έβαψα και το μπροστά άξονα (Ok είπαμε πρόκειται για το απλό κιτ της Fujimi). Στους συνδέσμους έσταξα μια στογόνα λάδι (Burnt Sienna) υπο μορφή wash....
(http://s238.photobucket.com/albums/ff283/panafan/?action=view¤t=a391a47b.jpg)
αυτά για σήμερα.....ήδη απο το βερνίκι της Marabu "έκανα κεφάλι" ::trinken_002:: ......αύριο η συνέχεια :wink:
σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας ::salut::
Καλησπερα και καλο αγωνα να εχουμε.
Τα καταφερε η Audi αν και οι Γαλλοι λενε απο χθες οτι δεν ενδιαφερονται για την πολ και προετοιμαζονται για τον αγωνα (τα παθηματα.... :roll: )
Στο μοντελο μας τωρα, Mercedes C11 της Team Sauber Mercedes με τον 5λιτρο τουρμπο κινητηρα απο το μακρινο 1991. H C11 ειχε κατακτησει δια περιπατου το πρωταθλημα του 1990 (αν και δεν συμμετειχε στο ΛεΜαν το οποιο δεν προσμετρουσε στη βαθμολογια του πρωταθληματος). Ομως, η αλλαγη στους κανονισμους και η υιοθετηση κινητηρων προδιαγραφων F1 (ατμοσφαιρικοι 3,5 λιτρα) και η ταυτοχρονη επιβολη ερματος στα αυτοκινητα με κινητηρα τουρμπο, αναγκασε τη Sauber Mercedes να την αντικαταστησουν με την ατμοσφαιρικη C291. Με κινητηρα ομως που δεν εβγαζε καν 300km στο ΛεΜαν δεν εχεις τυχη οποτε η C11 επιλεχτηκε να διασωσει την τιμη των Γερμανων. Το αυτοκινητο με το Νο1 και οδηγους τον Ζαν Λουι Σλεσε (πρωταθλητης Group C το 89 και 90, Γιοχαν Μας (νικητης το 89) και Αλεν Φερτε εκανε τον ταχυτερο χρονο παρα τα παραπανισια κιλα, καθως στην ευθεια των Ινοντιερ μιλησαν τα τουρμπο, αλλα αναγκαστηκε να ξεκινησει 11ο λογω των αθλιων κανονισμων του θειου Μπερνι που εξασφαλιζε τις 10 πρωτες θεσεις για τα ατμοσφαιρικα.
Στον αγωνα, ο Σλεσε προσπερασε ανεβηκε με ανεση στη 3η θεση στα μισα του πρωτου γυρου και απο εκει και επειτα η Ζαουμπερ αρχισε να παιζει το παιχνιδι της υπομονης με τα ατμοσφαιρικα Πεζω. Στο τελος της τριτης ωρας τα Ζαουμπερ βρισκονταν ηδη στις τρεις πρωτες θεσεις (μπροστα οι πιτσιρικαδες Βεντλιγκερ/Κροϊτσποιντνερ/Μιχαλακης :mrgreen: ) ελεγχοντας τον αγωνα μεχρι το ξημερωμα. Καπου εκει αρχισαν τα προβληματα καθως το αυτοκινητο των πιτσιρικαδων καθυστερησε με προβλημα στο κιβωτιο ταχυτητων ενω το τριτο αυτοκινητο (Στανλευ Ντικενς/Κουρτ Τιιμ/ Τζοναθαν Παλμερ) εγκατεληψε απο κινητηρα. Το Νο1 παρεμενε στο Ρ1 και εδειχνε να αντεχει την επιθεση της Μαζντα μεχρι την 21η ωρα οπου ο κινητηρας παρεδωσε το πνευμα, δινοντας την ευκαιρια στους Γιαπωνεζους να πανηγυρισουντην πρωτη και μοναδικη τους μεχρι σημερα νικη στο ΛεΜαν.
Το μοντελο ειναι Provence Moulage στην 1/43, απο ρητινη, φωτοχαραγμενα και μεταλλικα κομματια. Φυσικα επιλεχτηκε γιατι ειναι πολυ απλο και δινει αμυδρες ελπιδες να τελιωσει μεχρι την Κυριακη το απογευμα :lol: :lol: :lol:
Τριφτηκε ελαφρα, δεν χρειαστηκε στοκαρισμα καθως η ποιοτητα της ρητινης ηταν παραδοξως πολυ υψηλη παρα τα χρονακια του, ψεκαστηκε με μαυρο σπρευ και στη συνεχεια Alclad aluminium (το οποιο ενω εστρωσε μια χαρα στις φωτογραφιες φαινεται να εχει μαυρες τρυπες! - αβυσσος η ψυχη του κινητου)
Ιδου και οι πρωτες φωτογραφιες.
(http://s284.photobucket.com/albums/ll37/paparadiation/Mercedes%20C11/?action=view¤t=DSC00309.jpg) (http://s284.photobucket.com/albums/ll37/paparadiation/Mercedes%20C11/?action=view¤t=DSC00313.jpg) (http://s284.photobucket.com/albums/ll37/paparadiation/Mercedes%20C11/?action=view¤t=DSC00314.jpg)
Καλες κατασκευες να εχουμε, αυριο ρεπο και ενασχοληση με τη γυναικα γιατι απο Σαββατο μεσημερι στηνομαστε μπροστα στα PC :D Btw, για οσους ενδιαφερονται και δεν την παλευουν με τα περιεργα τα streaming, στο site του Eurosport με συνδρομη 8 ευρα (για ενα μηνα) δειχνει δοκιμες/εξτρα εκπομπη/warm up Σαββατου/ τον αγωνα των legends και φυσικα ολοκληρο τον αγωνα το ΣΚ ενω παρεχει και καναλι που δειχνει ολη τη δραση χωρις περιγραφη, με φυσικο ηχο. Το χρησιμοποιω για 4η σερι χρονια και εχει αρκετα καλη εικονα (αρκει να εχετε 5mpbs+ συνδεση για να μην σας ταραξει στο buffering). Επισης, για τους φαν του ραδιοφωνου, http://www.radiolemans.com/ , εκπεμπει απο την πιστα τα τελευταια 20+ χρονια με ενημερωση, συνεντευξεις και αρκετο βρετανικο φλεγματικο χιουμορ (απο τις εποχες που το streaming ηταν ανεκδοτο και τη βγαζαμε με μια ταπεινη 56k :roll: )
Κυριοι καλημερα ::salut::
Ξεκινω εδω την κατασκευη μου με μια αλλαγη της τελευταιας στιγμης :)
Μολις σημερα το πρωι παρελαβα την Aston Martin DBR9 της Airfix :!: Βλεπετε δεν μπορεσα να αντισταθω στα βαψιματα :mrgreen:
Η εκδοση που κατασκευασω προκειται για την Νικητρια του 2008 με τα χρωματα της Gulf #009 κ οδηγους τους Darren Turner, Antonio Garcia, David Brabham, στην κατηγορια GT1.
Το κιτ ειναι ιδιας ποιοτητας με αυτο του Γιαννη οποτε τα σχολια ειναι περιττα ::salut::
(http://postimage.org/image/13dck7d38/)
Αργοτερα σημερα θα εχετε περισσοτερα νεα :D
Χρήστο καλησπέρα
Καλή αρχή με την ASTON MARTIN σου. Κούκλα είναι η άτιμη. Καλή συνέχεια.
Καλησπέρα κ από μένα Χρήστο! Αν είχα χρόνο κ εγώ αυτό θα επέλεγα μιας κ είναι η τελευταία μου προσθήκη στο στοκ!
Ερώτηση: Το πορτοκαλί που θα περιτριγυρίζει τη μάσκα/εισαγωγή πως σκέφτεσαι να το κάνεις; Γιατί είναι λίγο περίεργη η χαλκομανία κ δεν ξέρω αν θα έχει καλό αποτέλεσμα. ::sorry:: για το πρήξιμο απλά με είχε ταλαιπωρήσει (εγκεφαλικά προς το παρόν) κ αναρωτιώμουν πως θα ήταν καλύτερα (βάψιμο/μασκάρισμα ή χαλκομανία).
Κράτα μας ενήμερους κ καλή επιτυχία! ::salut::
Χρηστάρα καλή επιτυχία και σε σένα... Πολύ όμορφο το κιτ...
Αν έδινε κανονικά λάστιχά και όχι μαζί με τις ζάντες σε ένα κομμάτι, θα ήταν υπέροχο.
Τώρα για την χαλκομανία της μάσκας, χώρισε την προσεκτικά σε δύο τμήματα (το οβάλ της μάσκας με το τραπέζιο του καπό)... Νομίζω, ότι έτσι θα απλοποιήσεις την διαδικασία.
Καλή επιτυχία σε όλους... ::salut::
Eδω μπωρητε να διτε το le man ζωντανα:http://el.justin.tv/motors_racing_tv#/w/1320474896/2::thanks_smilie::
Και εδω χρονους,διαφορες κ.α.http://www.lemans.org/en/races/24h-du-mans/live-2011/live-timing.html
Επ επ περιμενετε καλε...εδω ειμαι και εγω! Κατ'αρχην καλη επιτυχια σε ολους μας, βλεπω τα ποσταρισματα πανε σφαιρα οπως και ο αγωνας...Εχω ξεκινησει και εγω ασταρωμα-τριψιμο (και τριψιμο και τριψιμο...ατιμη revell... :evil:) στο AUDI παρα τις φιλοτιμες προσπαθεις ορισμενων εδω μεσα να τα οδηγησουν στα πιτ απο την αρχη με την χρηση εξωτερικων παραγωντων του στυλ ''επιτημος'' ...Άντε να οργανωνόμαστε και να προχωράμε :twisted: :twisted: :twisted:
Φωτο θα δειτε το βραδυ...καλη συνεχεια!!!!!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τι να πω ρε παιδια,μακαρι τα R18 να μην κανουν πανω απο 18 γυρους :mrgreen:
Αφου Αποστολε θα εχουνε ευχες απο τον επιτιμο πιστευω κατι θα γινει :lol: :lol: :lol: :lol:
Γιωργο ελπιζω αν τρακαρει 908 να σταματησει πανω σε 458 ::glossa::
Για να δουμε τι θα δουμε.
Αντε να βλεπουμε και κανα μοντελο!!!
Ερωτηση: Γιατι αναβοσβηνουν τα φωτα συνεχεια?????Για τους δει ο μπροστά ώστε να περάσουν χωρίς ατύχημα. Όπως δεν έκανε ο Mcnish :evil: :evil: :evil:
Παιδια καλα νεα,ο McNish μολις απογειωθηκε!!!! :mrgreen:Βαγγέλη όλα πάνε βάση σχεδίου :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Απ'οτι ειδα κτυπησε με μια Ferrari :mrgreen:
Βαγγέλη όλα πάνε βάση σχεδίου :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Καλη επιτυχια στην Audi λοιπον!! :mrgreen: ::salut:: ::salut::Το Peugeot πέρασε 2ο... Φαίνεται ότι το Νο1 Audi έχει προβλήματα... Και έχουμε ακόμη 21,5 ώρες... :lol:
Ποτε ειναι ασφαλες να περασω βερνικι??Κανονικά 2-3 μέρες μετά τις χαλκομανίες :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Τώρα τι να σου πω? Θα γυαλίσεις με compound μετά? Αν όχι, ψέκασε το αύριο το πρωί. Αν ναι, σήμερα βράδυ (κι ο θεός βοηθός) ώστε να στεγνώσει λίγο το βερνικί, πριν γυαλίσεις.
Παιδιά πέρα από την πλάκα αν δεν υπήρχαν μπαριέρες ή τις περνούσε από πάνω (Mc Nish) τώρα θα θρηνούσαμε θύματα...Ίσα ίσα τις χτύπησε,λίγο πιό ψηλά και πάπαλα!Για το ατύχημα του Mcnish έχεις απόλυτο δίκαιο. Για όσους δεν το έχουν δει :
Τι να πω ρε παιδια,μακαρι τα R18 να μην κανουν πανω απο 18 γυρους :mrgreen:
Αφου Αποστολε θα εχουνε ευχες απο τον επιτιμο πιστευω κατι θα γινει :lol: :lol: :lol: :lol:
Γιωργο ελπιζω αν τρακαρει 908 να σταματησει πανω σε 458 ::glossa::
Για να δουμε τι θα δουμε.
Αντε να βλεπουμε και κανα μοντελο!!!
Αργησα να επαληθευομαι. :mrgreen:
Ο McNish δεν προλαβε να συμπληρωσει 18 γυρους :mrgreen:
Απ'οτι φαινεται και ο Αποστολος προλαβε και ειδοποιησε τον 'επιτιμο'
Ελπιζω να παρουν σειρα και τα αλλα Audi. ::angel_evil::
Γιώργο πολύ ωραία η υφή του texture paint!Πως ακριβώς την βρίσκω,γιατί με ενδιαφέρει πολύ και δεν την έχω δουλέψει ποτέ!(υπάρχει κάποια διαδικασία;)Ευχαριστώ προκαταβολικά!Φίλε Θάνο είναι σπρέυ της Techno (την έχει το domino.be). Τα ψεκάζεις σε πολλά ελαφριά χέρια από μακρινή απόσταση.
Πολύ ωραίες οι κατασκευές μέχρι τώρα :wink: Πάμε γερά να τελειώσουμε το G.B μας :wink:
Εγώ σήμερα ασχολήθηκα με τα οριστικές κολλήσεις, τα σήματα και τις τελευταίες λεπτομέρειες......βλέπετε αύριο & μεθαύριο είναι 100% μέρες μπάνιου και ξεκούρασης* :wink:
Δυστυχώς στο μοντέλο μου δεν έχω την πρόοδο που θα ήθελα αλλά δε πτοούμαι γιατί τη Δευτέρα δε δουλεύω οπότε θα τελειώσω.Μια χαρά Γιάννη... Θα το τελειώσεις είμαι σίγουρος
Ιδού και τα δικά μου
(http://postimage.org/image/1orajbxms/) (http://postimage.org/image/1orh5hblw/) (http://postimage.org/image/1orkgk0lg/) (http://postimage.org/image/1orpf622s/) (http://postimage.org/image/1orsq8r2c/) (http://postimage.org/image/1os0zxhj8/) (http://postimage.org/image/1os2ngu10/)
Να ρωτήσω ως άσχετος, το ατύχημα του Rockenfeller έγινε προς το τέλος της Mulsanne Straight;Ναι έγινε στη μέση της Mulsanne... ::salut::
Οι δουλειές σας είναι εκπληκτικές!!! Εάν λάβουμε υπόψη και τη χρονική πίεση, το τελικό αποτέλεσμα παίρνει άλλη διάσταση... Μπράβο σε όλους!!! ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Βαγγέλη ξέχασα να σου πω ότι για την πολύτιμη συμβολή του "επίτιμου" θα περάσεις μετά από το ταμείο... :mrgreen:
Να ρωτήσω ως άσχετος, το ατύχημα του Rockenfeller έγινε προς το τέλος της Mulsanne Straight;
Να ρωτήσω ως άσχετος, το ατύχημα του Rockenfeller έγινε προς το τέλος της Mulsanne Straight;Φίλε gkontog (Γιώργος νομίζω) καλώς ήρθες στην μικρή αλλά πολύ ζεστή παρέα μας.
H σύμβαση περιελάμβανε και τη Ferrari :?: :evil: Έχω βαρεθεί να βλέπω τα συντρίμμια των 458 να εκτοξεύονται στη πίστα... :twisted: :twisted: :twisted:
Καλή συνέχεια...
Φίλε gkontog (Γιώργος νομίζω) καλώς ήρθες στην μικρή αλλά πολύ ζεστή παρέα μας.Νά'σαι καλά φίλε μου.
Το ατύχημα έγινε μεταξύ της Mulsanne και της Indianapolis στο flat out κομμάτι.Και πρόφτασε και έπιασε τέτοια ταχύτητα; Μιλάμε για τρελλές επιδόσεις... Μου αρέσει που στη Muslanne Straight έβαλαν δύο chikanes καθ' υπόδειξη της FIA για να μειώσουν την τελική. Δηλαδή αν δεν υπήρχαν τι ταχύτητες θα επιτύγχαναν;
Μοντελάρει κανείς :?: ::salut:: ::salut::
Και ενω ετοιμαζομασταν για ενα φοβερο φιναλε, 4 κλαταρισματα μας εστειλαν στα πιτς :lol: Light curing στοκε της Ταμιγια κανε το θαυμα σου!!!!
(http://s284.photobucket.com/albums/ll37/paparadiation/Mercedes%20C11/?action=view¤t=DSC00334.jpg)
Ξερει κανεις τι κανουμε με αυτα τα αθλια σκληρα λαστιχα 20ετιας για να μην σπανε;
Τευτεα 30 λεπτα και η διαφορα στους 2 πρωτους ειναι 24,377 και μπηκαν μαζι στα pits. :lol:Το Πεζο δεν άλλαξε λάστιχα για να κερδίσει χρόνο... Είναι το 5ο στιντ που κάνει με το ίδιο σετ. Στο Audi είναι σχεδόν νεα... Θα δείξει...
Ναστε καλα παιδια, καλη ιδεα οι κουβερτες αλλα δεν εχει χωρο να μπουνε στους θολους.Ωραία λύση... Μπράβο ::salut::
Ενιγουευ, θα το αντιμετωπισουμε σαν κλασικοι λαστιχαδες :D
Οι οδηγιες του light curing λενε 'η φυσικο φως, 'η λάμπα φθορισμου. Επειδη ομως εχουμε αγωνα, τα συνδιαζουμε και τα 2 :lol:
(http://s284.photobucket.com/albums/ll37/paparadiation/Mercedes%20C11/?action=view¤t=DSC00335.jpg)
25'' πισω το Πεζω, αλλα δεν δειχνει να εχει το ρυθμο για να πιασει το Αουντι. ΓΓια να δουμε
Μπραβο Γιωργο!Σε ευχαριστώ Βαγγέλη...
Πανεμορφη.Πολυ ωραιο το βαψιμο και το γυαλισμα.
Και το κιτρινο ειναι πολυ δυσκολο χρωμα.
Καλη συνεχεια! ::salut::
Αγωνας θριλερ!!!Συγχαρητήρια στην Corvette γι τη νίκη στη GT...
Συγχαρητηρια στην Audi! ::salut::
::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2::
Μοντελάρει κανείς :?: ::salut:: ::salut::
Εγω περιμενω να στεγνωσει η μασκα, να κοληθουν οι χαλκομιανιες της κ να βρωμιστει :mrgreen:
(http://postimage.org/image/1vv2zob9g/) (http://postimage.org/image/1vvg7z37o/)
Καθώς πλησιάζουμε στο τερματισμό… η πρόοδος στην 250LM είναι σταθερή…
Το πρωί γυάλισα το αμάξωμα και στη συνέχεια έβαψα το σιρίτι στο παρμπρίζ. Σε μια κρίση ρεαλιστικότητας, έβαψα εσωτερικά το μύρο λάστιχο και από πάνω το ασημί σιρίτι.
(http://postimage.org/image/25ffpi59g/) (http://postimage.org/image/25fhd1hr8/) (http://postimage.org/image/25fko46qs/)
Σειρά πήρε το εσωτερικό, όπου έγιναν αρκετές προσθήκες…
(http://postimage.org/image/25fsxsx7o/) (http://postimage.org/image/25fzjyb6s/)
Μένουν τα σήματα, οι σήτες, τα τζαμικά και οι ζάντες… Ελπίζω μέχρι το βράδυ να έχω τελειώσει…
Καλό τερματισμό και καλή συνέχεια στις κατασκευές μας… ::salut::
Και τωρα τα δικα μας :lol:+10000
Ο Αϊνστάιν είπε ότι το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία δεν έχουν όρια και ότι για το πρώτο δεν ήταν και πολύ σίγουρος!!!Δεν πειράζει Γιάννη... Θα το αντιπαρέλθεις... Όντως λίγη ξεκούραση τώρα και το απόγευμα συνεχίζουμε...
Δε μπόρεσε να μην γίνει μ@κ@κία!!
Εκεί που είχα τελείωσει το αστάρωμα της άσπρης λωρίδας στην jaguar μου έπεσε απο τα χέρια και προσγειώθηκε με την οροφή!!!!!
Δίωρη ανάπαυση και επανέρχομαι το απόγευμα να τελειώσω ότι μπορώ
Τρομερό θέαμα και αγωνία.Αυτό ήταν!!Κόλλησα!!Για αυτό ακριβώς μιλούσα... :wink: Χαίρομαι που έγινα αφορμή.... ::glossa::
Τι αγώνας!!!!!!!!!!!!!! ::Laie_41:: ::Laie_41:: ::Laie_41:: ::moshi44x42:: ::moshi44x42:: ::moshi44x42:: ::Laie_41:: ::Laie_41:: ::Laie_41:: ::moshi44x42:: ::moshi44x42:: ::moshi44x42::
Μπράβο στην AUDI που κατάφερε και κράτησε πίσω της 4 Πεζώ!!
Τρομερό θέαμα και αγωνία.Αυτό ήταν!!Κόλλησα!!
Λοιπόν στην κατασκευή μας τώρα.
Ο Αϊνστάιν είπε ότι το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία δεν έχουν όρια και ότι για το πρώτο δεν ήταν και πολύ σίγουρος!!!
Δε μπόρεσε να μην γίνει μ@κ@κία!!
Εκεί που είχα τελείωσει το αστάρωμα της άσπρης λωρίδας στην jaguar μου έπεσε απο τα χέρια και προσγειώθηκε με την οροφή!!!!!
Ιδού
(http://postimage.org/image/25k7pe8mc/) (http://postimage.org/image/25k9cxl44/) (http://postimage.org/image/25khmmbl0/)
Αφού πέσανε τα κατάλληλα γαλλικά αφέθηκε να στεγνώσει και να τριφτεί με τον απογευματινό καφέ!!
Μέτα το ξενέρωμα αυτό ακολούθησε η καθιερωμένη κυριακάτικη ψητοκρασοπερειπέτεια και για χώνεψη ήρθε η νίκη της Audi!!!
Δίωρη ανάπαυση και επανέρχομαι το απόγευμα να τελειώσω ότι μπορώ
Βαγγέλη του χρόνου ίσως πάτε λιγάκι καλύτερα
Μπραβο Γιωργο!Σε ευχαριστώ Βαγγέλη...
Πανεμορφη.Πολυ ωραιο το βαψιμο και το γυαλισμα.
Και το κιτρινο ειναι πολυ δυσκολο χρωμα.
Καλη συνεχεια! ::salut::Αγωνας θριλερ!!!Συγχαρητήρια στην Corvette γι τη νίκη στη GT...
Συγχαρητηρια στην Audi! ::salut::
::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2::
::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2::
Δεν πειράζει, του χρόνου :lol:
Ελπιζω να σας αρσει.
Φιλε Γιωργο συμπασχω μαζι σου! ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2::Ναι, ναι... Οι συνδυασμένες δυνάμεις Ferrari-Peugeot αποτύχαν τελικώς :twisted: :twisted: :twisted:
Μη στεναχωριεσαι του χρονου θα παμε καλυτερα! ::salut:: ::salut::
Δεν μου αρεσει που το καταντησα ετσι αλλα τι να κανουμε ::dontknow::Ναι, αλλά έτσι είναι τα μάχιμα! Εμένα προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ.
Ναι, αλλά έτσι είναι τα μάχιμα! Εμένα προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ.
Τελευταια ανανεωση της δικης μου κατασκευης:
Παραλιγο να εκτοξευθει απο τον 4ο οροφο η Αστον διοτι δεν ελεγε να εφαρμοσει το πατωμα με τιποτα... :evil:
Ετσι εφτιαξα σκηνικο στο μυαλο μου κ ειπα οτι η Αστον καπου ειχε βροντιξει κ επεσαν μονοτικες ταινιες για να συγκρατισουν τον εμπρος προφυλακτηρα 8)
(http://postimage.org/image/1yjgp6fb8/) (http://postimage.org/image/1yjs9xuro/) (http://postimage.org/image/1ykc4e0p0/)
(http://postimage.org/image/1ykh3026c/) (http://postimage.org/image/1yksnrhms/) (http://postimage.org/image/1ykvyu6mc/)
Δεν μου αρεσει που το καταντησα ετσι αλλα τι να κανουμε ::dontknow::
Ελπιζω να σας αρσει.
Πολύ καλή κι η παρουσίαση μέσα στο πνεύμα :wink: Ένας 24ώρος αγώνας slot, θα ήταν καλή ιδέα, τώρα που πήραμε φόρα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ναι, ναι... Οι συνδυασμένες δυνάμεις Ferrari-Peugeot αποτύχαν τελικώς :twisted: :twisted: :twisted:
Για εμάς ήταν αναμενόμενο..., τα προβλήματα νεότητας θα κτυπούσαν κάποια στιγμή. Απλά ήταν κρίμα που έγινε 2 ώρες πριν το τέλος. Είναι και λίγο καντέμης ο Φισίκο, οπότε και η 2η θέση καλή είναι...
Για τη πεζό ήταν μεγάλη αποτυχία. Πήγε σαν φαβορί, αλλά στο τέλος η εμπειρία της Audi νίκησε.
Άσχημη στιγμή και εκτός πνεύματος του αγώνα, εκτός από τα ατυχήματα φυσικά, ήταν η προσπάθεια των Πεζό που ήταν γύρους πίσω να κλείσουν το προπορευόμενο Audi, όταν τους έδινε γύρο. Σε τουλάχιστον μια περίπτωση κόντεψαν να ακουμπήσουν. Η Πεζό πρέπει να αναθεωρήσει την τακτική πάνω σε αυτόν τον τομέα (το είχε κάνει και πέρσι) :(
Επιστροφή στον πάγκο για τα τελειώματα και σχολιασμούς, εντυπώσεις το βράδυ και αύριο... ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τελευταια ανανεωση της δικης μου κατασκευης:
Παραλιγο να εκτοξευθει απο τον 4ο οροφο η Αστον διοτι δεν ελεγε να εφαρμοσει το πατωμα με τιποτα... :evil:
Ετσι εφτιαξα σκηνικο στο μυαλο μου κ ειπα οτι η Αστον καπου ειχε βροντιξει κ επεσαν μονοτικες ταινιες για να συγκρατισουν τον εμπρος προφυλακτηρα 8)
(http://postimage.org/image/1yjgp6fb8/) (http://postimage.org/image/1yjs9xuro/) (http://postimage.org/image/1ykc4e0p0/)
(http://postimage.org/image/1ykh3026c/) (http://postimage.org/image/1yksnrhms/) (http://postimage.org/image/1ykvyu6mc/)
Δεν μου αρεσει που το καταντησα ετσι αλλα τι να κανουμε ::dontknow::
Χρησταρα εμενα παντως μου αρεσει πολυ!!!!
Η Aston με τα "τσιρότα" πολύ έξυπνη ιδέα και πολύ ωραία υλοποιημένη 8)
Χρηστάρα κι εμένα μου αρέσει....
Κι εγώ μετά από ένα διάλειμμα και παράλληλα με τον αγώνα F1 :?: :!: :? συνεχίζω ... ::salut::
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Χρηστάρα κι εμένα μου αρέσει....
Κι εγώ μετά από ένα διάλειμμα και παράλληλα με τον αγώνα F1 :?: :!: :? συνεχίζω ... ::salut::
Γιωργο σ'ευχαριστω ::salut::
Τι εννοεις αγωνα?? Στατικο μοντελισμο 1/1 κανουν :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Χρηστάρα κι εμένα μου αρέσει....
Κι εγώ μετά από ένα διάλειμμα και παράλληλα με τον αγώνα F1 :?: :!: :? συνεχίζω ... ::salut::
Γιωργο σ'ευχαριστω ::salut::
Τι εννοεις αγωνα?? Στατικο μοντελισμο 1/1 κανουν :mrgreen: :mrgreen:
Κι ο Πουρναράκης με τον Σεϊταν ασχολούνται με τις Ριάνες...
Χίλιες φορές Le Man.... :wink: ::salut::
Εκεί που είχα τελείωσει το αστάρωμα της άσπρης λωρίδας στην jaguar μου έπεσε απο τα χέρια και προσγειώθηκε με την οροφή!!!!!
Ιδού
Αφού πέσανε τα κατάλληλα γαλλικά αφέθηκε να στεγνώσει και να τριφτεί με τον απογευματινό καφέ!!
Τελευταια ανανεωση της δικης μου κατασκευης:
Παραλιγο να εκτοξευθει απο τον 4ο οροφο η Αστον διοτι δεν ελεγε να εφαρμοσει το πατωμα με τιποτα... :evil:
Ετσι εφτιαξα σκηνικο στο μυαλο μου κ ειπα οτι η Αστον καπου ειχε βροντιξει κ επεσαν μονοτικες ταινιες για να συγκρατισουν τον εμπρος προφυλακτηρα 8)
(http://postimage.org/image/1yjgp6fb8/) (http://postimage.org/image/1yjs9xuro/) (http://postimage.org/image/1ykc4e0p0/)
(http://postimage.org/image/1ykh3026c/) (http://postimage.org/image/1yksnrhms/) (http://postimage.org/image/1ykvyu6mc/)
Δεν μου αρεσει που το καταντησα ετσι αλλα τι να κανουμε ::dontknow::
Ναι, ναι... Οι συνδυασμένες δυνάμεις Ferrari-Peugeot αποτύχαν τελικώς :twisted: :twisted: :twisted:
Για εμάς ήταν αναμενόμενο..., τα προβλήματα νεότητας θα κτυπούσαν κάποια στιγμή. Απλά ήταν κρίμα που έγινε 2 ώρες πριν το τέλος. Είναι και λίγο καντέμης ο Φισίκο, οπότε και η 2η θέση καλή είναι...
Για τη πεζό ήταν μεγάλη αποτυχία. Πήγε σαν φαβορί, αλλά στο τέλος η εμπειρία της Audi νίκησε.
Άσχημη στιγμή και εκτός πνεύματος του αγώνα, εκτός από τα ατυχήματα φυσικά, ήταν η προσπάθεια των Πεζό που ήταν γύρους πίσω να κλείσουν το προπορευόμενο Audi, όταν τους έδινε γύρο. Σε τουλάχιστον μια περίπτωση κόντεψαν να ακουμπήσουν. Η Πεζό πρέπει να αναθεωρήσει την τακτική πάνω σε αυτόν τον τομέα (το είχε κάνει και πέρσι) :(
Επιστροφή στον πάγκο για τα τελειώματα και σχολιασμούς, εντυπώσεις το βράδυ και αύριο... ::salut:: ::salut:: ::salut::
H ουσια ειναι οτι ηταν απο τους πιο ενδιαφεροντες αγωνες των τελευταιων ετων.
Τα δυο πρωτα αυτοκινητα ειχαν διαφορα παντα μικροτερη απο γυρο σε ολον τον αγωνα.
Δεν νομιζω οτι ηταν μεγαλη αποτυχια,πιστευω ηταν και θεμα τυχης.Ο αγωνας κριθηκε στις λεπτομεριες.
Πιστευω οτι στην Peugeot την πατησαν στο εξης.Δεν πιστεψαν οτι το πρωτοτυπο της Audi θα ηταν τοσο γρηγορο.Τα προηγουμενα χρονια τα αυτοκινητα της Peugeot ηταν κατα πολυ ταχυτερα απο αυτα της Audi.Εκει νομιζω κριθηκε το παιχνιδι αφου θεματα αξιοπιστιας δεν ειχαμε.
Τωρα γι'αυτο που λες για τα Peugeot που προσπαθουσαν να κλεισουν τo Audi,πιστευεις οτι αν ηταν 3 Αudi και ενα Peugeot στην πρωτη θεση δεν θα γινοταν το ιδιο??
Θα το αφηναν να περνα ανετα??Αυτα ειναι στο παιχνιδι παντα θα γινονται.Και περυσι η ιδια κατασταση ηταν...
Ελπιζω τουλαχιστον να παρουν το πρωταθλημα οπως και περυσι.
::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Με μια μικρή καθυστέρηση σας παρουσιάζω ολοκληρωμένη την 250 LM, της οποίας το κίτρινο κουστούμι της πάει γάντι και αυτή τη φορά νομίζω ότι δεν θα με κράξατε για την ακόμη μία, όχι κόκκινη, Ferrari που σας δείχνω…
(http://postimage.org/image/t56x8op0/) (http://postimage.org/image/t58ks16s/) (http://postimage.org/image/t5bvuq6c/) (http://postimage.org/image/t5dje2o4/) (http://postimage.org/image/t5f6xf5w/)
Εκεί που είχα τελείωσει το αστάρωμα της άσπρης λωρίδας στην jaguar μου έπεσε απο τα χέρια και προσγειώθηκε με την οροφή!!!!!
Ιδού
Αφού πέσανε τα κατάλληλα γαλλικά αφέθηκε να στεγνώσει και να τριφτεί με τον απογευματινό καφέ!!
Σιγλα τη ζημιά Γιάννη αφού ήσουν στο αστάρωμα. Τρίψιμο και επανάληψη. Καλή συνέχεια.
Καλά εσύ έχεις να κοιμηθείς 2 νύχτες το ολιγότερο.Βάλε και όλη τη προηγούμενη βδομάδα, που ξενυχτούσα να παραδώσω ένα "γραπτό" :wink:, έχω καταντήσει βαμπίρ. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(καλύτερα να μην πεις τι προσθήκες έχεις κάνει, έλεος !!).Εσένα θα σου τα πω στο τηλέφωνο, γιατί ξέρω ότι δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς να μάθεις :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Θα μάθεις επίσης, τι άλλο έβαψα το ΣΚ και βγήκε μούρλια :roll: 8) ::salut::
Σταύρο δεν είναι μεγάλη η ζημιά, απλά είναι το ξενέρωμα και το γεγονός ότι δεν κατάφερα να τελειώσω στην ώρα του ή έστω και σήμερα. Οπότε πάμε χαλαρά να γίνει όμορφο.Έτσι σε θέλω φίλε μου... Καλή συνέχεια και θα περιμένουμε την πρόοδο ::salut::
Θα επανέλθω μέσα στη μέρα
Απ' τη μερια μου θελω να ευχαριστησω τον Γιωργο (gtziaf) για την καταπληκτικη του ιδεα καθως κ τους ολους συμμετεχοντες για την υλοποιηση της.+1000
Αντε με το καλο κ στο επομενο GB ::tanzen_009:: ::kerasma::
Ευχαρηστω και εγω,Αν δεν εκανα τιποτα ηταν ετοιμο αλλα τουλαχηστο ενημερονα για της εξεληξεις στο Le Mans.Η συμμετοχή μετράει και ευχαριστούμε πολύ για αυτό
Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και λέγεταi Olivier Quesnel, ο αγωνιστικός διευθυντής της PSA. Κάτι σαν μαθητευόμενος μάγος, τα καταφέρνει (ο Guy Fréquelin του άφησε πού καλή μαγιά) στα ραλλύ αλλά η πίστα τουν είναι άγνωστη και κάνει αλχημείες. Το ΔΣ της εταιρείας δεν θα του τη χαρίσει όταν έγινε γνωστό ότι τα 908 είχαν λάθος τις δυο τελικές σχέσεις στα κιβώτιά τους. Αυτό και όχι η ατυχία ήταν η βασική αιτία.
Και μία φώτο αφιερωμένη στον φίλο μου τον Βαγγέλη που δείχνει την παραδοχή της ανωτερότητας της Audi απο την ομάδα της Peugeot.
(http://postimage.org/image/2n02fadr8/)
Υπέροχη εικόνα που αναδεικνύει το φίλαθλο πνεύμα των μελών των ομάδων. Πραγματικά όλα τα λεφτά.
Γιαννη σ'ευχαριστω για την αφιερωση φιλε! ::salut::
Παρολο που περασα μεγαλη στενοχωρια με το αποτελεσμα :mrgreen: οφειλω να αναγνωρισω τον αθλο της Audi να κρατησει 4 Peugeot πισω,εχοντας μονο ενα αυτοκινητο,και να δωσω και'γω συγχαρητηρια.
Αντε να δουμε του χρονου! :mrgreen: ::salut::
ΥΓ3. opelcorsa-a καλυτερα να μας πεις η διαχείριση, αλλά δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα
::salut:: ::salut:: ::salut::
Τελευταιος και καταιδρωμενος!
(http://s284.photobucket.com/albums/ll37/paparadiation/Mercedes%20C11/?action=view¤t=DSC09074.jpg)
Τις υπολοιπες φωτογραφιες τις ανεβασα στο showroom.
Αντε και του χρονου, κατα προτιμηση σε Le Mans weekly build :lol:
Γιώργο θα βγάλω καλύτερες φώτο και θα τις αναρτήσω κατευθείαν στο show room ::salut::::thanks_smilie:: φίλε μου :!: :!: :!: ::salut::
Όχι και τελευταίος!!! Είναι και άλλοι!!Άντε να τελειώνουμε σιγά-σιγά :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ::salut::
Ο τίτλος του τελευταίου είναι ήδη απονεμημένος σε μένα :mrgreen: :mrgreen:
Πολύ όμορφο ΓιώργοΣε ευχαριστώ φίλε μου...
Επειδή ψήνεται τροχήλατο GB, είπα να ολοκληρώσω κάποιες εκκρεμότητες σχετικά με το Le Mans και να σας κάνω ένα δωράκι (δικής μου σύνθεσης :oops:) για να σας ευχαριστήσω για τη συμμετοχή σας...
(Image removed from quote.)
1)Ramfighter ::arrowred:: BMW 328 - Heller 1/24 :
2)gtziaf ::arrowred:: Ferrari 250 LM - Αcademy 1/24 : http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,19416.0.html
3)Raw_Shooter ::arrowred:: Ferrari 330 P4 - Fujimi 1/24 :
4)jvolume ::arrowred:: Jaguar XKRGT3 APEX Racing - Airfix 1/32 :
5)paparadiation ::arrowred:: Mercedes C-11 - Provence Moulage 1/43 : http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,19445.0.html
6)Chris_SD ::arrowred:: Aston Martin DBR9 - Airfix 1/32 : http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,19407.0.html
7).JOHNY.B. ::arrowred:: Αuri r10tdi - Revell 1/24 :
8)opelcorsa-a ::arrowred:: Porsche 926C Rothmans - slot car 1/32 :
ΥΓ. Όταν τελειώσουν και τα υπόλοιπα, θα προσθέσω το link.
Σας ευχαριστώ και πάλι για τη συμμετοχή και ελπίζω το GB που έρχεται να έχει πολλαπλάσια επιτυχία ::salut::
Με το δικο μου που ειναι ετοιμο θα το βαλω ;Βάλε το, και αν σβηστεί - σβήστηκε. δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα πάντως
Πολύ καλή πρωτοβουλία Γιώργο.Πάνο σε ευχαριστούμε...
Και πανέμορφες όλες οι δουλειές που παρουσιάστηκαν!
Χαρά στο κουράγιο σας για την ταχύτητα που διήρκεσε η κατασκευή.
Του χρόνου κάτι θα κάνω και εγώ...
Οκ,το εβαλα και το δικο μου.το είδα φίλε μου και έβαλα ήδη το link...
Οκ,το εβαλα και το δικο μου.το είδα φίλε μου και έβαλα ήδη το link...
Όταν ποστάρουν και οι υπόλοιποι θα ξαναδημοσιεύω τα Link για να κλείσει ::salut::