Γιαννη γεια σου, αν και δεν με ''ηθελε'' το lemans θα επιμεινω και θα πω ναι στο Ακρόπολις.... ::salut::
Αν και θα μου κάνετε ζημιά με ένα τέτοιο GB (να δω πότε θα τελειώσω τις μηχανές μου... :evil:) είμαι μέσα με αμερικάνικο θέμα εποχής 1940 - 1970. Ποια Tamiya, Hasegawa, Fujimi, κλπ... Το νευρικό μου σύστημα είναι στα όρια της κατάρρευσης, και έτσι για να επιταχύνω τις διαδικασίες του θα επιλέξω κάτι από Monogram, AMT, Revell, κλπ.
Γιαννη γεια σου, αν και δεν με ''ηθελε'' το lemans θα επιμεινω και θα πω ναι στο Ακρόπολις.... ::salut::
Συγνώμη, μήπως χάθηκες από το κύκλωμα ή μου φαίνεται
Αληθεια μοντελα για το Ακροπολις υπαρχουν;
Γιώργο σε χαιρετώ! ::salut::
Μόνη μου ένσταση είναι οτι με το Ακρόπολις είναι πολύ λίγα τα διαθέσιμα κιτ που περιλαμβάνουν χαλκομανίες για το συγκεκριμένο αγώνα (πχ:Peugeot 205-Heller,Audi Quattro-Tamiya) και δεν ξέρω κατά πόσο είναι διατεθειμένοι όλοι να προμηθευτούν έξτρα χαλκομανίες.Επίσης αν επιλέξουν ένα κιτ που τις περιλαμβάνει θα καταλήξουν πολλοί να φτιάχνουν ίδια αυτοκίνητα-κιτ και αμφιβάλλω αν θα ήταν καλό να εμφανίζονται τα ίδια σε ένα gb...
Ας κρίνουν όλοι,εγώ απλά λέω μια γνώμη!
..
Σχετικα με την ημερομηνια διεξαγωγης??
..
θα παει μαζι με τα αλλα δυο .. και με την "σιωπηρή παράτασή" .. κατευθείαν στην έκθεσή... :mrgreen: :mrgreen:
θα παει μαζι με τα αλλα δυο .. και με την "σιωπηρή παράτασή" .. κατευθείαν στην έκθεσή... :mrgreen: :mrgreen:
Οταν λες αλλα δυο, εννοεις?? :mrgreen:
Μια ιδέα για να πάμε για "ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΡΑΛΛΥ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ".
Έτσι περιορίζουμε σε κάτι πιο συγκεκριμένο (βγαίνουν κάποια αυτοκίνητα ράλλυ και τα ασφάλτινα).
Με αυτή τη πρόταση δεν είναι δεσμευτικό να προμηθευτεί κάποιος έξτρα αυτοκόλλητα, χωρίς να απαγορεύεται κιόλας.
Σε αυτή τη περίπτωση φτιάχνεις το αυτοκίνητο και δεν βάζεις τους αριθμούς και τα Banners του αγώνα πάνω του (εάν δεν έχεις ακρόπολης) και αφήνεις μόνα τα σήματα των χορηγών και των οδηγών.
Έτσι γίνεται, νομίζω, πιο απλό και λίγο πιο γενικό το GB.
Τι λέτε :?:
Μια ιδέα για να πάμε για "ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΡΑΛΛΥ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ".
Έτσι περιορίζουμε σε κάτι πιο συγκεκριμένο (βγαίνουν κάποια αυτοκίνητα ράλλυ και τα ασφάλτινα).
Με αυτή τη πρόταση δεν είναι δεσμευτικό να προμηθευτεί κάποιος έξτρα αυτοκόλλητα, χωρίς να απαγορεύεται κιόλας.
Σε αυτή τη περίπτωση φτιάχνεις το αυτοκίνητο και δεν βάζεις τους αριθμούς και τα Banners του αγώνα πάνω του (εάν δεν έχεις ακρόπολης) και αφήνεις μόνα τα σήματα των χορηγών και των οδηγών.
Έτσι γίνεται, νομίζω, πιο απλό και λίγο πιο γενικό το GB.
Τι λέτε :?:
Αν πάμε σε WRC βγάζουμε έξω όλα τα αυτοκίνητα από τα μέσα της δεκαετίας του 90 και πίσω.(Group A,B κτλ)Δε νομίζω πως έχεις δίκιο. Το WRC υπάρχει από το 1973 αν δεν κάνω λάθος και είναι η συνέχεια του IMC (International Championship for Manufacturers) το καταργήθηκε το 1972 από τη FIA και αντικαταστάθηκε από το WRC. Οι τεχνικές προδιαγραφές για τα τέρατα του Group B τέθηκαν το 1982, οπότε τα αυτοκίνητα αυτά παίζουν κανονικά στο GB.
Αν πάμε σε WRC βγάζουμε έξω όλα τα αυτοκίνητα από τα μέσα της δεκαετίας του 90 και πίσω.(Group A,B κτλ)Δε νομίζω πως έχεις δίκιο. Το WRC υπάρχει από το 1973 αν δεν κάνω λάθος και είναι η συνέχεια του IMC (International Championship for Manufacturers) το καταργήθηκε το 1972 από τη FIA και αντικαταστάθηκε από το WRC. Οι τεχνικές προδιαγραφές για τα τέρατα του Group B τέθηκαν το 1982, οπότε τα αυτοκίνητα αυτά παίζουν κανονικά στο GB.
Οντως τα WR cars "θεσμοθετήθηκαν" το 1997. Οπότε να γίνει το GB "γενικό" WRC;Αν πάμε σε WRC βγάζουμε έξω όλα τα αυτοκίνητα από τα μέσα της δεκαετίας του 90 και πίσω.(Group A,B κτλ)Δε νομίζω πως έχεις δίκιο. Το WRC υπάρχει από το 1973 αν δεν κάνω λάθος και είναι η συνέχεια του IMC (International Championship for Manufacturers) το καταργήθηκε το 1972 από τη FIA και αντικαταστάθηκε από το WRC. Οι τεχνικές προδιαγραφές για τα τέρατα του Group B τέθηκαν το 1982, οπότε τα αυτοκίνητα αυτά παίζουν κανονικά στο GB.
Φίλε Γιώργο καλημέρα.
Έχεις δίκιο σε αυτά που λές. Εγώ εννοούσα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC που καθιερώθηκαν από το 97 και μετά.
Στην γενικευμένη του μορφή το WRC περιλαμβάνει σαφώς αυτοκίνητα από το 73 και μετά.
Οντως τα WR cars "θεσμοθετήθηκαν" το 1997. Οπότε να γίνει το GB "γενικό" WRC;Αν πάμε σε WRC βγάζουμε έξω όλα τα αυτοκίνητα από τα μέσα της δεκαετίας του 90 και πίσω.(Group A,B κτλ)Δε νομίζω πως έχεις δίκιο. Το WRC υπάρχει από το 1973 αν δεν κάνω λάθος και είναι η συνέχεια του IMC (International Championship for Manufacturers) το καταργήθηκε το 1972 από τη FIA και αντικαταστάθηκε από το WRC. Οι τεχνικές προδιαγραφές για τα τέρατα του Group B τέθηκαν το 1982, οπότε τα αυτοκίνητα αυτά παίζουν κανονικά στο GB.
Φίλε Γιώργο καλημέρα.
Έχεις δίκιο σε αυτά που λές. Εγώ εννοούσα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC που καθιερώθηκαν από το 97 και μετά.
Στην γενικευμένη του μορφή το WRC περιλαμβάνει σαφώς αυτοκίνητα από το 73 και μετά.
Αλλωστε, WRC και ο βαθύς, απειλητικός ήχος των τεράτων του Group B, είναι δεμένα μαζύ για πάντα για όσους τα έχουν παρακολουθήσει. Ή παραείμαι ρομαντικός; :oops:
Group B δυστυχώς δεν έχω παρακολουθήσει από κοντά παρά μόνο σε βίντεο. Αλλά και η Stratos είχε ήχο κόλαση κατά τα λεγόμενα επίσης ρομαντικών όπως εσύ. ::salut::Αχ... Να περνάει και να ακούς το σκάσιμο από την εξάτμιση και να φέρνει τούμπες το στομάχι!
Εγώ πιστεύω πως τα Group B. θα έπρεπε να έχουν ξεχωριστό δικό τους GB. Από την άλλη βέβαια δεν είναι και πάρα πολλά για να υποστηρίξουν ένα τέτοιο GB, οπότε θα μπορούσε να χωιρστεί σε ας το πούμε "αντρικά" αγωνιστικά και σε μετά Group B εποχή.Χμμμ... Αντρικά. Lancia Delta S4, 1759cc, υπερτροφοδότηση ΚΑΙ turbo, 2.2 bar boost (32psi), 480hp, 0-100Km/h σε 2.3s. Στο χώμα!!! Ναι, μπορείς να τα πεις αντρικά!
Εγώ πιστεύω πως τα Group B. θα έπρεπε να έχουν ξεχωριστό δικό τους GB. Από την άλλη βέβαια δεν είναι και πάρα πολλά για να υποστηρίξουν ένα τέτοιο GB, οπότε θα μπορούσε να χωιρστεί σε ας το πούμε "αντρικά" αγωνιστικά και σε μετά Group B εποχή.Χμμμ... Αντρικά. Lancia Delta S4, 1759cc, υπερτροφοδότηση ΚΑΙ turbo, 2.2 bar boost (32psi), 480hp, 0-100Km/h σε 2.3s. Στο χώμα!!! Ναι, μπορείς να τα πεις αντρικά!
ΥΓ
Αντε, πάλι καρφώθηκα με την ηλικία μου ::glossa::
ΥΓ
Αντε, πάλι καρφώθηκα με την ηλικία μου ::glossa::
Αχ... Να περνάει και να ακούς το σκάσιμο από την εξάτμιση και να φέρνει τούμπες το στομάχι!
Χμμμ... Αντρικά. Lancia Delta S4, 1759cc, υπερτροφοδότηση ΚΑΙ turbo, 2.2 bar boost (32psi), 480hp, 0-100Km/h σε 2.3s. Στο χώμα!!! Ναι, μπορείς να τα πεις αντρικά!
Ερώτηση κύριοι: Για έναν νέο τόσο στον μοντελισμό όσο και στο forum υπάρχει θέση στο GB? Μου αρέσει πολύ σαν ιδέα, και θέλω να συμμετέχω, αλλά δεν θέλω να σας μαγαρίσω το πρώτο αυτοκινητιστικό GB, γρουσουζιά θα είναι. Επίσης δεν έχω ιδέα από ράλλυ και ούτε σκαμπάζω ιδιαίτερα από μηχανολογικά κλπ, αλλά μου αρέσει να τα βλέπω, εξ ου και ο ενθουσιασμός με την προοπτική του GB. Τέλος με μια γρήγορη ματιά στην σελίδα της wikipedia για [wiki=]WRC 2011[/wiki] φαίνεται πως όλα τα αυτοκίνητα είναι τα Citroën DS3, Ford Fiesta RS, Mini John Cooper Works S2000, Škoda Fabia S2000, Fiat Abarth Grande Punto S2000, Subaru Impreza WRX STΙ, και Mitsubishi Lancer Evo X και ΙΧ. Σαν πολύ λίγα δεν είναι ρε παιδιά; Ή δεν κατάλαβα εγώ κάτι; Θα φτιάξουμε όλοι τα ίδια 8 αυτοκίνητα με διαφορετικά decals;Φίλε μου η συμμετοχή είναι που δίνει τη χαρά και όχι το "τέλειο" αποτέλεσμα... Φυσικά θα χαρούμε πολύ να συμμετάσχεις.
Πάντως όπως και να'χει εγώ μέσα είμαι (αν δεν πειράζει να υπάρχει και μια συμμετοχή με ψιλογ****νο αυτοκίνητο -το πολύ πολύ να το κάνω μετά από τρακάρισμα :lol:).
ΥΓ
Αντε, πάλι καρφώθηκα με την ηλικία μου ::glossa::
Δηλαδή εγώ τι πρέπει να πω που το πρώτο μου Ακρίπολις, που είδα live σε ΕΔ, το κέρδισε ο Pauli Toivonen με τη θεσπέσια πορτοκαλιά 911 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ερώτηση κύριοι: Για έναν νέο τόσο στον μοντελισμό όσο και στο forum υπάρχει θέση στο GB? Μου αρέσει πολύ σαν ιδέα, και θέλω να συμμετέχω, αλλά δεν θέλω να σας μαγαρίσω το πρώτο αυτοκινητιστικό GB, γρουσουζιά θα είναι. Επίσης δεν έχω ιδέα από ράλλυ και ούτε σκαμπάζω ιδιαίτερα από μηχανολογικά κλπ, αλλά μου αρέσει να τα βλέπω, εξ ου και ο ενθουσιασμός με την προοπτική του GB. Τέλος με μια γρήγορη ματιά στην σελίδα της wikipedia για [wiki=]WRC 2011[/wiki] φαίνεται πως όλα τα αυτοκίνητα είναι τα Citroën DS3, Ford Fiesta RS, Mini John Cooper Works S2000, Škoda Fabia S2000, Fiat Abarth Grande Punto S2000, Subaru Impreza WRX STΙ, και Mitsubishi Lancer Evo X και ΙΧ. Σαν πολύ λίγα δεν είναι ρε παιδιά; Ή δεν κατάλαβα εγώ κάτι; Θα φτιάξουμε όλοι τα ίδια 8 αυτοκίνητα με διαφορετικά decals;
Πάντως όπως και να'χει εγώ μέσα είμαι (αν δεν πειράζει να υπάρχει και μια συμμετοχή με ψιλογ****νο αυτοκίνητο -το πολύ πολύ να το κάνω μετά από τρακάρισμα :lol:).
Αυτή δηλαδή?
(http://postimage.org/image/n6uba3ac/) (http://postimage.org/image/n6xmcs9w/)
Και πολύ ωραία και ιδέα για ακροπολικό gb
Φίλε Γιώργο καλημέρα.
Έχεις δίκιο σε αυτά που λές. Εγώ εννοούσα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC που καθιερώθηκαν από το 97 και μετά.
Στην γενικευμένη του μορφή το WRC περιλαμβάνει σαφώς αυτοκίνητα από το 73 και μετά.
Ωραία η νοσταλγική κουβέντα μας, αλλά ας σκεφτούμε και .....μεσοπρόθεσμα ::glossa:: ::glossa:: Πόσα μοντέλα αυτοκινήτων rally, group B, WRC υπάρχουν διαθέσιμα στην ελληνική αγορά και πόσο κοστίζει κατά μέσο όρο η απόκτησή ενός από αυτά με επιπρόσθετο κόστος την προμήθεια χαλκομανιών από το εξωτερικό :?: Για όσους δεν έχουν απόθεμα σχετικών μοντέλων, το κόστος συμμετοχής μπορεί να φθάσει τα 50 ευρώ.Για αυτό είπαμε να μην είναι υποχρεωτικά τα decals για το ακρόπολης... Αν κάποιος δεν θέλει να προμηθευτεί, φτιάχνει το αυτοκίνητο μόνο με τα σήματα των χορηγών και των οδηγών, χωρίς τα διακριτικά του αγώνα.
Ωραία η νοσταλγική κουβέντα μας, αλλά ας σκεφτούμε και .....μεσοπρόθεσμα ::glossa:: ::glossa:: Πόσα μοντέλα αυτοκινήτων rally, group B, WRC υπάρχουν διαθέσιμα στην ελληνική αγορά και πόσο κοστίζει κατά μέσο όρο η απόκτησή ενός από αυτά με επιπρόσθετο κόστος την προμήθεια χαλκομανιών από το εξωτερικό :?: Για όσους δεν έχουν απόθεμα σχετικών μοντέλων, το κόστος συμμετοχής μπορεί να φθάσει τα 50 ευρώ.Δεν έχεις άδικο, αλλά το ποσό και πάλι δεν είναι τεράστιο. Μπορεί οι μέρες να είναι δύσκολες, αλλά για το χόμπυ, 50EUR μάλλον δεν είναι ζόρικο να βρεθούν...
Να βάλω ένα quizz για να γελάσουμε :lol: :lol:Piero Liatti με συνοδηγό την κα Fabrizia Pons. Σωστά;
Τη πρώτη νίκη αυτ/του WRC στο WRC :!: πέτυχε το Impreza στο Monte Carlo του 1997. Ο οδηγός είχε συνοδηγό την πρώην της Mouton. Σας λέει τίποτε το όνομά του?
Παρακαλώ να αποφύγετε σχόλια και παραλληλισμούς :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Να βάλω ένα quizz για να γελάσουμε :lol: :lol:Piero Liatti με συνοδηγό την κα Fabrizia Pons. Σωστά;
Τη πρώτη νίκη αυτ/του WRC στο WRC :!: πέτυχε το Impreza στο Monte Carlo του 1997. Ο οδηγός είχε συνοδηγό την πρώην της Mouton. Σας λέει τίποτε το όνομά του?
Παρακαλώ να αποφύγετε σχόλια και παραλληλισμούς :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Φίλε Γιώργο καλημέρα.
Έχεις δίκιο σε αυτά που λές. Εγώ εννοούσα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC που καθιερώθηκαν από το 97 και μετά.
Στην γενικευμένη του μορφή το WRC περιλαμβάνει σαφώς αυτοκίνητα από το 73 και μετά.
Να βάλω ένα quizz για να γελάσουμε :lol: :lol:
Τη πρώτη νίκη αυτ/του WRC στο WRC :!: πέτυχε το Impreza στο Monte Carlo του 1997. Ο οδηγός είχε συνοδηγό την πρώην της Mouton. Σας λέει τίποτε το όνομά του?
Παρακαλώ να αποφύγετε σχόλια και παραλληλισμούς :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Βρε το Λιατέϊκο επιτυχίες ::glossa::Να βάλω ένα quizz για να γελάσουμε :lol: :lol:Piero Liatti με συνοδηγό την κα Fabrizia Pons. Σωστά;
Τη πρώτη νίκη αυτ/του WRC στο WRC :!: πέτυχε το Impreza στο Monte Carlo του 1997. Ο οδηγός είχε συνοδηγό την πρώην της Mouton. Σας λέει τίποτε το όνομά του?
Παρακαλώ να αποφύγετε σχόλια και παραλληλισμούς :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Πολύ σωστά. Καμμία σχέση με εμένα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Βρε το Λιατέϊκο επιτυχίες ::glossa::
Ούτε το είχα προσέξει το όνομά σου!
Διαβάζοντας τα ποσταρίσματα περί Ακρόπολις (Rallye of Greece, Rallye of Gods), μου γεννήθηκε η απορία εαν τυχόν υπάρχει λίστα με τα αυτοκίνητα που έχουν συμμετάσχει σε αυτό, από την έναρξη του θεσμού έως σήμερα. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις πρωτοκλασσάτες συμμετοχές, αλλά κ για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που εχουν συμμετάσχει. Π.χ θυμάμαι renault 4L, Polski 500, skoda, volvo, starlet
Διαβάζοντας τα ποσταρίσματα περί Ακρόπολις (Rallye of Greece, Rallye of Gods), μου γεννήθηκε η απορία εαν τυχόν υπάρχει λίστα με τα αυτοκίνητα που έχουν συμμετάσχει σε αυτό, από την έναρξη του θεσμού έως σήμερα. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις πρωτοκλασσάτες συμμετοχές, αλλά κ για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που εχουν συμμετάσχει. Π.χ θυμάμαι renault 4L, Polski 500, skoda, volvo, starlet
Ερώτηση κύριοι: Για έναν νέο τόσο στον μοντελισμό όσο και στο forum υπάρχει θέση στο GB? Μου αρέσει πολύ σαν ιδέα, και θέλω να συμμετέχω, αλλά δεν θέλω να σας μαγαρίσω το πρώτο αυτοκινητιστικό GB, γρουσουζιά θα είναι. Επίσης δεν έχω ιδέα από ράλλυ και ούτε σκαμπάζω ιδιαίτερα από μηχανολογικά κλπ, αλλά μου αρέσει να τα βλέπω, εξ ου και ο ενθουσιασμός με την προοπτική του GB. Τέλος με μια γρήγορη ματιά στην σελίδα της wikipedia για [wiki=]WRC 2011[/wiki] φαίνεται πως όλα τα αυτοκίνητα είναι τα Citroën DS3, Ford Fiesta RS, Mini John Cooper Works S2000, Škoda Fabia S2000, Fiat Abarth Grande Punto S2000, Subaru Impreza WRX STΙ, και Mitsubishi Lancer Evo X και ΙΧ. Σαν πολύ λίγα δεν είναι ρε παιδιά; Ή δεν κατάλαβα εγώ κάτι; Θα φτιάξουμε όλοι τα ίδια 8 αυτοκίνητα με διαφορετικά decals;
Πάντως όπως και να'χει εγώ μέσα είμαι (αν δεν πειράζει να υπάρχει και μια συμμετοχή με ψιλογ****νο αυτοκίνητο -το πολύ πολύ να το κάνω μετά από τρακάρισμα :lol:).
Μπορούμε να συζητάμε για μέρες εδώ παραθέτοντας επιχειρήματα υπέρ του ενός ή του άλλου θέματος,όμως καλό είναι ο ηθικός αυτουργός λαμβάνοντας υπόψιν του όσα αναφέρθηκαν εδώ να βγάλει μια απόφαση,όπως έκανε και με το weekwnd build....... :wink::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Μπορούμε να συζητάμε για μέρες εδώ παραθέτοντας επιχειρήματα υπέρ του ενός ή του άλλου θέματος,όμως καλό είναι ο ηθικός αυτουργός λαμβάνοντας υπόψιν του όσα αναφέρθηκαν εδώ να βγάλει μια απόφαση,όπως έκανε και με το weekwnd build....... :wink::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Φίλε μου, το weekend build ήταν μια ιδέα της στιγμής που υλοποιήθηκε με τη συμπαράσταση όλων όσων συμμετείχαν και σχολίασαν...
Εδώ είναι πιο σοβαρά τα πράγματα και ο ρόλος μου είναι υποστηρικτικός... Εξάλλου, ήταν ιδέα του Γιάννη...
Από ότι ξέρω και φαντάζομαι, θα ληφθούν υπόψη οι απόψεις που εκτέθηκαν εδώ και θα βγει μια μέση λύση και η σχετική δημοσίευση με τη σύμφωνη γνώμη της διαχείρισης.
'Ότι και να είναι το θέμα πάντως, θα το υποστηρίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε ::salut:: ::salut::
Μπορούμε να συζητάμε για μέρες εδώ παραθέτοντας επιχειρήματα υπέρ του ενός ή του άλλου θέματος,όμως καλό είναι ο ηθικός αυτουργός λαμβάνοντας υπόψιν του όσα αναφέρθηκαν εδώ να βγάλει μια απόφαση,όπως έκανε και με το weekwnd build....... :wink::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Φίλε μου, το weekend build ήταν μια ιδέα της στιγμής που υλοποιήθηκε με τη συμπαράσταση όλων όσων συμμετείχαν και σχολίασαν...
Εδώ είναι πιο σοβαρά τα πράγματα και ο ρόλος μου είναι υποστηρικτικός... Εξάλλου, ήταν ιδέα του Γιάννη...
Από ότι ξέρω και φαντάζομαι, θα ληφθούν υπόψη οι απόψεις που εκτέθηκαν εδώ και θα βγει μια μέση λύση και η σχετική δημοσίευση με τη σύμφωνη γνώμη της διαχείρισης.
'Ότι και να είναι το θέμα πάντως, θα το υποστηρίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε ::salut:: ::salut::
Θα συμφωνησω κ με τους δυο σας απλα το θεμα ειναι να παρουμε μια αποφαση συντομα για να ξεκινησουν κ οι εργασιες διοτι εχουμε χρονικο περιορισμο ::salut::