1
Ships: Υπό κατασκευή / US Navy Gato Class Submarine kit 1:72
« Τελ. μήνυμα από AntonZ στις Σήμερα στις 09:06:34 πμ »Λίγα λόγια σαν εισαγωγή.
Η κλάση GATO αναπτύχθηκε μετά τη καταστροφή στο Pearl Harbor, και κατασκευάστηκε μεγάλος αριθμός μεταξύ 1941 – 1944. Σχεδιαστικά αποτελεί εξέλιξη προγενέστερων τύπων και είναι αδελφή κλάση με τα Balao. Εκτός από τα 2 διαμερίσματα τορπιλών το υπόλοιπο κήτος είχε διπλό κέλυφος για κατάδυση σε μεγαλύτερα βάθη, Αρκετά μεγαλύτερο από τα έως τότε υποβρύχια, με σκοπό να δρα στον Ειρηνικό σαν συνοδευτικό στόλου και δυνατότητα δράσης χωρίς ανεφοδιασμό για 75 ημέρες. Είχε πολλές επιτυχίες απέναντι στο Ιαπωνικό στόλο αλλά χάθηκαν 20 υποβρύχια από τα 77 μαζί με τα πληρώματά τους. Επτά από αυτά ελλιμενίζονται σε μουσεία ανά το κόσμο. Κατάφερα να βρω μόνο το ένα στο παρακάτω Link: http://www.emackinnon.com/gato-diagram.html .
Έχει υπηρετήσει και στο Ελληνικό ναυτικό καθώς το 1957 και 58 δόθηκαν 2 από αυτά στην Ελλάδα και έμειναν ενεργά έως το 1975 και 1969 αντίστοιχα, με τα ονόματα «Ποσειδών» (Y-16-S-78) και «Αμφιτρίτη» (Y-17-S09)
Στο διαδίκτυο υπάρχουν αρκετά ιστορικά στοιχεία αλλά οι περισσότερες φωτογραφίες είναι ασπρόμαυρες, μικρές και προσπαθώντας να αποτυπώσουν το 95 μέτρων μήκος σκάφος δεν περιέχουν λεπτομέρειες που θα βοηθούσαν στη κατασκευή του μοντέλου. Αντίθετα για τον οπλισμό του βρέθηκαν αρκετές φωτογραφίες (μουσειακά εκθέματα) και το βάψιμο που έχω επιλέξει είναι μία μίξη από τις φωτογραφίες που πιστεύω ότι θα κάνει εμφανή τα διαφορετικά στοιχεία του κάθε όπλου.
Το μοντέλο.
Το κιτ είναι στα χέρια μου εδώ και 13 χρόνια!!!. Ξεκίνησα το 2001, συναρμολόγησα το κήτος, έβαψα τα 2/3, μασκάρισα για το τελευταίο χρώμα, και το αποθήκευσα ‘για λίγο’ που όμως έγινε χρόνια. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα λοιπόν και μετά από παρότρυνση του γιου μου και αφού βρέθηκε ικανός χώρος για εργαστήριο αποφάσισα να το βγάλω από το ράφι και με μεγάλη περιέργεια να δω σε τί κατάσταση είναι, καθώς είχε επάνω του τις χαρτοταινίες για χρόνια αφενός και αφετέρου δεν ήξερα σε τι κατάσταση θα είναι πλαστικά και χαλκομανίες. Συγχαρητήρια στη Revell – μετά από 13 χρόνια πρόχειρης αποθήκευσης όλα ήταν άψογα. Ξεκίνησα σιγά – σιγά να καθαρίσω κόλες και χαρτοταινίες και το πλαστικό άντεξε και αυτή τη ταλαιπωρία. !!!!
Κατασκεύη.
Το κήτος συναρμολογήθηκε σχετικά εύκολα αλλά χρειάστηκε αρκετό στοκάρισμα όπως φαίνεται στη φώτο.
Συνέχεια εντός ολίγου . . . . .
Η κλάση GATO αναπτύχθηκε μετά τη καταστροφή στο Pearl Harbor, και κατασκευάστηκε μεγάλος αριθμός μεταξύ 1941 – 1944. Σχεδιαστικά αποτελεί εξέλιξη προγενέστερων τύπων και είναι αδελφή κλάση με τα Balao. Εκτός από τα 2 διαμερίσματα τορπιλών το υπόλοιπο κήτος είχε διπλό κέλυφος για κατάδυση σε μεγαλύτερα βάθη, Αρκετά μεγαλύτερο από τα έως τότε υποβρύχια, με σκοπό να δρα στον Ειρηνικό σαν συνοδευτικό στόλου και δυνατότητα δράσης χωρίς ανεφοδιασμό για 75 ημέρες. Είχε πολλές επιτυχίες απέναντι στο Ιαπωνικό στόλο αλλά χάθηκαν 20 υποβρύχια από τα 77 μαζί με τα πληρώματά τους. Επτά από αυτά ελλιμενίζονται σε μουσεία ανά το κόσμο. Κατάφερα να βρω μόνο το ένα στο παρακάτω Link: http://www.emackinnon.com/gato-diagram.html .
Έχει υπηρετήσει και στο Ελληνικό ναυτικό καθώς το 1957 και 58 δόθηκαν 2 από αυτά στην Ελλάδα και έμειναν ενεργά έως το 1975 και 1969 αντίστοιχα, με τα ονόματα «Ποσειδών» (Y-16-S-78) και «Αμφιτρίτη» (Y-17-S09)
Στο διαδίκτυο υπάρχουν αρκετά ιστορικά στοιχεία αλλά οι περισσότερες φωτογραφίες είναι ασπρόμαυρες, μικρές και προσπαθώντας να αποτυπώσουν το 95 μέτρων μήκος σκάφος δεν περιέχουν λεπτομέρειες που θα βοηθούσαν στη κατασκευή του μοντέλου. Αντίθετα για τον οπλισμό του βρέθηκαν αρκετές φωτογραφίες (μουσειακά εκθέματα) και το βάψιμο που έχω επιλέξει είναι μία μίξη από τις φωτογραφίες που πιστεύω ότι θα κάνει εμφανή τα διαφορετικά στοιχεία του κάθε όπλου.
Το μοντέλο.
Το κιτ είναι στα χέρια μου εδώ και 13 χρόνια!!!. Ξεκίνησα το 2001, συναρμολόγησα το κήτος, έβαψα τα 2/3, μασκάρισα για το τελευταίο χρώμα, και το αποθήκευσα ‘για λίγο’ που όμως έγινε χρόνια. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα λοιπόν και μετά από παρότρυνση του γιου μου και αφού βρέθηκε ικανός χώρος για εργαστήριο αποφάσισα να το βγάλω από το ράφι και με μεγάλη περιέργεια να δω σε τί κατάσταση είναι, καθώς είχε επάνω του τις χαρτοταινίες για χρόνια αφενός και αφετέρου δεν ήξερα σε τι κατάσταση θα είναι πλαστικά και χαλκομανίες. Συγχαρητήρια στη Revell – μετά από 13 χρόνια πρόχειρης αποθήκευσης όλα ήταν άψογα. Ξεκίνησα σιγά – σιγά να καθαρίσω κόλες και χαρτοταινίες και το πλαστικό άντεξε και αυτή τη ταλαιπωρία. !!!!
Κατασκεύη.
Το κήτος συναρμολογήθηκε σχετικά εύκολα αλλά χρειάστηκε αρκετό στοκάρισμα όπως φαίνεται στη φώτο.
Συνέχεια εντός ολίγου . . . . .