ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ολοκληρωμένα Group Builds => MODELCLUB Group Builds => GB: BACK to Vietnam => Μήνυμα ξεκίνησε από: pgpelect στις Νοέμβριος 09, 2012, 07:12:58 μμ
Κουτσά στραβά, κατάφερα να ξεκινήσω ::danseuse::. Για αρχή, είπα να πλύνω τις ρητίνες σε νίτρο για να φύγουν τα λάδια του καλουπιού . "Και δεν τα βάζω και μέσα στον καθαριστή υπερήχων;" σκέφτηκα :idea: ::eusa_naughty:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall::... Και εκεί έγινε το κακό! Το νίτρο ζεστάθηκε, μαζί με αυτό και όλα τα ρητινένια κομάτια που ήταν βυθισμένα μέσα του με αποτέλεσμα να σκεβρώσουν και να μοιάζουν με τα κουτάλια του Γιούρι Γκέλερ. Είπα να τα πετάξω και να πάρω το σετ της Aires (τρομάρα μου) αλλά είχα ξεχάσει μια μικρή λεπτομέρεια...το άδειο μου πορτοφόλι. Έτσι με βραστά, χλιαρά, ζεστά και κρύα νερά, με πολλά μπινελίκια (όχι μεζεδάκια) και χάνοντας ένα πλήρες 8ωρο (αναθεματισμένη αναδουλειά) τα ψιλοίσιωσα ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::. Κόλλησα όλα τα κομμάτια του κινητήρα που θα θαφτεί μέσα στο "πούρο", έβαψα την εξαγωγή που θα φαίνεται μέσα έξω, κόλλησα - στόκαρα δεξαμενές, φλάπς, σλάτς, κάθετο πηδάλιο, αερόφρενα σε κλειστή θέση και πέρασα με Hu 140 το πιλωτήριο. Τέλος ετοίμασα και το εσωτερικό της ατράκτου για να υποδεχτεί την μπανιέρα. Αύριο ελπίζω να αρχίσω να το βάφω. (http://postimage.org/image/8o2pl73hj/) (http://postimage.org/image/lg7kh1tcd/) (http://postimage.org/image/pqpb5upjz/) Αύριο θα ανεβάσω και τις υπόλοιπες φωτό, ελπίζω με την συνοδεία νέων, φρέσκων. Και θα προσπαθήσω να τις βγάλω με το φώς της ημέρας μπάς και φανούν τα χρώματα καλύτερα.
edit Ξέχασα να αναφέρω οτι ξεκίνησα και τα σκέλη προσγείωσης, καθάρισμα, κόψε απο το κίτ - κόλλα στα μεταλλικά της SAC έχω φτάσει κάπου εδώ στο ριναίο σκέλος (http://postimage.org/image/w143nz45j/) (http://postimage.org/image/aieohrt4x/) (http://postimage.org/image/7p8gwx87p/)
Τον κινητήρα σκέφτεσαι να τον τοποθετήσεις ολόκρηρο στο Α/Φ?? Να ξέρεις το φάν της είσαγωγής φαίνεται καθαρά απο τις εισαγωγές!!!! Μεταλλικά ειναι τα σκέλη ε??Ευτυχώς γιατί δεν στηρίζεται σαν 48αρι αυτό το πράγμα με τα πλαστικά...πόσο μάλλον στην 1/32!!! Καλή συνέχεια φίλε μου και αναμένουμε update σε ένα πολύ όμορφο θέμα!
Να σου πω την μάυρη μου αλήθεια,τα μεταλλικά σκέλη δεν μου φαίνονται και τίποτα ιδιαίτερο :?
καλή συνέχεια ::salut::
Σταύρο, δεν θα τα αγόραζα αλλά διάβαζα μια κατασκευή (νομίζω του Μενέλαου) και έλεγε πως τα πλαστικά σκέλη του κίτ μετά βίας στηρίζουν το μοντέλο και για την αποφυγή ατυχημάτων, κλάματος και οδυρμών πήρα τα μεταλλικά της SAC, τα οποία δεν είναι τίποτα άλλο απο τα κομάτια του κιτ σε μέταλλο. Σε ευχαριστώ για την ευχή, απο το στόμα σου και στου μοντέλου το αυτί.
Τον κινητήρα σκέφτεσαι να τον τοποθετήσεις ολόκρηρο στο Α/Φ?? Να ξέρεις το φάν της είσαγωγής φαίνεται καθαρά απο τις εισαγωγές!!!! Μεταλλικά ειναι τα σκέλη ε??Ευτυχώς γιατί δεν στηρίζεται σαν 48αρι αυτό το πράγμα με τα πλαστικά...πόσο μάλλον στην 1/32!!! Καλή συνέχεια φίλε μου και αναμένουμε update σε ένα πολύ όμορφο θέμα!
Θα τον βάλω ολόκληρο, έβαψα όμως μόνο το φαν και την εξαγωγή. Το μεσαίο τμήμα του είναι άβαφο. Και φυσικά ούτε λόγος για καλωδιώσεις και σωληνώσεις. Ευχαριστώ πολύ Γιώργο. Θα προσπαθήσω να το προχωράω τακτικά, με την αναδουλειά που έχουμε στην δουλειά μου δε, το βλέπω να το παλεύω και το πρωί εν ώρα εργασίας.....
Επειδή το κόκπιτ της Avionix είναι για ασκήση πτήσης μόνο με όργανα (το εμπρός σκιάδιο, αφήνει απο την κορυφή του αλεξινέμιου 2-3 χιλιοστά κενό, δηλαδή ο πιλότος θα έπρεπε να βλέπει απο ένα παράθυρο 6-10εκ) και μέχρι να αποφασίσω τι θα κάνω, είπα να φτιάξω κανένα σκέλος. Στον χρόνο που είχα στην διάθεσή μου, κατάφερα το μπροστινό. Πρόσθεσα σωληνώσεις και καλωδιώσεις, το έβαψα μάυρο και μετά αλουμίνιο της Alclad. Το αποτέλεσμα είναι αυτό μέχρι στιγμής.
Ο βροχερός καιρός σήμερα, μου χάρισε μπόλικο χρόνο. Και είπα να πιάσω το κόκπιτ και να διορθώσω το πρόβλημά του με το πολύ ψηλό εμπρός σκιάδιο. Βρήκα και ενα WIP ενός τύπου που το είχε αντιμετωπίσει (δεν το τελείωσε ποτέ όμως, γιατί άραγε;; ) και άρχισα. Πρώτα έκοψα μια φέτα απο το κάτω μέρος του σκιάδιου, μετά χώρισα το σκιάδιο στα 2, τα κόλλησα ξανά στο σωστό ύψος και μετά γέμισα με milliput και με ενα πινέλο σιλικόνης και νερού, προσπάθησα να το στρώσω.
(http://postimage.org/image/q8rwits9t/) (http://postimage.org/image/e1b7nxgvp/) (http://postimage.org/image/dovcllcu7/) (http://postimage.org/image/ij3jk1qu5/) (http://postimage.org/image/d3e8i7eq3/) (οι 2 τελευταίες φωτό είναι άθλιες, το ξέρω)
Σειρά πήρε η μπανιέρα. Μπήκε σε νίτρο (χωρίς υπέρηχους αυτή την φορά :mrgreen: :mrgreen:) και ξεβάφτηκε. Μετά, χώρισα το εμπρός απο το πίσω τμήμα και τα ξανακόλλησα με υψομετρική διαφορά, ίση με αυτή του κοματιού που έκοψα απο το σκιάδιο. Επίσης έκοψα και το πλαϊνό τοίχωμα και το ψήλωσα κι αυτό με ΦΠ, ΚΑ, τάλκ και Milliput. Διόρθωσα κάποια σπασίματα της ρητίνης με ΦΠ και τέλος πρόσθεσα ενα φιλέτο απο ΦΠ στον τοίχο που χωρίζει εμπρός με πίσω διαμέρισμα. (οι φωτό συνεχίζουν να είναι χάλια)
Το σύνολο αφέθηκε στην άκρη για να ηρεμήσει (και εγώ :lol: :lol:). Σειρά είχαν οι σωληνώσεις και καλωδιώσεις του ριναίου σκέλους που βάφτηκαν και όταν στέγνωσε, έγινε ενα wash με μαύρο. Μετά έπιασα την φωλεά του ριναίου σκέλους. Την έβαψα, την πέρασα ενα wash-άκι, την συναρμολόγησα και κόλλησα με εποξική κόλλα στο βαμένο σκέλος. Τέλος για σήμερα, έβαψα με κίτρινο το δέκτη ILS και τον πέρασα δυο χεράκια παρκετίνη.
Το ελαστικό μένει να περαστεί ενα χεράκι με μαύρο κατάλληλο, όταν αγοράσω... Φωτό μην περιμένετε απο το εσωτερικό της φωλέας, δεν έχει τίποτα να δείτε :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: καθώς βάφτηκε μόνο και έγινε ενα wash μόνο. Δεν φαίνεται τίποτα εκει μέσα οπότε για να μην καώ καθώς είμαι άμαθος σε τέτοια πράγματα :lol:, το άφησα έτσι....
Καλό κουράγιο Παναγιώτη... μάλλον έμπλεξες με το κόκπιτ, αλλά θα το καταφέρεις :wink: Όσο για τις φωτό... έμεινες μόνος σου μου φαίνεται. Μέχρι κι ο Κοντός (a.k.a. Dimitris72) τελευταία έχει αρχίσει να βγάζει καλές φωτογραφίες :mrgreen:
Ωχ...το 105 είναι ένα πολυ μεγάλο αεροσκάφος .... Πολυ ωραία...! Καλές συνεχιες! Αν χρειάζεσαι τίποτα πληροφορίες για το κτ ( το D to είχα κάνει παλιά) ρωτά με...
Μενέλαε, σε ευχαριστώ, σε έχω ήδη στα υπ'όψην :wink:
Καλό κουράγιο Παναγιώτη... μάλλον έμπλεξες με το κόκπιτ, αλλά θα το καταφέρεις :wink: Όσο για τις φωτό... έμεινες μόνος σου μου φαίνεται. Μέχρι κι ο Κοντός (a.k.a. Dimitris72) τελευταία έχει αρχίσει να βγάζει καλές φωτογραφίες :mrgreen:
::salut:: ::salut:: ::salut:: ΜΦΧ
Μάνο, ή θα το καταφέρω ή θα με καταφέρει :D Για τις φωτό θα βάλω άλλο φωτισμό, λαμπίτσες του Θεού. Σήμερα θα πάω να πάρω μπας και βγάλω καμία της προκοπής. Γιατί αλλιώς το είπα, είμαι μόνος μου και ο δεύτερος πολύ μακρυά. Μετά απο εμένα εγώ και μετά απο εγώ το χάος ρε παιδάκι μου που λέει και ο Χαρρούλης :mrgreen:
Ένα μήνα μετά το προηγούμενο ποστ, οι εργασίες έχουν προχωρήσει με ρυθμούς χελώνας... Φτιάχτηκαν απο ΦΠ οι δυο ράγες στις εισαγωγές, το εσωτερικό τμήμα των εισαγωγών κόπηκε και διαμορφώθηκε κατάλληλα. Επίσης κολλήθηκαν τα (συναρμολογημένα πλέον ) φτερά στα 2 μισά της ατράκτου καθώς αν περίμενα να κλείσω την άτρακτο, σίγουρα θα έσπαγα τις 2 ράγες. Στα σκέλη προσγείωσης μπήκαν καλωδιάκια, σωληνάκια, φωτάκια και λοιπά μπιχλιμπιδάκια (όσο με έπαιρνε με την κουλαμάρα μου και την απειρία μου), βάφτηκαν με αλουμίνιο της Alclad και σκονίστηκαν με παστέλ. Το πολυβόλο δέχτηκε κάποια επίσης μπιχλιμπιδάκια (αν και έχω την υποψία πως έπαιρνε κι άλλα), βάφτηκε με κουκουρούκου αναλογίες μεταλλικών Humbrol και μπήκε στην θέση του. Κοιτώντας τις οδηγίες της trumpeter, πρέπει παρακάτω να κολλήσω το πάνελ του πολυβόλου. Μα αν το κολλήσω, τότε τι το έφτιαξα; Έκοψα λοιπόν το μονοκόματο κάλυμα που έδινε το κιτ σε τρία, δημιούργησα την πατούρα περιμετρικά, τρύπησα με 0,5mm τρυπανάκι όλα τα πριτσίνια (162 τα έβγαλα), έκοψα χαλκόσυρμα ίδιας διαμέτρου (απο καλώδιο UTP) σε μήκη των 2 mm και τα πέρασα μέσα ελπίζοντας να μοιάζουν κάπως με τις βίδες. Τέλος απο ΦΠ και χαλκόσυρμα προσπάθησα να φτιάξω κάτι που φέρνει στους μεντεσέδες (μάλλον απότυχα δηλαδή αλλά άλο κουράγιο δεν έχω) και έσκαψα με το dremel άκι μου τα βαθουλώματα που έχουν τα πάνελ εσωτερικά. Το αποτέλεσμα των πάνελ είναι το παρακάτω (τα υπόλοιπα τα έχω σπίτι οπότε φωτό το απόγευμα, δεν φανταζόμουν τόση αναδουλειά για να τα έφερνα κι αυτά μαζί μου και να τα φωτογράφιζα...)
Σκέλη προσγείωσης. Το χρώμιο στις μπουκάλες, προήλθε απο χρώμιο σε σπρέϊ περασμένο με πινελάκι. (http://postimage.org/image/l8loezca1/) (http://postimage.org/image/gz1258gkd/) (http://postimage.org/image/ylr7hs3ep/) (http://postimage.org/image/gpe177js9/)
Παναγιώτη, οι φωτος ειναι τοσο καθαρες που δεν ξέρω αν μπορούν να γίνουν καλύτερες.. Οσο για τη δουλειά σου, νομίζω ότι επιβεβαιώνεις το ρητό Η ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ !! ::salut::
Δημήτρη, σε ευχαριστώ. Όσο για τις φωτό,αν γινόταν να τραβηχτούν καλύτερα, απλά δεν θα τις τραβουσα ποτέ εγώ, σίγουρα...
Ωραία σκέλη! Τρίψε λίγο τα λάστιχα στο σημείο που πατάνε στο έδαφος, για να αποδώσεις λίγο το βάρος του αεροπλάνου. ;)
Ευχαριστώ Αλέξη. Το τρίψιμο το σκέφτηκα να το κάνω αλλά κρατήθηκα. Είναι λαστιχένιοι οι τροχοί και δεν ξέρω αν παίρνουν τρίψιμο. ::dontknow:: Αν παίρνουν όμως χωρίς φόβο να σκιστούν, ευχαρίστως να το κάνω!!!!
Κατ'αρχήν, να τονίσω οτι το μοντέλο εδώ και 3 μέρες βρίκσεται στην δουλειά μου οπότε μην περιμένετε φωτό της προκοπής σήμερα ή αύριο. :oops: Στο διάστημα των γιορτών δεν έγιναν πολλά πράγματα, μετά τις γιορτές όμως, τελείωσε το κόκπιτ (το διαχωριστικό των 2 κόκπιτ φτιάχτηκε απο την αρχή καθώς το ρητινένιο απο το στράβωμα - ίσιωμα παρέδωσε το πνεύμα του και έγινε 4 κομμάτια. Κρατήθηκε η βάση του ρητινένιου, κάποιες λεπτομέρειες και απο φπ δημιουργήθηκαν οι υπόλοιπες), κολλήθηκαν τα 4 κομματια της ατράκτου, στοκαρίστηκε και τρίφτηκε η άτρακτος (μένει η επαναχάραξη σε λίγα σημεία που χάθηκε η λεπτομέρεια). Επίσης, κολλήθηκε όλος ο οπλισμός του κιτ, στοκαρίστηκε και μένει το τρίψιμό του (όλα αυτά στην δουλειά...) Επίσης, τα καθίσματα σχεδόν έχουν τελειώσει, μένουν κάποιες σωληνώσεις να προστεθούν μόνο.
Διαχωριστικό κόκπιτ, ευτυχώς καλές φωτό απο τον πάγκο μου. (http://postimage.org/image/rpv88y107/) (http://postimage.org/image/4usc6aahj/) (http://postimage.org/image/iba0z2syd/)
ότι φαίνεται απο το κόκπιτ (http://postimage.org/image/cy4r67g5z/) (http://postimage.org/image/uuapbgxi3/)
Ο οπλισμός που προσφέρει η τρομπέτα! (http://postimage.org/image/jx2ekiff5/)
κολλημένη άτρακτος, 56 εκ χωρίς τον κώνο και κάτι ψιλά απο πίσω... (http://postimage.org/image/kyy99ksk7/)
Δεν μιλάω ακόμα !!!! You are under my άγρυπνο μάτι !!!!! :mrgreen: ::salut::
Ξέρω, οι ικανότητές μου και το ταλέντο μου σε έχουν αφήσει άφωνο ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::...μόνο σύνελθε γρήγορα, μην πεις στο τέλος "έπρεπε να έχεις κάνει αυτό και το άλλο", "το κατέστρεψες το κιτ" κλπ γιατί θα σε δαγκώσω. :mrgreen:
Το μοντέλο έχει σταθεί σε δεκανίκια πια (καλαμάκια μπαμπού που "αγκαλιάστηκαν" με τα πλαστικά σκέλη του κίτ με την βοήθεια θερμοσυστελλόμενου (δυστυχώς δεν το έχω μπροστά μου για φωτό κι είμαι στην δουλειά) και κολλήθηκαν τα ουριαία (κάθετο σταθερό, οριζόντια). Η γράμμωση του α/φους έχει πια επαναχαραχθεί όπου χάθηκε ή ήταν ρηχή και είναι σχεδόν έτοιμο για βαφείο. Σειρά είχαν τα διάφανα (καλύπτρες και αλεξινέμιο) τα οποία πήρα μαζί μου σήμερα στην δουλειά. Προσπάθησα με ΦΠ και λίγο συρματάκι να αναπαραστήσω κάποιες λεπτομέρειες καθώς στο εσωτερικό τους μέρος, είναι λείες, η τρομπέτα ήθελε κλειστές καλύπτρες προφανώς (μάλλον ήξερε οτι το κόκπιτ μου δεν βλέπεται... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:) Στην αρχή πήρα το πατρόν του εσσωτερικού με την βοήθεα ταινίας μασκαρίσματος και λεπτού μαρκαδόρου. Στην συνέχεια κόλλησα την ταινία σε ΦΠ και έκοψα τον σκελετό, τον οποίο εμπλούτισα με ΦΠ και λεπτό καλωδιάκι. Το αποτέλεσμα μου αρέσει γιατί δεν είχα ξανακάνει κάτι παρόμοιο, απέχει σίγουρα όμως απο την πραγματικότητα. Τουλάχιστον δεν είναι πια "άδειες" απο λεπτομέρεια οι εσωτερικές επιφάνειες των καλυπτρών.
Ευχαριστώ Κώστα. Την ταινία την κόλλησα εσωτερικά καθώς αν την κολλούσα εξωτερικά θα είχα μεγαλύτερο πατρόν. Αφού κολλήθηκε και ήταν καλά στρωμένη σε όλη την εσωτερική επιφάνεια, κόντρα στο φώς σχεδίασα με λεπτό μαρκαδοράκι για cd το περίγραμμα του σκελετού και όταν τελείωσα, αφαίρεσα προσεκτικά την ταινία και την κόλλησα στο ΦΠ. Έτσι είχα και το εξωτερικό περίγραμμα του σκελετού και το εσωτερικό.
Ευχαριστώ Κώστα. Την ταινία την κόλλησα εσωτερικά καθώς αν την κολλούσα εξωτερικά θα είχα μεγαλύτερο πατρόν. Αφού κολλήθηκε και ήταν καλά στρωμένη σε όλη την εσωτερική επιφάνεια, κόντρα στο φώς σχεδίασα με λεπτό μαρκαδοράκι για cd το περίγραμμα του σκελετού και όταν τελείωσα, αφαίρεσα προσεκτικά την ταινία και την κόλλησα στο ΦΠ. Έτσι είχα και το εξωτερικό περίγραμμα του σκελετού και το εσωτερικό.
Έξυπνο κόλπο αυτό με την ταινία! Το κομμάτι που έκοψες το κόλλησες απευθείας πάνω στην καλύπτρα με κυανοακρυλική η το επεξεργάστηκες πρώτα ώστε να κάνει την καμπύλη και μετά το έβαλες?
::arrowred:: Δημήτρη, σε ευχαριστώ πολύ. ::arrowred:: Συνονόματε, το κομμάτι που επεξεργαζόμουν ήταν επίπεδο. Όταν τελείωσα, το τοποθέτησα μέσα, του έδωσα φόρμα με τα δάχτυλα και το κράτησα σταθερό ενώ με το άλλο χέρι, έριξα λίγο ΜΕΚ σε ένα σημείο (πόντα). Μετά απο λίγο, όταν είχε σταθεροποιηθεί πλήρως, συνέχισα περιμετρικά με τον ίδιο τρόπο.
Βασίλη, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Υπέροχα δεν τα λές, ίσως λίγο καλύτερα απο πρίν. Εχω πάρα πολύ δρόμο να διανυσω ακόμα για υπεροχα πράγματα, σε ευχαριστώ όμως για τα καλά σου λόγια.
:oops: Λευτέρη, ευχαριστώ πολύ. Το πράγμα ψιλοκόλλησε, η πίσω καλυπτρα έχει κάποια σημαδάκια, μάλλον απο την χύτευση αλλά μου φαίνονται εξωτερικά και όχι σε όλο το πάχος της καλύπτρας, δηλαδή με τριψιματάκι μάλλον θα την γλυτώσω. Επίσης, επειδή κάτι θα πάει στραβα αν μπορεί να πάει, μια σταγόνα ΜΕΚ έκανε την βόλτα της ευτυχώς στην εξωτερική πλευρά της καλλύπτρας. Ελπίζω οτι θα φύγει και αυτή με τρίψιμο. Τελείωσα λοιπόν και την πίσω καλύπτρα (οχι όμως το τρίψιμο - γυάλισμα της) και έπιασα το αλεξινέμιο. Το μόνο που μένει ακόμα είναι το καλώδιο που συνδέει τα όργανα με τον πίνακα οργάνων και φυσικά μασκάρισμα, βάψιμο το εσωτερικό, αφαίρεση του μασκαρίσματος και κόλλημα στην άτρακτο. (http://postimage.org/image/u5xoa9ixj/) Η πίσω καλύπτρα. Φαίνονται αχνά τα σημάδια της χύτευσης που ελπίζω να εξαφανίσω με τριψιματάκι - γυάλισμα
(http://postimage.org/image/69ujihbfb/) (http://postimage.org/image/vl4aw3qc7/) (http://postimage.org/image/f855v8w11/) Το αλεξινέμιο σχεδόν τελειωμένο.
Λάμπρο και Δημήτρη, ευχαριστώ. Η καλύπτρα τρίφτηκε σήμερα το πρωί μέσα έξω. Το καλό είναι οτι τα σημάδια απο την κόλλα, εξαφανίστηκαν. Το κακό είναι οτι το σημάδι απο την χύτευση, είναι ακόμα εκεί... Δεν πειράζει. Τώρα τα διάφανα είναι έτοιμα για μπανάκι σε παρκετίνη να γυαλίσουν Και μια ολόκληρου του μοντέλου στα δεκανίκια του.
(http://postimage.org/image/5tx7k08qx/) (http://postimage.org/image/nddkoonxn/) (http://postimage.org/image/gzaw7zrw7/) Η καλύπτρα πρίν και μετά το τρίψιμο. Μένει ακόμα η παρκετίνη
(http://postimage.org/image/pmihu8ylv/) Το μοντέλο μέχρι τώρα.
Εγώ θα έλεγα να το παλέψεις όσο μπορείς περισσότερο. Κάνε σκρατσιές και φτιάχτο :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: F-105G Trumpeter 1/32
Αποστολή από: felix στις Ιανουάριος 31, 2013, 04:37:05 μμ
Παναγιωτη η δουλεια σου στην καλυπτρα ειναι φανταστικη. Λεπτομερης και πολυ προσεχτικη. Για το ρανταρ τωρα, εγω προσωπικα δεν θα το αφηνα ανοιχτο γιατι χαλαει το σχημα του αεροσκαφους. Μονο εαν το εφτιαχνα με οσο το δυνατον περισσοτερα πανελ ανοιχτα. Προσωπικη γνωμη παντα. Αν το δουλεψεις ομως με σκρατσιες θα βγει σουπερ. Δεν σε φοβαμαι καθολου σε αυτο. ::salut:: ::salut:: ::salut::
Νίκο και Νώντα, σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Τελικά, σκέφτηκα τα εξής: Α. Το φιλαράκι που μου το έκανε δώρο το κιτ, τα δικά του τα κάνει...σώβρακο. Δεν νομίζω να του άρεσε κλειστό. Β. Την ημερομηνία κατά 99% θα την χάσω, μια μέρα πάνω μια κάτω, τί εγινε.... Γ. Το μόνο πάνελ που θα είναι ανοικτό είναι αυτό του πυροβόλου, οπότε με παίρνει να έχω τον κώνο ανοικτό χωρίς να χάνει κανείς το γενικό σχήμα του αφους. Δ. Το πάλαιψα όσο μου επιτρέπουν οι (πενιχρές είναι η αλήθεια) ικανότητές μου και η μηδαμινή μου εμπειρία. Σε λίγο θα ανεβάσω και φωτό. Απλά να πώ οτι είναι κουκουρούκου οι καλωδιώσεις, πολύ sci fi, απλά για να γεμίσει ο χώρος και να μην είναι λες και το έκλεψαν...
Ήθελε ακόμα πράμα,ψιλά καλώδια κλπ....πάντως οκ!!!
::eusa_wall:: ::violent1:: ::mastigio:: ::punch:: ::bat:: ::mastigoma:: ::icon_hang:: ::M249SAW:: Θα το προσπαθήσω δάσκαλε αλλά μην περιμένεις πολλά... Δεν είμαι Λευτέρης :mrgreen: Εdit: Επίσης, αυτό δεν είναι su... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(http://postimage.org/image/mdk6u0v95/) (http://postimage.org/image/imkhy3l0b/) (http://postimage.org/image/wc4nl8rl3/) (http://postimage.org/image/c4wb1xwl5/) (http://postimage.org/image/uq1rldoyz/) (http://postimage.org/image/rfy2teaf5/) Απο τις 3:30 ξύπνιος στο νέο μου εργαστήριο...στην δουλειά, το πάλευα και μόλις τελείωσα.
Η κατασκευή του Μοντέλου, έλαβε τέλος.... Μετά την ολοκλήρωση της πολύμηνης αυτής κατασκευής, ακολούθησε wash. Το μοντέλο βγήκε περίπου 51εκατοστά και 3550γρ.... Τώρα πετάω εκεί που πετούσε και το f-105, στα σύννεφα... :mrgreen:
Λές... και έλεγα ποιον μου θυμίζει... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Το μωρό φυσικά αλλάχθηκε πρώτο. Εμένα μου είπαν θα με αλλάξουν όταν σταματήσω να τα κάνω επάνω μου.... Ευχαριστώ φίλε! :) :D :mrgreen:
Τι υπέροχο μοντέλο είναι αυτό;! ’ψογος χρωματισμός και φινίρισμα κατευθείαν από το εργοστάσιο! :mrgreen: Να σας ζήσει και πάντα καλότυχο! Δεν μας είπες όμως... Θα κάψει αρσενικές ή θηλυκές καρδιές;! ;)
Έχοντας κατασκευάσει ήδη πρίν απο τρία χρόνια ενα θυληκό μοντέλο, είπα να προσθέσω κι ενα αρσενικό στην συλλογή μου :mrgreen:. Γιώργο και Στέλιο, σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
Μετά απο αυτά, δεν υπήρχε διάθεση και χρόνος. Έχοντας γυρίσει στην δουλειά εδώ και λίγες μέρες και επειδή τον πελάτη τον βλέπουμε με το κυάλι, για να ξεχνιέμαι, είπα να πάρω μαζί μου το δίσμοιρο μοντέλο. Και ιδού τα αποτελέσματα.
Δημήτρη, σε ευχαριστώ πολύ! Νικόλα, όποτε θέλεις επιθεωρείς. Ελπίζω μέχρι τότε να το έχω τελειώσει. Το μαστίγιο όμως με το μαλακό, είμαι και ευαισθητούλης..
ποτέ !!!!μια χαρά είσαι... ::salut:: ::salut:: παίξε μετά με τα ξίδια λάδια και ότι άλλο ζαρζαβατικό ... :wink:
:roll: Αγχώθηκα προς στιγμήν. Είπα να τελειώσω σήμερα με την κοιλιά αλλά δεν υπολόγισα καλά τις προμήθειές μου και ξέμεινα απο το 28 στην δουλειά. Οπότε Δευτέρα με το καλό τελειώνω κοιλιά, περνάω βερνικάκι και συνεχίζω. Λάδια ξύδια κλπ όπως προέτρεψες και βλέπουμε.
αν και θα ήθελα λίγο και διακριτικό τσιπινγκ!!!!!στο επόμενο :wink: :wink: ::salut::
Θυμάμαι που το είχαμε συζητήσει και έχω (είχα) σκοπό να το κάνω. Στο τέλος, μετά τα βερνίκια και τα ξύδια δεν πρέπει να γίνει ή τώρα; :?: (επίσης, πρέπει να προσπαθήσω και το "πάτημα" των ελαστικών, με πιάνει ανατριχίλα όταν το σκέφτομαι όμως..) Υ.Γ. Αν εννοούσες τσίπινγκ ξύνοντας το χρώμα για να αποκαλύψω το μέταλλο, ναι, μάλλον είναι σψεδόν αργά. Εγώ είχα υπ'όψην μου ψιλό πινελάκι.
Τελείωσε και η κοιλιά (φωτό ευτυχώς για εσάς δεν έβγαλα :mrgreen: ) και έπεσαν τα βερνίκια. Στα μεσοδιαστήματα των βαψιμάτων, έπιασα τα καπάκια του ΣΠ. Ο κινέζος έκανε το θαύμα του. (http://postimg.org/image/s9ccb955p/)
Έπιασα και τα φρουτάκια, τελείωσαν σχεδόν. Μένει ξεσκόνισμα ( :?: :!:) και ματάρισμα. Ιδού τα αποτελέσματά μου (http://postimg.org/image/54ow9w2kd/) (http://postimg.org/image/4rbbgsrox/) (http://postimg.org/image/w9qqybpkx/)
Ευχαριστώ Δημήτρη. Σίγουρα απέχει απο το τέλειο πολύ, για το επίπεδό μου όμως το θεωρώ ικανοποιητικό. Θα τα παλαιψω και τα καπακια λίγο ακόμα να δούμε τι θα βγεί.
Επιτέλους, τέλος. Με πολλά προβλήματα, παραλείψεις και λάθη. Φτιάχνοντάς το έμαθα πολλά και ελπίζω η συνέχεια της...καριέρας μου να είναι καλύτερη. Σίγουρα πάντως, θα μου θυμίζει 3 πρόσωπα, τον φίλο μου Λευτέρη που μου το χάρισε, τον γίο μου που γεννήθηκε κατά την διάρκεια της κατασκευής και την μητέρα μου που έφυγε επίσης κατά την διάρκεια της κατασκευής.
Παναγιώτη πάρα πολύ όμορφο! Βάλε και 1-2 γενικές να χορτάσει το ματάκι μας αεροπλάνο! :mrgreen: Και σήμερα το σκεφτόμουνα για 105, 48άρι βέβαια, με πρίζωσες για τα καλά! ::salut::
Εκπληκτικό φινίρισμα και οι επιφάνειες δείχνουν τελειες!!!!!! Πραγματικα και χωρίς να σε γνωρίζω προσωπικά, λυπάμαι για την απωλεια και αναγνωρίζω την δυναμη που χρειαζεται απλα να το αναφέρεις. Εύχομαι ο γιος σου να είναι καλοτυχος και να εξελιχθεί σε εναν καλό μοντέλο στη σαν τον μπαμπά του ::salut::
Kido (συγνώμη αλλά δεν θυμάμαι το όνομά σου :oops: ) σε ευχαριστώ πολύ. Κυρίως για τις ευχές!
Ευγε νεε μου !!!! 8) 8) Πολυ καλο,αντε και σ ανωτερα !!!! ::salut:: ::salut:: ΥΓ.λερωσε λιγο και ξεθωριασε τα σηματα ολα!!! :wink:
Αφεντικό, έγιναν οι διορθώσεις που ζήτησες. Μπήκαν και οι κεραιούλες, διορθώθηκε όλο (τουλάχιστον απο αυτά που βλέπω εγώ) και περιμένω να φτάσω σπίτι να βγάλω καμιά φωτό της προκοπής απο τα τελικά μου χάλια :mrgreen:
Χορταστικό!! Αν και δεν έχω φτιάξει ποτέ 32άρι, βλέπω full λεπτομέρεια και μεράκι επάνω του.Δείχνει φοβερό συγχαρητήρια. Αεροπλαναρα και πανέμορφο σου βγήκε.
Κατά τη γνώμη μου είναι άσχημο αεροσκάφος . Αλλά το έχεις κάνει να δείχνει πολύ όμορφο ! Χίλια μπράβο ! ::salut:: στο ένα σηματάκι bam-bam σου έχει κάνει λίγο silvering ( εντάξει τώρα απλά για να σου γράψω μια παρατήρηση :wink: :wink: :wink:)
Ευχαριστώ Διονύση. Έχει και σε αλλα 1-2 σημεία silvering. Τα είδα κι εγώ, προσπάθησα με ζουμιά να τα μαζέψω λίγο αλλά δέν. Την επόμενη φορά, θα περάσω ενα χέρι ακόμα βερνίκι! Επίσης, αν προσέξεις στην αριστερή πλευρά, το εμπρός σήμα danger, είναι βαφτό. Το σήκωσε μαζί με το βερνίκι η ταινία που έβαλα για να ασφαλίσω το μοντέλο κατά την μεταφορά απο την δουλειά μου στο σπίτι. :evil:
Χορταστικό!! Αν και δεν έχω φτιάξει ποτέ 32άρι, βλέπω full λεπτομέρεια και μεράκι επάνω του.Δείχνει φοβερό συγχαρητήρια. Αεροπλαναρα και πανέμορφο σου βγήκε.
Σε ευχαριστώ ’ρη. Δεν βγήκε όσο όμορφο θα ήθελα να βγεί αλλά τουλάχιστον το προσπάθησα με τις γνώσεις και την εμπειρία που είχα. Ελπίζω σε καλύτερα αποτελέσματα στο μέλλον!
Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη. Θα ήθελα να μην είχε silvering, να μην είχε χαλάσει το σήμα, να μην είχε χτίσει το χρώμα σε 1-2 σημεία που με παίδεψαν, να, να, να... Τα θέλω όλα γιατρέ μου, πειράζει (που λέει και μια ψυχή) :mrgreen: :mrgreen: