Καλή αρχή!! ::salut:: Το θέμα φαίνεται άκρως ενδιαφέρον. Άν θες κάνε και ένα μικρό review του κιτ της Τρομπέτας προς γνώση και αναφορά των υπολοίπων. :wink:
... Άν θες κάνε και ένα μικρό review του κιτ της Τρομπέτας προς γνώση και αναφορά των υπολοίπων... :wink:
Φιλε Pez τα πραγματα εχουν ως εξής, έχοντας φτιάξει το κιτ της Μονογκραμ (αυτο στη φωτο) ::arrowdown:: , μπορω να πω οτι το κιτ της καραμουζας εχει καλυτερη εξωτερικη λεπτομερια - πριτσινια/πανελ/κλπ κλπ κλπ - ισως, λεω ισως καλυτερο κοκπιτ , απο εφαρμογη δεν αντιμετωπισα κατι το αξιο αναφοράς, και ολα τα άλλα ειναι σχεδον τα ιδια. Το μονο θεμα που εχει ειναι το σχημα του στομίου του αεραγωγου που ... δεν ειναι το απολυτα σωστο σχημα οπως αυτο της Μονογκραμ. Επισης μου αρεσε το κιτ της Τρουμπετας γιατι σου δινει σηματα και για " μεταλικο" αλλα και για παραλαγη Βιετναμ α/φ. Αυτααααα.....
... και κατι άλλα που βελτιωθηκαν κατιτις με καλωδιωσεις και κομματια πλαστικου ::arrowdown::
(http://postimage.org/image/pzw5sd6wz/)
...to be continued... ::salut::
Ωραια αρχη Ζαρκ κανονισε να μας πεσει παλι το ....σαγονι με τις δημιουργιες σου :mrgreen: :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: F-100C 1/48 Καραμουζα... εεε ...Τρουμπετα ηθελα να πω ... Vietnam.
Αποστολή από: Giorgos G στις Φεβρουάριος 06, 2012, 06:18:41 μμ
Πανο πολυ ωραιο και προσεκτικο βαψιμο στο κοκπιτ της...ντουντουκας! :mrgreen:Γι'αυτο που λες για το monogram εχεις δικιο αλλα ειδικα το κοκπιτ ειναι φοβερο με πινακα που ειναι ολα τα λεφτα.Απο τους καλυτερους που εχω δει!Καλη συνεχεια η οποια φαινεται να ειναι ακρως ενδιαφερουσα! ::salut:: ::salut::
...Παραλαγη, φθορες (και ερχονται και αλλες), σηματα... μενουν τα βερνικια, τα μεταλικα στην ουρα , και βεβαιως βεβαιως, η βαση για το διοραμα. Καμια ιδεα για το αλεξιπτωτο, ξεφούσκωτο, απο τι υλικο να το φτιαξω???
Στα γνωστα standard αλά Zark!!! :wink: Καλα αφηνεις το συμπαθες τετραποδο να πλησιαζει τοσο κοντα ή προοριζεις για το πετουμενο φυσικο scratch chipping?? :lol: :lol: ::salut::
Παναγιώτη πολύ καλή δουλειά, όπως πάντα βέβαια!!!! Άλλα γιατί τις φώτο με το σταγονόμετρο βρε αδερφέ; :roll: Δώσε και σώσε!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Καλή συνέχεια!!! :wink: ::salut::
...Παραλαγη, φθορες (και ερχονται και αλλες), σηματα... μενουν τα βερνικια, τα μεταλικα στην ουρα , και βεβαιως βεβαιως, η βαση για το διοραμα. Καμια ιδεα για το αλεξιπτωτο, ξεφούσκωτο, απο τι υλικο να το φτιαξω???
(http://postimage.org/image/6bu8sp41x/)
...και βεβαια η "γνωμη" του παντα μετραει!
(http://postimage.org/image/5c68lv1kh/)
Πάνο γίνεται τζαματο το εργαλείο μπράβο σου φίλε μου.... Για το αλεξίπτωτο θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις λεπτό φύλο από αλουμινόχαρτο για να πιάσει το ανάγλυφο του εδάφους ,και αν θέλεις πέρασετο μετά από πάνω με υγρό στόκο για να αναδείξεις την υφή του.
Πανέμορφο το κάνεις Παναγιώτη ::salut:: Χωρίς να θέλω να το παίξω ειδήμων, μήπως θα έπρεπε να ματτάρεις την χαλκομανία του μαύρου walkway στην αριστερή πτέρυγα; Υ.Γ.: ο γάτος...όλα τα λεφτά :mrgreen: ::salut::
Το μοντελο εχει ολοκληρωθει κατα 96,457%. Οι θυριδες του σ/π και το αεροφρενο δεν εχουν κολληθεί ακομα καθως η θεση τους θα επηρεασθεί απο το "οργωμα" στο διοραμα...αυτα! (http://postimage.org/image/78hp0ntbl/) (http://postimage.org/image/x5bdd9wz5/) (http://postimage.org/image/i0nznz95d/) (http://postimage.org/image/qwyrrwzrl/) ...
Παναγιώτη το μοντέλο είναι απλά φανταστικό! Πολύ ωραία φθορά, ξανοίγματα και τα ανοιγμένα panels δίνουν άλλη χάρη στο σύνολο. Καλό υπόλοιπο 3,543%! :mrgreen:
::oops:: Δικιο έχει αν εννοει για τα άσπρα ότι πάνε δεξια.
Καλά... το τι "καντηλια" εχω κατεβασει στην Τρουμπετα... δεν λεγεται! Τοσα χρονια "μοντελιζομαι", και τετοια Μαλ-κια δεν εχω ξαναδει!... οχι τιποτε άλλο, την πατησα σαν νιατο γιατι πηρα τις οδηγειες τρένο...δεν πειραζει "μπορει να ηταν και χειροτερα!" ::salut::
Φϊλε Παναγιώτη δεν είναι τόσο σημαντικό το λάθος κατά τη γνώμη μου και δεν επηρεάζει την όλη εικόνα του κατά τα άλλα φοβερού μοντέλου οπότε συνέχισε ακάθεκτος! Άλλωστε "ο αλάνθαστος μοντελιστής είναι αυτός που δεν κάνει μοντέλα" όπως έχω δει στο κείμενο προφιλ του συναδέλφου Giorgos G
Σας ευχαριστω ολους για την "υποστηριξη" αν και εχω βασιμες υποψιες οτι καποιος μοντελιστης μου εχει κανει "βουντου" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Στο θεμα μας παλι... θελω να φτιαξω το αλεξιπτωτο και δεν εχω βρει φωτογραφικο υλικο για το σχημα του, χρωμα και μεγεθος την εποχη του "Βιετναμ". Εχει κανενας τιποτα καλό???
Τίτλος: Απ: F-100C 1/48 Καραμουζα... εεε ...Τρουμπετα ηθελα να πω ... Vietnam.
Αποστολή από: Giorgos G στις Μάρτιος 07, 2012, 07:16:43 μμ
Φϊλε Παναγιώτη δεν είναι τόσο σημαντικό το λάθος κατά τη γνώμη μου και δεν επηρεάζει την όλη εικόνα του κατά τα άλλα φοβερού μοντέλου οπότε συνέχισε ακάθεκτος! Άλλωστε "ο αλάνθαστος μοντελιστής είναι αυτός που δεν κάνει μοντέλα" όπως έχω δει στο κείμενο προφιλ του συναδέλφου Giorgos G
Εεεεετσιιιι!Πανο συνεχισε απροσκοπτα ,ευχαριστησου την κατασκευη σου,γιατι οποιος φτιαχνει μοντελα στην πραξη,λανθανει κιολας! ::salut:: ::salut::
Παναγιώτη φοβερή δουλειά!!! Εγώ προσωπικά δεν κάθισα να ψάξω να βρω λάθος!! Μέτα από τόσες φωτογραφίες που εχω δει, αφού δεν το είδα κάτι λέει και αυτό!!! Ερχόμαστε λοιπόν στο θέμα, το αλεξίπτωτο από διάφορες φωτογραφίες που εχω δει με ανοιχτά αλεξίπτωτα και με από διάφορες χρονικές περιόδους, δεν μπορώ να ξέρω ποια είναι από την περίοδο του Βιετνάμ, δεν αναφέρει, μπορώ να πω ότι στο σχήμα φαίνονται ίδια!!! Το χρώμα δεν ξέρω μιας και είναι ασπρόμαυρες!!! Καλή συνέχεια!!! :wink: ::salut::
Παναγιώτη θα συμφωνήσω για το σχοινί από το αλεξίπτωτο, άλλα τετοια ώρα τετοια λόγια!!! Όπως και να το δει κάνεις, είναι μια άψογη δουλειά σε όλα τα σημεία της, συμπεριλαμβανόμενου και του αλεξίπτωτου!!!! Συνέχισε να δίνεις!!!! :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: F-100C 1/48 Καραμουζα... εεε ...Τρουμπετα ηθελα να πω ... Vietnam.
Αποστολή από: felix στις Μάρτιος 11, 2012, 08:50:26 μμ
Παναγιωτη φοβερη δουλεια και αυτη οπως ολες σου. Σαν ιδεα στηθηκε πολυ καλα υπο κλιμακα. Τωρα για το serial μικρο το κακο. Συγχαρητηρια ::salut:: ::salut:: ::salut::
πολύ ωραία δουλειά θα συμφωνήσω ότι ο ιμάντας του αλεξιπτώτου έπρεπε να είναι λίιιιγο πιο μακρύ. επίσης, νομίζω το άγκιστρο ανάσχεσης πρέπει κατέβει λίγο πιο κάτω διοτι έπεφτε με τη βαρύτητα (σχεδόν κάθετα ως προς την άτρακτο) τέλος, οι φωτό ...δεν είναι καλές :mrgreen: ενα μεγάλο μπράβο για την όλη προσπάθεια ::salut:: Σ.Σ.
θα συμφωνήσω ότι ο ιμάντας του αλεξιπτώτου έπρεπε να είναι λίιιιγο πιο μακρύ. επίσης, νομίζω το άγκιστρο ανάσχεσης πρέπει κατέβει λίγο πιο κάτω διοτι έπεφτε με τη βαρύτητα (σχεδόν κάθετα ως προς την άτρακτο)
Εμ, πρόβλημα στο αλεξίπτωτο, πρόβλημα στο άγκιστρο, για αυτό έπαθε αυτά που έπαθε στην προσγείωση! :mrgreen:
Πολύ πετυχημένο το όλο σκηνικό! Μου αρέσει που αν και παρουσιάζεις μία άτυχη στιγμή εντούτοις ως θεατές μπορούμε να χαρούμε και το ίδιο το αεροσκάφος το οποίο δεν χάνει από την γοητεία του!
Κυριοι...κατ'αρχην να ευχαριστησω τα ατομα απο το ΜC που βαλανε και αυτα το "λιθαρακι¨τους (νομιζατε θα ελεγα κοτρωνα εεε???) για να παρει "σαρκα και οστα " η παρουσιαση αυτη.
Amen, Stavros εχετε απολυτο δικιο για το αλεξιπτωτο, σε κλιμακα το μηκος του επρεπε να ειναι περιπου 21εκ (απο τη βαση του καθετου σταθερου εως το αλλο ακρο) και το δικο μου ειναι 18,5εκ. Δεν σας κρυβω οτι επεσε "κουρεμα" στο μηκος για δυο λογους. Πρωτον δεν μου "επεφτε" καλα στο ματι το "παραπανω σκοινι" και δευτερον... προβλημα περιορισμενου χωρου, τι εννοω , αν εβαζα το 21 εκ του αλεξιπτωτου "μαζευε" για να χωρεσει στο διοραμα παρα πολυ, καπως αφυσικα, χωρις λογο....Αυταααααααά! ::salut::
... για τις φωτογραφιες... δεν ξερω που μου παν τα τεσσερα...θελω ιδιαιτερα μαθηματα απο τον Αmen ::glossa::
Τίτλος: Απ: F-100C 1/48 Καραμουζα... εεε ...Τρουμπετα ηθελα να πω ... Vietnam.
Αποστολή από: Giorgos G στις Μάρτιος 12, 2012, 06:24:15 μμ
Παναγιωτη φοβερο το τελικο αποτελεσμα! ::salut:: ::salut::
Αν έμενα Αθήνα στα φωτογράφιζα εγώ. :) Πάρε ένα τρίποδα για αρχή και αν έχεις όρεξη διάβασε αυτό για να βελτιώνεις λίγο την εικόνα στο photoshop http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,19820.msg409999.html#msg409999
Άλλο να το περιγράφεις, άλλο να το φτιάχνεις ο ίδιος και άλλο να το βλέπεις ολοκληρωμένο. Καμένες επιφάνειες, φθορές και αλεξίπτωτο είναι για πολλές αγάπες. Μπράβο ρε Παναγιώτη.