Αποστολέας Θέμα: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι  (Αναγνώστηκε 9943 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ernst Barkman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2916
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 14, 2011, 06:08:44 μμ »
Πολυ ωραια μεθοδος φιλε GRmodeler και την περιεγραψες πολυ αναλυτικα και με σαφηνεια ::thanks_smilie::Δεν την εχω δοκιμασει.Συνηθιζω να βαφω το σκαφος και τους τροχους και μετα να τοποθετω τις ερπυστριες τις οποιες βαφω και παλαιωνω ηδη φορεμενες στο αρμα.Φυσικα καπου το χρωμα ξεφευγει και μετα χρειαζεται διορθωσεις με πινελακι  :? Η μεθοδος ομως που ανελυσες προσφερει μια ακομα λυση.Η μονη μου επιφυλαξη ειναι κατα ποσο μπορει να εφαρμοστει με επιτυχια και σε αρματα με αλληλοκαλυπτομενους τροχους π.χ. Tiger I και ΙΙ,Panther κτλ... :roll:

Αποσυνδεδεμένος Κωστας Τσιγαριδας

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 546
  • Age: 47
  • Τόπος: farwest
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 14, 2011, 06:46:13 μμ »
Καλησπερα παιδια. Ειναι πολυ κατατοπιστικη η διαδικασια που μας παρεθεσε ο Βασιλης και μπραβο του.

---------------------------------------------

Η μονη μου επιφυλαξη ειναι κατα ποσο μπορει να εφαρμοστει με επιτυχια και σε αρματα με αλληλοκαλυπτομενους τροχους π.χ. Tiger I και ΙΙ,Panther κτλ... :roll:

Κωστα τα πραγματα εδω ειναι πιο ευκολα αφου τα περισσοτερα κομματια ερχονται σε επαφη με εδαφιαιους τροχους. Εγω προσωπικα ακολουθω την ιδια διαδικασια με του Βασιλη(Grmodeler) , την συναρμολογω σε δυο κομματια. Το ανω (ολες της καμπυλοτητες) και το κατω ( ευθυγραμισμενο-ισιο) τα βαφω και τα περναω μετα πανω. :wink:

Αποσυνδεδεμένος Ernst Barkman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2916
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 14, 2011, 07:51:52 μμ »
Kαταλαβα.Φαινεται πολυ ενδιαφερον παιδια.Θα το δοκιμασω με την πρωτη ευκαιρια  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος GRmodeler

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 678
  • Age: 52
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 14, 2011, 11:34:57 μμ »
  κώστα (Barkman) για τα Tiger I και ΙΙ,Panther κλπ. η μόνη διαφορά είναι ότι στο τέλος πρέπει να προσέξεις πως θα τοποθετήσεις τους τροχούς. Πάντως αν το δοκιμάσεις θυμίσου ότι απαραίτητα πρέπει να αφήσεις τις ερπύστριες πάνω στο μοντέλο 2-3 εβδομάδες μέχρι να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι στέγνωσε η κόλλα.
  επίσης θα δεις ότι το βάψιμο της ερπύστιας γίνεται πολύ πιο άνετο και μπορείς να κάνεις ακριβώς τις φθορές που θέλεις ανεξάρτητα από το άρμα, πχ. να περάσεις μεταλλικό χρώμα τα δόντια των πέδιλων χωρίς να ανυσηχείς μη βάψεις και σε άσχετο σημείο ασημί ::salut::

Αποσυνδεδεμένος ALEX_SSGTi

  • Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
  • MC crew
  • Scale 1/32
  • *****
  • Μηνύματα: 9126
  • Age: 47
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μοdelling is just fun!
    • ModelClub.GR
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 12:05:32 πμ »
Γίνεται και σε King Tiger η τεχνική που σου έγραψε ο Βασίλης, μπορείς να δεις στο παρακάτω link μια παλιότερη κατασκευή μου. Η κάθε ερπύστρια ήταν σε τρία κομμάτια, ένα κάτω που σταμάταγε στο σημείο που ακούμπαγε το πέδιλο τον κινητήριο τροχό, ένα πάνω που έπιανε στο υπόλοιπο του κινητήριου τροχού και μέχρι το σημείο που ακούμπαγε τον πρώτο εδαφιαίο τροχό και ένα κομμάτι πάνω και γύρω από τον εντατήριο.

http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,5433.75.html

Αποσυνδεδεμένος Ernst Barkman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2916
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 11:47:58 μμ »
Γίνεται και σε King Tiger η τεχνική που σου έγραψε ο Βασίλης, μπορείς να δεις στο παρακάτω link μια παλιότερη κατασκευή μου. Η κάθε ερπύστρια ήταν σε τρία κομμάτια, ένα κάτω που σταμάταγε στο σημείο που ακούμπαγε το πέδιλο τον κινητήριο τροχό, ένα πάνω που έπιανε στο υπόλοιπο του κινητήριου τροχού και μέχρι το σημείο που ακούμπαγε τον πρώτο εδαφιαίο τροχό και ένα κομμάτι πάνω και γύρω από τον εντατήριο.

http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,5433.75.html

Πολυ ωραιο.Ευχαριστω  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος thanos mav

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 166
  • Age: 48
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 09, 2012, 09:12:41 μμ »
2-   χωρίζουμε τα πέδιλα  που θα χρειαστούμε για μία ερπύστρια (και ανάλογα με το «κρέμασμα» που θέλουμε να έχει) και ξεκινάμε να τα κολλάμε σε μια ευθεία πάνω στον πάγκο μας μέχρι να δημιουργηθεί ολο το απαραίτητο μήκος. Καλή κόλλα για αυτή τη δουλειά είναι η υγρή της Humbrol επειδή είναι σχετικά αργή και τα κολλημένα πέδιλα παραμένουν εύκαμπτα για το επόμενο στάδιο. Αυτή η διαδικασία κρατά περίπου 10-15 λεπτά.

3-   Παίρνουμε την ερπύστρια και την περνάμε γύρω από τους τροχούς έτσι ώστε η ένωση των δύο άκρων να γίνει στο κάτω μέρος . Αυτή την ένωση την κολλάμε ώστε να «κλείσει» η ερπύστρια και την ασφαλίζουμε με σελοτέιπ. Η ερπύστρια παραμένει αρκετά εύκαμπτη οπότε ανάλογα με το κρέμασμα που θέλουμε σφηνώνουμε κομματάκια χαρτοπετσέτας  στο πάνω μέρος ανάμεσα στους τροχίσκους επιστροφής ώστε να δώσουμε το σχήμα που θέλουμε για το «κρέμασμα». Αν θέλουμε πολύ κρέμασμα φροντίζουμε να έχουμε κολλήσει περισσότερα πέδιλα από πρίν και όχι να ζορίσουμε την ερπύστρια παραπάνω από όσο αντέχει (αλλιώς μπορεί να ανοίξουν κάποιες ενώσεις)



ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ :?: :?: :?: :?:

Πως τοποθετούμε τις ερπύστριες γύρο από τούς τροχούς χωρίς να έχει στεγνώσει η κόλλα?????
δεν διαλύονται?????

Αποσυνδεδεμένος GRmodeler

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 678
  • Age: 52
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 18, 2012, 10:14:52 μμ »
2-   χωρίζουμε τα πέδιλα  που θα χρειαστούμε για μία ερπύστρια (και ανάλογα με το «κρέμασμα» που θέλουμε να έχει) και ξεκινάμε να τα κολλάμε σε μια ευθεία πάνω στον πάγκο μας μέχρι να δημιουργηθεί ολο το απαραίτητο μήκος. Καλή κόλλα για αυτή τη δουλειά είναι η υγρή της Humbrol επειδή είναι σχετικά αργή και τα κολλημένα πέδιλα παραμένουν εύκαμπτα για το επόμενο στάδιο. Αυτή η διαδικασία κρατά περίπου 10-15 λεπτά.

3-   Παίρνουμε την ερπύστρια και την περνάμε γύρω από τους τροχούς έτσι ώστε η ένωση των δύο άκρων να γίνει στο κάτω μέρος . Αυτή την ένωση την κολλάμε ώστε να «κλείσει» η ερπύστρια και την ασφαλίζουμε με σελοτέιπ. Η ερπύστρια παραμένει αρκετά εύκαμπτη οπότε ανάλογα με το κρέμασμα που θέλουμε σφηνώνουμε κομματάκια χαρτοπετσέτας  στο πάνω μέρος ανάμεσα στους τροχίσκους επιστροφής ώστε να δώσουμε το σχήμα που θέλουμε για το «κρέμασμα». Αν θέλουμε πολύ κρέμασμα φροντίζουμε να έχουμε κολλήσει περισσότερα πέδιλα από πρίν και όχι να ζορίσουμε την ερπύστρια παραπάνω από όσο αντέχει (αλλιώς μπορεί να ανοίξουν κάποιες ενώσεις)



ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ :?: :?: :?: :?:

Πως τοποθετούμε τις ερπύστριες γύρο από τούς τροχούς χωρίς να έχει στεγνώσει η κόλλα?????
δεν διαλύονται?????

Καταρχήν συγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση, δεν μπαίνω συχνά στο ιντερνετ, τώρα είδα την ερώτησή σου(ευτυχώς δηλαδή που υπάρχουν και οι ενημερώσεις μέσω του mail).

   λοιπόν η απάντηση  βρίσκεται στο 2ο στάδιο : " Αυτή η διαδικασία κρατά περίπου 10-15 λεπτά." .
  Το όλο πλεονέκτημα της μεθόδου είναι ότι σε αυτό το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να κολλήσεις τα πέδιλα της επρύστριας η κόλλα έχει αρχίσει να τα "δένει" αλλά ταυτόχρονα υπάρχει ακόμη αρκετή ευκαμψία στις κολλημένες ενώσεις των πεδίλων ώστε να ακολουθήσουν ακόμη και την καμπύλωση γύρω από κινητήριο και εντατήρα.
   σημειωτέον ότι αναφέρομαι στην υγρή της Humbrol, δεν ξέρω αν άλλες πιο γρήγορες κόλλες κάνουν γι' αυτό τον τρόπο.
   ελπίζω να βοήθησα ::salut::

Αποσυνδεδεμένος thanos mav

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 166
  • Age: 48
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 19, 2012, 11:09:36 μμ »
Καταρχήν συγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση, δεν μπαίνω συχνά στο ιντερνετ, τώρα είδα την ερώτησή σου(ευτυχώς δηλαδή που υπάρχουν και οι ενημερώσεις μέσω του mail).

   λοιπόν η απάντηση  βρίσκεται στο 2ο στάδιο : " Αυτή η διαδικασία κρατά περίπου 10-15 λεπτά." .
  Το όλο πλεονέκτημα της μεθόδου είναι ότι σε αυτό το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να κολλήσεις τα πέδιλα της επρύστριας η κόλλα έχει αρχίσει να τα "δένει" αλλά ταυτόχρονα υπάρχει ακόμη αρκετή ευκαμψία στις κολλημένες ενώσεις των πεδίλων ώστε να ακολουθήσουν ακόμη και την καμπύλωση γύρω από κινητήριο και εντατήρα.
   σημειωτέον ότι αναφέρομαι στην υγρή της Humbrol, δεν ξέρω αν άλλες πιο γρήγορες κόλλες κάνουν γι' αυτό τον τρόπο.
   ελπίζω να βοήθησα ::salut::



ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
θα το δοκιμάσω σε 1 εβδομάδα που θα ξεκινήσω το άρμα

Αποσυνδεδεμένος montelakias

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1067
  • Age: 54
  • Τόπος: κορυδαλος
  • Ότι αφήνουμε πίσω μας είναι τα έργα μας.
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 14, 2019, 10:54:55 μμ »
Spoiler (hover to show)

Λοιπόν Βασίλη αφού υπάρχει το κατάλληλο τοπικ θα σε ευχαριστήσω από εδώ για την εξαιρετική τεχνική
που παρουσίασες και πολύ πρακτική θα έλεγα. Αλλά δεν είναι ρίσκο αν έχουν την τάση να μαζεύουν πολύ
όπως όπως αυτές που είδαμε στο  2K22 Tunguska του @gtdeath13 κάνοντας μάλιστα και ζημιά?
 ::salut:: ::salut:: ::salut::


Χάρης

Αποσυνδεδεμένος GRmodeler

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 678
  • Age: 52
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 14, 2019, 11:33:00 μμ »
    προσωπικά μου φαίνεται ως η πιο λογική μέθοδος αν θες να βάψεις-φθείρεις τις ερπύστριες όπως θέλεις χωρίς περιορισμό από τους τροχούς κλπ. Ότι έχουν την τάση να μαζεύουν σε συνολικό μήκος καθώς η κόλλα εξατμίζεται ισχύει, γι' αυτό και αν είδες το θέμα με τον πάνθηρα τις είχα αφήσει αρκετό καιρό πάνω στο άρμα. Αυτή η συρίκνωση όμως είναι σχετικά μικρή και αν έχεις υπομονή και αφήσεις τις ερπύστριες όσο πρέπει πάνω στο άρμα μετά δεν έχεις πρόβλημα. Τόσο πολύ που περιγράφει ο Νίκος δεν μου έχει τύχει σε κιτ της dragon τουλάχιστον. Υποθέτω αν το πλαστικό είναι πολύ μαλακό και η κόλλα το μαλακώσει πολύ στις ενώσεις ανάμεσα στα πέδιλα τότε ίσως αυτά τα σημεία με το στέγνωμα συρικνώνονται πολύ με αποτέλεσμα να ζορίζοντια τροχοί κλπ. Μπορείς να προνοήσεις κατά την κόλληση των κομματιών να βάλεις ένα πέδιλο παραπάνω από όσο βλέπεις ότι χρειάζεται οπότε στο τέλος αυτό συνήθως αντισταθμίζει τη συρίκνωση.

Αποσυνδεδεμένος montelakias

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1067
  • Age: 54
  • Τόπος: κορυδαλος
  • Ότι αφήνουμε πίσω μας είναι τα έργα μας.
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 14, 2019, 11:56:03 μμ »
Πάντως αλήθεια σου λέω έχω ξετρελαθεί με αυτή τη μέθοδο και θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε. ::salut:: ::salut:: ::salut::



Χάρης

Αποσυνδεδεμένος GRmodeler

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 678
  • Age: 52
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 15, 2019, 12:05:35 πμ »
ΟΚ, αν κατεβαίνεις στο μοντελοτρίγωνο  να σου τα πω και από κοντά τι να προσέξεις
 καλή επιτυχία  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος montelakias

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1067
  • Age: 54
  • Τόπος: κορυδαλος
  • Ότι αφήνουμε πίσω μας είναι τα έργα μας.
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 15, 2019, 12:15:31 πμ »
Έγινε θα το κανονίσω. :wink: ::salut::


Χάρης

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4172
  • Age: 53
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 15, 2019, 11:41:00 πμ »
5-   Αφού λοιπόν περάσει ο απαραίτητος χρόνος αφαιρούμε τροχούς και ερπύστριες. Έτσι έχουμε τις ερπύστριες σε δύο συμπαγή κομμάτια που μπορούμε να βάψουμε-παλαιώσουμε όπως θέλουμε ανεξάρτητα από τους τροχούς. Επίσης το δεύτερο μειονέκτημα είναι ότι δεν αντέχουν πολύ το wash με διαλυτικό σμάλτου γιατί τρώει την κόλλα και μπορεί να σπάσει στις ενώσεις.

Αν και δεν φτιάχνω άρματα θεωρώ την τεχνική πολύ καλή. Το θέμα μου
όμως είναι σ΄αυτό το τμήμα, αφού κατά βάση μεταχειρίζομαι wash σμάλτου
και μάλιστα άφθονα.  :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος GRmodeler

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 678
  • Age: 52
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Ερπύστριες κομμάτι - κομμάτι
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 15, 2019, 03:40:47 μμ »
Να σου πω εμπειρικά από τα 15 περίπου κιτ που έχω κανει με αυτό τον τρόπο (δηλαδή 30 ερπύστριες) μου έχουν σπάσει λόγο wash καμιά δεκαριά, όχι όμως να διαλυθούν τελείως απλά ανοίξαν σε 2-4 σημεία που ξανακολλήθηκαν εύκολα. Να πω ότι το wash που κάνω στις ερπύστριες είναι τριμμένο παστέλ διαλυμένο σε white spirit (μια τεχνική που είχα δει από το Mirko Bayerl) και συνήθως το στεγνώνω στα γρήγορα με τον αερογράφο, επίσης η κόλλα που χρησιμοποιώ είναι η υγρή της Humbrol, δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αυτό. Επίσης να επαναλάβω ότι μεσολαβεί μεγάλο χρονικό διάστημα, 1-2 μήνες και βάλε από την κόλληση μέχρι το βάψιμο-παλαίωση. Αν κολλάς και βάφεις στο καπάκι πιθανόν το wash να έχει πολύ πιο άσχημα αποτελέσματα πάνω στην ερπύστρια.