Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ
»
Αερογράφοι & Air Compressors
»
Θέμα:
Εχει δοκιμασει κανεις τον καινουργιο και παμφθηνο Graphotech BD-800
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Εχει δοκιμασει κανεις τον καινουργιο και παμφθηνο Graphotech BD-800 (Αναγνώστηκε 2290 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Nick Zour
Obergefreiter
Scale 1/72
Μηνύματα: 278
Age: 30
Τόπος: Αθήνα-Χαϊδάρι
I'm a modeller
Εχει δοκιμασει κανεις τον καινουργιο και παμφθηνο Graphotech BD-800
«
στις:
Ιουλίου 24, 2008, 11:05:34 μμ »
Διπλης λειτουργιας εσωτερικης αναμιξης 48,00 Ευρω.Ο 3ος μου αερογραφος
Καταγράφηκε
Ob's stürmt oder schneit,
Ob die Sonne uns lacht
Der Tag glühend heiß
Oder eiskalt die Nacht Bestaubt sind die Gesichter Doch froh ist unser Sinn Ist unser Sinn Es braust unser Panzer Im Sturm
Getsa
Scale 1/35
Μηνύματα: 2963
Age: 53
Τόπος: Ερμούπολη
YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΟΥ
Απ: Εχει δοκιμασει κανεις τον καινουργιο και παμφθηνο Grafotech BD 800
«
Απάντηση #1 στις:
Ιουλίου 24, 2008, 11:52:58 μμ »
Στην ηλικία σου εγώ μετρούσα πινέλα...
Καταγράφηκε
"Μη φοβάσαι το μοντέλο. Εσύ είσαι αυτός που κρατάει το κοπίδι..."
staticjim
3 Birds sitting ......
Scale 1/35
Μηνύματα: 1277
Τόπος: UK , Manchester
Sotiropoulos Dimitris
Απ: Εχει δοκιμασει κανεις τον καινουργιο και παμφθηνο Grafotech BD 800
«
Απάντηση #2 στις:
Ιουλίου 25, 2008, 12:58:41 πμ »
Εχει καμια σχεση στο σχεδιο με αυτον
:
http://www.made-in-china.com/showroom/fhbida/product-detailLGznHrROIEVk/China-Airbrush-BD-800-.html
Καταγράφηκε
Nick Zour
Obergefreiter
Scale 1/72
Μηνύματα: 278
Age: 30
Τόπος: Αθήνα-Χαϊδάρι
I'm a modeller
Απ: Εχει δοκιμασει κανεις τον καινουργιο και παμφθηνο Grafotech BD 800
«
Απάντηση #3 στις:
Ιουλίου 25, 2008, 09:39:13 πμ »
Αυτος ειναι
48,00 Ευρω στο "πλαστιμοντελλισμο"
Καταγράφηκε
Ob's stürmt oder schneit,
Ob die Sonne uns lacht
Der Tag glühend heiß
Oder eiskalt die Nacht Bestaubt sind die Gesichter Doch froh ist unser Sinn Ist unser Sinn Es braust unser Panzer Im Sturm
Nick Zour
Obergefreiter
Scale 1/72
Μηνύματα: 278
Age: 30
Τόπος: Αθήνα-Χαϊδάρι
I'm a modeller
Απ: Εχει δοκιμασει κανεις τον καινουργιο και παμφθηνο Grafotech BD 800
«
Απάντηση #4 στις:
Ιουλίου 25, 2008, 09:40:17 πμ »
Παράθεση από: Getsa στις Ιουλίου 24, 2008, 11:52:58 μμ
Στην ηλικία σου εγώ μετρούσα πινέλα...
Εχω καμια 20αρια πινελα
Καταγράφηκε
Ob's stürmt oder schneit,
Ob die Sonne uns lacht
Der Tag glühend heiß
Oder eiskalt die Nacht Bestaubt sind die Gesichter Doch froh ist unser Sinn Ist unser Sinn Es braust unser Panzer Im Sturm
natna
Scale 1/48
Μηνύματα: 362
Τόπος: Χαλκιδική - Καβάλα
Πάνος - Pashion for model cars!
Απ: Εχει δοκιμασει κανεις τον καινουργιο και παμφθηνο Grafotech BD 800
«
Απάντηση #5 στις:
Ιουλίου 28, 2008, 06:19:57 μμ »
Εδώ και 6μήνες τουλάχιστων έχει γεμίσει το ebay με δαυτον. Και φθηνότερα νομίζω.
Στην χρήση και τον καθαρισμό τί λέει.
Καταγράφηκε
Tόσα πολλά ωραία μοντέλα... Τόσο τεμπέλης εγώ...
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
graphotech
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ
»
Αερογράφοι & Air Compressors
»
Θέμα:
Εχει δοκιμασει κανεις τον καινουργιο και παμφθηνο Graphotech BD-800