Εγώ άλλα άκουσα! Ναι βέβαια τα πήγανε καλά στις εμπλοκές αλλά η Red Flag δεν είναι μόνο ACM (Air Combat Manuevring). Πρόκειται για την καλύτεη άσκηση σε θέματα σχεδιασμού, συντονισμού και διακλαδικών επιχειρήσεων, σημεία που η Π.Α. πονάει λιγάκι.
Αν είναι έτσι όπως τα λέει ο Γιάννης μπράβο στα παιδιά, να ναι πάντα καλά και να μας δοξάζουν, αλλά και λίγη αυτοσυγκράτηση κάνει καλό.