0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Tώρα τι να σου πω...είναι τόσο μικρές οι φωτό που δεν βγάζω άκρη! Ένα ανεκτό μέγεθος είναι 800Χ600...
Τι μηχανή έχεις; Οι φώτο σου θυμίζουν φώτο από κινητό... Δεν βγαίνουν καλές γιατί δεν έχεις καλή ανάλυση. Αν σου δίνει πάνω από 1Μegapixel, βάλτην εκεί... Ικανοποιητικότατο μέγεθος και χωρίς πρόβλημα στο imagesack... Από μακριά πάντως ωραία φαίνονται...