Αποστολέας Θέμα: Eπανερχομαστε για μερικα ακομη μοντελα...  (Αναγνώστηκε 5560 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vagos

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 760
  • Age: 43
  • Τόπος: Aπο Καρέα μεχρι Αγγλία.
  • Come And Get IT.
Eπανερχομαστε για μερικα ακομη μοντελα...
« Απάντηση #25 στις: Οκτωβρίου 20, 2005, 12:54:53 πμ »
Mα ολοι Silair εχουν?? :(

Αερογραφο παιζει να εχουμε τον ιδιο  :lol:

Μονο πανω απο το πτωμα μου θα παρεις αυτο το κιτ.

Tags: