Θα προσπαθήσω, βασιζόμενος και στο post του Νίκου (fantasma337) να απαντήσω σε όσο περισσότερες απορίες γίνεται.
1.Το Μουσείο είναι στρατιωτική μονάδα και ως τέτοια έχει πολλούς περιορισμούς που πηγάζουν απο διαταγές αλλά και απο το Σύνταγμα. Για να αλλάξουν κάποιες διαδικασίες και να διορθωθούν αγκυλώσεις του συστήματος είναι μια χρονοβόρα διαδικασία.
2. Τα βιβλία που έχει εκδόσει το Μουσείο είναι τα 'Αεροσκάφη της Π.Α 1931-2001' του 2001 που κυκλοφόρησε σε 1000 αριθμημένα κομμάτια και είναι πολύ σπάνιο και το 'Ανακατασκευάζοντας Αεροπορική Ιστορία στην Ελλάδα' του 2003 και κυκλοφόρησε περιορισμένα και για το οποίο γίνονται κινήσεις να πωλείται και τα έσοδα να επιστρέφουν στο Μουσείο για Συντήρηση Εκθεμάτων, Βελτίωση της Έκθεσης κλπ. Κάποια βιβλία που πιθανά βρίσκονται στο εμπόριο είναι απο τα δωρισμένα στην εκδήλωση του 2003 τα οποία οι ιδιοκτήτες τους δεν τα ήθελαν.
3. Το που και ποια αεροσκάφη βρίσκονται στις Ελληνικές θάλασσες το Μουσείο το γνωρίζει. Όμως αναλογιστείτε οτι η συντήρηση ενός αεροισκάφους απο την θάλασσα απαιτεί κατα μέσο όρο τα 5 με 10 έτη. Επιπλέον η ανέλκυση στην επιφάνεια επιταχύνει ραγδαία την διάβρωση των μετάλλων. Άρα έχοντας ήδη το Μουσείο δύο αεροσκάφη προς συντήρηση απο την θάλασσα (Ju-52 Ju-87) ενα νέο αεροσκάφος που θα ανελκυσθεί θα περιμένει την σειρά του γύρω στα 11 χρόνια αυτή την στιγμη. Στο θέμα των ανελκύσεων αναλογιστείτε επίσης το κόστος κυμαίνεται γύρω στα 500,000 ευρώ(Ανέλκυση, Στερέωση, Μηχανολογικές επισκευές, Αγορά ανταλλακτικών, Εργατοώρες).
Ελπίζω να έλυσα αρκετές απορίες και παρακαλώ μην αρχίσετε τα PM επι του θέματος