Αν και δεν είμαι ειδικός, είχα διαβάσει σε παλαιότερα άρθρα σχετικά με την πτητική εκπάιδευση, ότι υπάρχει μία προτίμηση σε ελικοφόρα για το αρχικό στάδιο και σε τζετ για το προκεχωρημένο. Αυτό βέβαια δεν είναι απόλυτο και ειδικά με τις νέες σχεδιάσεις αεροσκαφών η αντιστοιχία "ελικοφόρο για αρχικό στάδιο" και "τζετ για προκεχωρημένο" πιθανόν και να έχει ανατραπεί.
Όποιος έχει περισσότερες γνώσεις, διορθώνει ελεύθερα.