Ναι, διότι μάλλον το ψέκαζες με πλατιά δέσμη και το μίγμα στέγνωνε πριν φτάσει στο μοντέλο. Για να αποφύγει κανείς αυτό το φαινόμενο (εγώ αυτό κάνω τουλάχιστον), το συγκεκριμένο μίγμα καλό είναι να ψεκάζεται σε λεπτή σχετικά δέσμη με χαμηλή πίεση και κοντά στις επιφάνειες του μοντέλου.
Μα πάντα προσπαθώ να φτάνει το χρώμα υγρό στο μοντέλο από τον αερογράφο! Και η δέσμη δεν ήταν πάνω από 3mm, τόση χρησιμοποιώ πάντα, αν δεν κάνω free hand, με 12-15psi και απόσταση 10-12cm από το μοντέλο...
Πάντως τώρα με το δικό του διαλυτικό έστρωσε άψογα! Και είναι και καραμάτ!
ΕΥΓΕΝΙΟΣ : Εχω πιάσει το σαγόνι μου με masking tape φίλε μου. Πολύ καλή δουλειά, αναμένω με ανυπομονησία τη συνέχεια.
Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με εγκυρότατες πηγές (και κατόπιν εορτής όπως συμβαίνει πάντα ) έμαθα πως αυτές οι θυρίδες μάλλον ήταν τελείως κλειστές όταν ο κινητήρας ήταν εκτός λειτουργίας....
Λοιπόν, εγώ δεν έχω εγκυρότατες πηγές αλλά δύο εκφραστικές καστανές ματάρες και παραθέτω τα παρακάτω:
Από έναν πρόχειρο υπολογισμό σε καμμιά 100ή φωτογραφίες η αναλογία κλειστά/ανοικτά είναι 70/30. Πρόσεξε μόνο μην τα ανοίξεις με μεγάλη γωνία προς τα έξω γιατί από όσα μπορώ να δω δεν άνοιγαν και τέρμα σα παραθυρόφυλλα!
Στα δικά μου τώρα.
Αντε να τρυπήοω την κεραία για να περάσω το καλώδιο του ασυρμάτου. Αρχικά με μία καρφίτσα στο X-akto κοπιδάκι κάνω μία μικρή εσοχή στο πλστικό για οδηγό στο τρυπάνι, όσο το δυνατό στο κέντρο του πλαστικού.
Τέτοιο έχετε; Αν όχι να πάρετε. Το παρόν είναι παλαίμαχο 25ετίας και έχει τρυπήσει εκατοντάδες πλακέτες στη ζωή του, εποξικές, βακελίτη, τα πάντα. Το ψιλό τρυπανάκι είναι από το πολύ καλό σετ της Tamiya, το έχει ο Καλφάκης και το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Ιδού και η κεραία τρυπημένη. Το τρυπανάκι έχοντας για οδηγό την εσοχή της βελόνας άνοιξε την τρύπα χωρίς να γλυστρήσει και να κάνει σημάδια στη βαμένη κεραία.
Ορίστε και οι κεραίες περασμένες! Κατάφερα επίσης με οδοντογλυφίδα και παχύρευστη κυανοακρυλική να φτιάξω τα insulators. Περιμένω να στεγνώσει καλά και θα τα βάψω, τι χρώμα να τα βάψω; Εχω δει από κεραμιδί μέχρι άσπρα σαν το γάλα, έχετε κάποια ιδέα παρακαλώ
:
Τελευταία δουλειά για σήμερα το κόλλημα της καλύπτρας. Μεγάλο ζόρι! Τελικά μετά από εκτεταμένη χρήση γαλλικών τα κατάφερα και τίποτα δεν θόλωσε-έσπασε-καταστράφηκε.
Μένουν τα πολυβόλα μπροστά, καπνιές στα πολυβόλα και πάπαλα νομίζω. Αλλά αυτά αύριο, τώρα νάνι...