Ρε παιδιά, πως μπορείτε με τόσα κιτ και δεν αγχώνεστε ????
Η γυναίκα/κοπελα/συγκατοικος/κτλ δεν σας έχει κηρύξει ανταρτοπόλεμο ??????????
Τι να πω, δεν ξέρω........εγώ έχω καμμιά 30 κίτ και δεν μπορώ να ησυχάσω. Έχω τύψεις που δεν τα ξεκινάω, στο τρίγωνο των Βερμούδων αποφεύγω να πλησιάσω γιατί παρασύρομαι από τις (μοντελιστικές) σειρήνες..............