Σύνολο ψηφοφόρων: 91
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Kαι εγω 11 εχω στο ραφι...με τα υπο κατασκευη!Τα αφτιαχτα δεν χωρανε σε ραφια ετσι και αλλιως!
Xμμμ... για να δούμε.... το ότι τα Χριστούγεννα έφερα 8 κιτ ως χειραποσκευή από την Ουγγαρία φτάνει σαν απάντηση;;;;Δεν θα πω ούτε για τα πριν ούτε για αυτά που αγόρασα μετά και ούτε για αυτά που περιμένω ʼστο πονεμένη ιστορία χαχα!!!
Εγώ τώρα τί να γράψω εδώ
Παράθεση από: ss4gogeta στις Απριλίου 02, 2008, 12:20:46 πμXμμμ... για να δούμε.... το ότι τα Χριστούγεννα έφερα 8 κιτ ως χειραποσκευή από την Ουγγαρία φτάνει σαν απάντηση;;;;Δεν θα πω ούτε για τα πριν ούτε για αυτά που αγόρασα μετά και ούτε για αυτά που περιμένω ʼστο πονεμένη ιστορία χαχα!!!Μπουαχαχαχαχαχαχα!!!Καλό! Εγώ 8 κιτ πήρα το Σάββατο που μας πέρασε... Ή ήταν περισσότερα?
(Image removed from quote.)
...Πρέπει μήπως να βάλω καινούρια ράφια στο γκαράζ??
Παράθεση από: Dexter στις Απριλίου 02, 2008, 01:09:15 πμ...Πρέπει μήπως να βάλω καινούρια ράφια στο γκαράζ?? ΤΡΕΧΑ you asked for it, αφού θες και νούμερα... 350-400 ... να τ'αφήσω;