Αποστολέας Θέμα: Millenium Falcon (Revell~ 1/72 Prepainted)  (Αναγνώστηκε 14832 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #25 στις: Απριλίου 21, 2008, 04:54:40 μμ »
παρατηρώντας των φωτισμό του πίσω μέρους -αυτού που αποτελεί την εξαγωγή των κινητήρων και είναι από γκρίζο πλαστικό- φαίνεται ότι ο φωτισμός είναι ομοιόμορφος και αυτό οφείλεται στο ότι τα 6 LED που τον φωτίζουν έχουν τοποθετηθεί σχετικά μακριά του, περίπου στο μισό της απόστασης εξαγωγής-κέντρου της στρογγυλής ατράκτου.
Σκεφτόμουν να αφήσω έτσι την εξαγωγή αφού τη βάψω με γαλάζιο και να μη τοποθετήσω το πρόσθετο γαλάζιο κομμάτι του κιτ από πάνω.
Όμως βλέπω ότι δημιουργείται σκιά από τα στηλίδια πάνω στα οποία πρέπει να ακουμπήσει-κουμπωθεί/κολληθεί το άνω τμήμα της ατράκτου. Αυτά τα στηλίδια είναι ενιαία με την εξαγωγή. Σκέφτομαι λοιπόν να αφαιρέσω όλο το κομμάτι και να τοποθετήσω μόνο το γαλάζιο κομμάτι :?:

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #26 στις: Απριλίου 21, 2008, 05:40:19 μμ »
Καλά τώρα με έβαλες στην μπρηζα να ξαναδώ την 6-αλογια.

Και φυσικά με τα δυο dvd CLONE WARS μιλάμε για 8 ταινίες -και αναμένουμε και το THE CLONE WARS tv series:
http://www.starwars.com/theclonewars/news/announcement.html
http://www.starwars.com/theclonewars/video/

Αποσυνδεδεμένος dive

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5368
  • Age: 48
  • Τόπος: Πειραιάς
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #27 στις: Απριλίου 22, 2008, 02:51:03 μμ »
καλησπέρα..... τα 2 στυλίδια που στηρίζουν το πίσω μέρος της ατράκτου - χαμπουργκερ..... μπορεις να χρησιμοποιήσεις διαφανες κομματια απο περισσευματα απο καλύπτρες.......  αυτα είναι διάφανα και φαίνονται ελάχιστα....αλλιως καρφίτσες.....
τι λες????

I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #28 στις: Απριλίου 22, 2008, 03:40:52 μμ »
Μάλλον καρφίτσες είναι πιο λογικό γιατί δε θα δημιουργούν σκιά. τα διαφανή κομμάτια ως πιο χοντρά ίσως να δημιουργήσουν σκιά. πρέπει να δοκιμαστεί -να'σαι καλά

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #29 στις: Μαΐου 17, 2008, 09:02:44 πμ »
Λοοιπόν κόππηκε το πίσω μέρος που καλύπτει την εξαγωγή του κινητήρα ώστε να τοποθετηθεί εκεί το ημιδιαφανές μπλε κομμάτι. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω τώρα είναι το εξής:
Αν τοποθετηθεί το μπλε κομμάτι τότε η εξαγωγή του κινητήρα θα φαίνεται πάντα μπλε -ακόμα κια αν ο κινητήρας είναι εκτός λειτουργίας.
Αν βάλω διαφανές κομμάτι τότε από εκεί θα φαίνεται όλο το εσωτερικό (τα σβησμένα λαμπάκια, καλώδια κτλ). Κανονικά θα πρέπει να κατασκευαστεί από το μηδέν όλη η εξαγωγή η οποία λογικά βέβαια θα πρέι να είναι κάτι σαν άθροισμα πολλών εξαγωγών. Αν υποθέσουμε ότι βρίσκουμε σχέδια για την κατασκευή,μετά πως θα φωτιστεί όλη αυτή η κατασκευή ώστε να φωτίζεται ολόκληρη μπλε όπως είναι στην ταινία; :?: :!: :(

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #30 στις: Ιουλίου 23, 2008, 08:22:40 μμ »
γεια σας μετά από καιρό.
Έχει τελειώσει το κόλημα και βάψιμο του Mil. Falcon
Χρησιμοποιήθηκε φυσικά κόλλα και λίγος στόκος. Το βάψιμο έγινε με ένα φωτινό γκρι και μερικά πάνελ με μπλε-γκρι. ʼλλα πάνε βάφηκαν με αποχρώσεις (σκουρότερες - φωτεινότερες) του αρχικού γκρί.
Βάφηκαν οι κόκκινες περιοχές και ακολούθησε στεγνό πινέλο με πιο ανοιχτά χρώματα, κατόπιν ελαφρύ πέρασμα με σκληρό πινέλο και στεγνό μαύρο χρώμα (πολύ απαλά) κατόπιν έγινε wash με σκούρο γκρι χρώμα.
Ως προς το φωτισμό θα στείλω φώτο αφού φωτογραφηθεί κάποιο βράδυ.

   

περισσότερες φώτο στο http://starwarsscifimodels.wordpress.com/2008/04/15/millenium-falcon

Αποσυνδεδεμένος John-John

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2154
  • Age: 48
  • Τόπος: 80% Θεσ/νικη - 20% Κοζανη
  • Γιαννης Ματιακης
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #31 στις: Ιουλίου 23, 2008, 08:34:18 μμ »
Και είπα ότι το παράτησες.
Μπράβο Δημήτρη φοβερή δουλειά. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
P.S. άντε να το δούμε και με τα φωτάκια.
Η άποψη και η γνώμη είναι σαν την κ..τρυπιδα, όλοι έχουν από μια, Τα προβλήματα αρχίζουν όταν κλ@νει..

Αποσυνδεδεμένος F.K

  • Σ.Π.Α.Π Αθάνατοι
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 299
  • Age: 27
  • Τόπος: Νεάπολη-Νίκαια
  • ModelTrains
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #32 στις: Ιουνίου 15, 2009, 04:47:07 μμ »
Καλησπέρα

Είναι πάρα πολύ καλή δουλειά που έχεις κάνει. Εγώ προσπαθούσα να το φτιάξω με πράγματα της καθημερινής ζωής αλλά απέτυχα. Ίσως επειδή το χόμπι μου είναι ο μοντελισμός τρένων.
Υ.Γ Είμαι οπαδός των STAR WARS!!!!!!!!!!
Τρένα και πάλι Τρένα!!!

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #33 στις: Ιουνίου 15, 2009, 07:37:04 μμ »
Ευχαριστώ φίλε. May the force be with you! Έχεις κάνει κάτι από SW;

βασικά χρωστάω μια φωτογράφιση βραδυνή για το φωτισμό. Επίσης έχω προσθέσει λίγη λεπτομέρια ακόμη στην κατασκευή. ʼντε να δούμε πότε θα φωτογραφήσω

salonikios

  • Επισκέπτης
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #34 στις: Ιουνίου 15, 2009, 07:49:58 μμ »
ώπα...δε μας τα είχες πεί αυτά συνάδερφε.... ::eusa_clap:: ::good_job_smilie::

Αποσυνδεδεμένος LIVERPOOL

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2517
  • Age: 63
  • Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #35 στις: Ιουνίου 15, 2009, 07:56:14 μμ »
Δημήτρη είναι πολύ όμορφο. Με τέτοια δεν έχω ασχοληθεί καθόλου κι έτσι δεν ξέρω τίποτα.

Βάλε καμιά φωτό που να φαίνεται και κάποιο άλλο αντικείμενο, για να κατάλβουμε το μέγεθος τους μοντέλου.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΖΑΡΑΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #36 στις: Ιουνίου 15, 2009, 08:53:45 μμ »
Λοιπόν το είχα ξεχασμένο και τώρα με κάνετε να θέλω να το ξαναπιάσω
Θέλει λίγο δουλίτσα ακόμη [πραγματικά λίγο] και μια φωτογράφηση, αλλά ο καταραμένος χρόνος ...
Βλέπετε ήθελα να το φωτογραφήσω με βάση μαζί αλλά αυτό πήγε στις καλένδες

Βασικά το sci-fi είναι μια καλή ξεκούραση γιατί πέρα από τους όποιους περιορισμούς, μπορείς να κάνεις και μερικά πράγματα στα οποία οηγεί η φαντασία σου μια και στις ταινίες ποτε΄δεν φαόνεται πλήρως το σκάφος.


Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #37 στις: Ιουνίου 15, 2009, 09:44:01 μμ »
Επ' ευκαιρία έχει κανείς ιδέα από μοντελιστικά καταστήματα [που αλλού να ρωτήσω;]  που αξίζει να τα επισκεφτείς στην περιοχή Τοσκξάνη-Ούμπρια: Τέρνι, Περούτζια Αρέτσο, Φλωρεντία, Πίζα]

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #38 στις: Ιουνίου 16, 2009, 08:52:09 πμ »
να και μια φώτο με τις προσθήκες στα πλαϊνά τουσκάφους και λίγο διόρθωμα στο βάψιμο.
Εκείνο που θα χρειαστεί είναι μια αντικατάσταση των πυροβόλων αλλά ευτό θέλει δουελιά, αλλά με πριζώσατε και το σκέφτομαι -έχω και τo hs126 σε αναμονή -είδωμεν



Σαλονικιέ: δεν ήξερες το μεγάλο μου πάθος; (Star Wars)

Αποσυνδεδεμένος F.K

  • Σ.Π.Α.Π Αθάνατοι
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 299
  • Age: 27
  • Τόπος: Νεάπολη-Νίκαια
  • ModelTrains
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #39 στις: Ιουνίου 16, 2009, 09:51:39 πμ »
Από STAR WARS έχω ένα μίνι lego καταστροφέα, ένα ρομπότ από το STAR WARS VI (αυτό με τα δύο πόδια) τρεις φιγούρες και τρία φωτόσπαθα (δύο μπλε και ένα πράσινο)!!!!!!
Τρένα και πάλι Τρένα!!!

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #40 στις: Ιουνίου 16, 2009, 10:11:01 πμ »
έΧΕΙς ΔΕΙ ΤΗΝ ΣΕΛΊΔΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ SW?

Αποσυνδεδεμένος prokroust

  • H.A.F. Fanatic
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3229
  • Age: 51
  • Τόπος: Σαλαμίνα
  • Η Ελλάς πρέπει να Ζήσει κ θα Ζήσει..(Χ. Τρικούπης)
    • ModelMania
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #41 στις: Ιουνίου 21, 2009, 12:29:46 πμ »
Δημήτρη φοβερός ο Χανσ Σόλο κ ο Τσουμπάκα!

Πολυ ωραία δουλεια!

Πόσο σου κώστησε το κιτ?
Κρουστάλλης (Πάκης) Προκόπης

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #42 στις: Ιουνίου 21, 2009, 08:51:43 πμ »
Το κιτ ελιναι το REVEL ~1/72 και πρέπει να είχε ~40Ε. Κυκλοφορεί ακόμα.
Οι τσιουμπάκα και Σόλο ήταν έτοιμοι βαμένοι και δέχτηκαν πολύ λίγη βελτίωση ως προς το βάψιμο.
ʼλλωστε όλο το κιτ ήταν έτοιμο βαμμένο αλλά το κυρίως σκάφος ψαναβάφηκε για περισσότερη αληθοφάνεια. Το θέμα στο βάψιμο τέτοιου κιτ είναι να χρησιμοποιηθούν πολλές διαφορετικές αποχρώσεις του γκρι: από Σπασμένο ʼσπρο ως μεσσαίο Γκρι κι ακόμα Blue Grey. Αυτό γιατί λόγω της χρήσης του σκάφους [λαθρεμπορικο κι αργότερα επαναστατικό] πολλές πλάκες θωράκισης άλλαζαν κατά καιρούς χρησιμοποιόντας ότι έβρισκε ο Χαν. Επίσης είχα μπει στον πειρασμό να βάψω κάποιες από αυτές bare metal αλλά δεν είδα σε καμιά φώτο του σκάφους πουνα υποδηλώνει κάτι τέτοιο, αλλά νομίζω ότι θα πρόσδιδε καλη εμφάνιση.

Αποσυνδεδεμένος siva

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1443
  • Age: 43
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη - Σπάρτη
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #43 στις: Ιουνίου 21, 2009, 12:25:56 μμ »
May the force be with you!  ::icon_thumright::

ʼψογος Δημήτρη!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #44 στις: Ιουνίου 21, 2009, 09:51:52 μμ »
Βλέπω ο όμολος κάνει δυναμική επανεμφάνιση -λες να φτιάξουμε κανένα τμήμα μοντελισμού στον όμιλο με τις ευλογίε του προέδρου;

Αποσυνδεδεμένος Ni_Kos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2410
  • Age: 54
  • Τόπος: Thessaloniki - Milano
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #45 στις: Ιουνίου 21, 2009, 10:10:08 μμ »
Καλά ρε Δημήτρη που ήταν θαμμένο αυτό το θέμα σου ...  :shock:

Φοβερή δουλειά και πολύ ενδιαφέρουσα και η ιστο-σελίδα σου  ::icon_thumright::

Δε μαζευόμαστε να διοργανώσουμε βραδιές SW. Να βλέπουμε από ένα επεισόδιο κάθε βράδυ με ποπ-κορν, ξηρούς καρπούς, πίτσες και μπύρες και ατελείωτους σχολιασμούς των σκηνών.

 ::eusa_dance::
Nikolas Kostoulas

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #46 στις: Ιουνίου 21, 2009, 11:36:29 μμ »
Παράθεση
Δε μαζευόμαστε να διοργανώσουμε βραδιές SW. Να βλέπουμε από ένα επεισόδιο κάθε βράδυ με ποπ-κορν, ξηρούς καρπούς, πίτσες και μπύρες και ατελείωτους σχολιασμούς των σκηνών.

 ::eusa_dance::


if it's the will of the Force ... [DIAMARTYRIA: ΔΕΝ ΥΠʼΡΧΕΙ ΚΑΤʼΛΛΗΛΟ ΣΜΙΛΥ ΓΙΑ STAR WARS]

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #47 στις: Οκτωβρίου 21, 2010, 10:14:27 πμ »
Γεια σας φίλοι του sci-fi και φίλοι μοντελιστές.
Μια λιτή βάση για το Μ.F το οποίο έχει δεχτεί τις τελευταίες πινελιές: βρ΄μισμα, καπνιές, σκουριές και γδαρσίματα (διακριτικά τα 2 τελευταία) και φυσικά ματ βερνίκι από πάνω. ¨οπως είχα ξαναγράψει, στα πλαίνά προστέθηκαν και άλλες λεπτομέρειες
, , ,

, , , ,

,

Αποσυνδεδεμένος John-John

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2154
  • Age: 48
  • Τόπος: 80% Θεσ/νικη - 20% Κοζανη
  • Γιαννης Ματιακης
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #48 στις: Οκτωβρίου 21, 2010, 10:40:25 πμ »
 ::proskino::  ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::

Σου λειπει η φιγούρα μόνο
 

Η άποψη και η γνώμη είναι σαν την κ..τρυπιδα, όλοι έχουν από μια, Τα προβλήματα αρχίζουν όταν κλ@νει..

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: MILLENIUM FALCON (REVELL~ 1/72 PREPAINTED)
« Απάντηση #49 στις: Οκτωβρίου 21, 2010, 11:00:25 πμ »
Σου λειπει η φιγούρα μόνο
 

Ποτέ μη λες ποτέ -υπομονή

Tags: