0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ όμορφο το έκανες. Ποιας εταιρίας είναι το μοντελο;
Νίκο τί χρώματα χρησιμοποίησες για να πετύχεις τις τονικότητες;