Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ
»
Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία
»
Θέμα:
Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ. 2008
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ. 2008 (Αναγνώστηκε 2065 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Stavros
Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
Εκπρόσωποι Συλλόγων
Scale 1/32
Μηνύματα: 8953
Age: 57
Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
save the last kit for me
Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ. 2008
«
στις:
Σεπτεμβρίου 18, 2008, 05:00:46 μμ »
Δείτε αυτό,
Οι Ναυπλιώτες ας μας ενημερώσουν. δείχνει ενδιαφέρον
Σ.Σ.
[modbreak]Oι φωτογραφίες διορθώθηκαν από τον Admin για σωστή προβολή τους στο forum[/modbreak]
Καταγράφηκε
Geokid
Scale 1/48
Μηνύματα: 578
Age: 48
Τόπος: Αργος
modelclub.gr
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #1 στις:
Σεπτεμβρίου 18, 2008, 05:37:46 μμ »
Ναι το εμαθα σημερα το πρωι! Θα παω και θα σας ενημερωσω και με οπτικο υλικο!
Καταγράφηκε
Me,i want what's coming to me.
The world Chico, and everything in it
,Scarface
Hasegawa 1/48 F-14A"Jolly Rogers" 75% Hasegawa 1/48 Spitfire Vb Trop Τελος!!
Sjmygian
Scale 1/35
Μηνύματα: 1272
modelclub.gr
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #2 στις:
Σεπτεμβρίου 18, 2008, 05:45:44 μμ »
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, Σταύρο.
@ Geokid
αν δεν σου είναι κόπος, μπορείς να πάρεις CD και αναμνηστικά για μένα;
(και κανονίζουμε για τρόπο μεταφοράς κλπ.)
Καταγράφηκε
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό
phantomphlyer
Scale 1/35
Μηνύματα: 1328
Age: 40
Τόπος: Bogotá
Stay SPOOKED in Bogotá
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #3 στις:
Σεπτεμβρίου 18, 2008, 08:37:01 μμ »
τωρα το ειδα το τοπικ...εκανα κι εγω ποστ στο
Ημερολόγιο εκδηλώσεων αεροπορικού ενδιαφέροντος στην Ελλάδα 2008
κι εγω για τα αναμνηστικα και το cd ενδιαφερομαι...
Geokid
αν ειχες την καλοσυνη και για μενα...
Καταγράφηκε
Geokid
Scale 1/48
Μηνύματα: 578
Age: 48
Τόπος: Αργος
modelclub.gr
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #4 στις:
Σεπτεμβρίου 18, 2008, 09:06:28 μμ »
Ok παιδια θα σας ενημερωσω!
Καταγράφηκε
Me,i want what's coming to me.
The world Chico, and everything in it
,Scarface
Hasegawa 1/48 F-14A"Jolly Rogers" 75% Hasegawa 1/48 Spitfire Vb Trop Τελος!!
phantomphlyer
Scale 1/35
Μηνύματα: 1328
Age: 40
Τόπος: Bogotá
Stay SPOOKED in Bogotá
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #5 στις:
Σεπτεμβρίου 18, 2008, 09:08:17 μμ »
thanks!!!
Καταγράφηκε
Stavros
Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
Εκπρόσωποι Συλλόγων
Scale 1/32
Μηνύματα: 8953
Age: 57
Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
save the last kit for me
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #6 στις:
Σεπτεμβρίου 18, 2008, 09:48:11 μμ »
εαν είναι δυνατόν θα ήθελα κι εγώ ότι υλικό μοιραστεί εκεί
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Σ.Σ.
Καταγράφηκε
Vasilis 07
Scale 1/48
Μηνύματα: 580
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #7 στις:
Σεπτεμβρίου 19, 2008, 10:32:40 πμ »
ʼν δέν είναι κόπος θα ήθελα και εγώ από το υλικό που θα μοιραστεί
Καταγράφηκε
Sjmygian
Scale 1/35
Μηνύματα: 1272
modelclub.gr
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #8 στις:
Σεπτεμβρίου 19, 2008, 01:53:42 μμ »
Ευχαριστούμε πολύ!
Καταγράφηκε
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό
Geokid
Scale 1/48
Μηνύματα: 578
Age: 48
Τόπος: Αργος
modelclub.gr
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #9 στις:
Σεπτεμβρίου 19, 2008, 08:31:58 μμ »
Tα εγκαινια της εκθεσης ειναι αποψε στις 20:30! Δυστηχως αποψε δεν θα μπορεσω να παω διοτι βρισκομαι στην δουλεια η οποια απεχε 5 μετρα
απο την εκθεση και καθομαι και χαζευω τους γαλοναδες και τα... ψηλα τακουνια που πανε προς τα εκει
! Αυριο η εκθεση αν καποιος θελει να παραστει θα ειναι ανοικτη απο τις 10 εως τις 1 το μεσημερι! Αυριο θα παω και εγω!
Καταγράφηκε
Me,i want what's coming to me.
The world Chico, and everything in it
,Scarface
Hasegawa 1/48 F-14A"Jolly Rogers" 75% Hasegawa 1/48 Spitfire Vb Trop Τελος!!
Doc
Scale 1/72
Μηνύματα: 297
Τόπος: Αθήνα
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #10 στις:
Σεπτεμβρίου 20, 2008, 12:17:14 μμ »
Κι εγώ σήμερα εφημερεύω στο ΓΝ ʼργους.. Μπορεί να περάσω αύριο πρώτα ο Θεός..
Καταγράφηκε
Σάββας Σαββαΐδης
Πανελλήνιος Σύλλογος Φίλων ΠΑ "ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ"
phantomphlyer
Scale 1/35
Μηνύματα: 1328
Age: 40
Τόπος: Bogotá
Stay SPOOKED in Bogotá
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #11 στις:
Σεπτεμβρίου 20, 2008, 01:07:26 μμ »
Δειτε ρε παιδες αν μπορεσετε να παρετε το cd γιατι ελεγε οτι χθες στα εγκαινια μοιραζοταν...να κανουμε copies να δουμε περι τινος προκειται...δεν βλεπετε απο χθες πεσαμε σαν τα "κορακια" ολοι...μας καιει το θεμα χαχα
Καταγράφηκε
Geokid
Scale 1/48
Μηνύματα: 578
Age: 48
Τόπος: Αργος
modelclub.gr
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #12 στις:
Σεπτεμβρίου 20, 2008, 04:06:28 μμ »
Σημερα προλαβα και επισκεφθηκα το χωρο της εκθεσης! Δυστηχως δεν μοιραζανε αναμνηστικα τουλαχιστον σημερα και τα CD ειχαν εξαντληθει απο τι μου ειπε ο υπευθηνος που βρισκοταν εκει αλλα αυριο θα το βρουμε! Να πω οτι εχω βγαλει φωτο απο τα ΠΑΝΤΑ και θα φτιαξω και ενα δικο μου CD! Θα τα στειλω σε εναν ανα πολη και αυτος σας το μοιραζει!
Και ενα μικρο δειγμα:
Καταγράφηκε
Me,i want what's coming to me.
The world Chico, and everything in it
,Scarface
Hasegawa 1/48 F-14A"Jolly Rogers" 75% Hasegawa 1/48 Spitfire Vb Trop Τελος!!
fisherman
Scale 1/35
Μηνύματα: 1033
Age: 58
Τόπος: Χανιά
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #13 στις:
Σεπτεμβρίου 21, 2008, 08:53:54 πμ »
Γιατί εμένα στις μισές τουλάχιστον φωτό μου φαίνεται ότι βλέπω υλικό από το υπόστεγο του Τατοϊου σε διαφορετικό φόντο? Δεν διαφωνώ πάντως με την κίνηση. Μακάρι να γίνουν και άλλες παρόμοιες εκθέσεις ανά την Ελλάδα για όσους δεν είχαν την ευκαιρία να πάνε κάποια στιγμή στο Τατόι. ʼλλωστε εκεί η αλήθεια είναι ότι παρασύρεσαι από τα πολλά αεροσκάφη και δεν δίνεις συνήθως την απαραίτητη προσοχή στα υπόλοιπα εκθέματα του υποστέγου. Συν το ότι αν καταλαβαίνω καλά κάποια εκθέματα προέρχονταν από άλλα αντίστοιχα Μουσεία. Υλικό εκτός αυτού των Μουσείων υπήρχε?
Καταγράφηκε
Γιώργος Ψαρράς
Geokid
Scale 1/48
Μηνύματα: 578
Age: 48
Τόπος: Αργος
modelclub.gr
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #14 στις:
Σεπτεμβρίου 22, 2008, 05:48:29 μμ »
Οχι οτι βλεπετε στις φωτο! Πραγματι απο τι μου ειπαν τα περισσοτερα ηταν απο την Τριπολη και αλλα απο συλλεκτες!
Καταγράφηκε
Me,i want what's coming to me.
The world Chico, and everything in it
,Scarface
Hasegawa 1/48 F-14A"Jolly Rogers" 75% Hasegawa 1/48 Spitfire Vb Trop Τελος!!
Geokid
Scale 1/48
Μηνύματα: 578
Age: 48
Τόπος: Αργος
modelclub.gr
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #15 στις:
Σεπτεμβρίου 23, 2008, 01:43:43 μμ »
Τα DVD/CD εφυγαν! Οσοι θελουν και αυτοι να τα αποκτησουν μπορουν να επικοινωνησουν με phantomphlyer για Θεσ/νικη και Sjmygian για Αθηνα!
Καταγράφηκε
Me,i want what's coming to me.
The world Chico, and everything in it
,Scarface
Hasegawa 1/48 F-14A"Jolly Rogers" 75% Hasegawa 1/48 Spitfire Vb Trop Τελος!!
Sjmygian
Scale 1/35
Μηνύματα: 1272
modelclub.gr
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #16 στις:
Σεπτεμβρίου 23, 2008, 01:59:00 μμ »
Ευχαριστούμε πολύ
Καταγράφηκε
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό
phantomphlyer
Scale 1/35
Μηνύματα: 1328
Age: 40
Τόπος: Bogotá
Stay SPOOKED in Bogotá
Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
«
Απάντηση #17 στις:
Σεπτεμβρίου 23, 2008, 01:59:58 μμ »
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ
»
Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία
»
Θέμα:
Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ. 2008