Πιστος στο πρωινο ραντεβου μου, ερχομαι να σας δειξω τα τελευταια βηματα της δουλειας μου πανω στο F-5.
Ξεκιναω με τη δεξαμενη της ατρακτου. Επειδη αυτη του -Ε ηταν η διπλασια και δεν ειχα αλλη να βαλω, την εκοψα και την εφερα στα μετρα αυτης του -Α.
Εδω φαινεται η συγκριση:
Εχει στοκαριστει, τριφτει και βαφτει ασημενια αλλα περισσοτερες φωτος στην ολκληρωση της.
Επομενο βημα ηταν το ασταρωμα του κιτ με λευκο 34 της Humbrol. Απο εδω ξεκινησαν και τα προβληματα..
Εγινε και ενας προχειρος σχεδιασμος της παραλλαγης και ξεκινησε το βαψιμο την επομενη μερα, δηλαδη σημερα!
Το κιτ βαφτηκε πινελατο δυστυχως και ειχα πολλα προβληματα με την αραιωση των χρωματων. Επισης δεν εστρωναν καλα τα σμαλτα πανω στο ασταρωμενο με σμαλτο κιτ.
Τα χρωματα που χρησιμοποιησα.....πολλα! Εγιναν ολα με αναμειξεις χρωματων για να βγαλω μια παραλλαγη που...δεν υπαρχει!
Βασικα, Βιετναμ θεωρειται η παραλλαγη αλλα τα ''πειραξα'' καπως τα χρωματα για να γινει οπως μου αρεσε απο ενα αεροπλανο που εχω σε φωτο!
Ξεκιναμε με το πρωτο χρωμα. Πολυ σκουρο πρασινο (Νο. 116, 91, 33)!
Μπηκε και το δευτερο πρασινο (Νο. 117, 86, 34,):
Και το τελευταιο χρωμα (Νο. 118, 103, 63):
Μια γενικη αποψη του κιτ οπως ειναι τωρα!
Απομενει αρκετη δουλιτσα ακομα, οπως το να βαφτει απο κατω με το 121 καθως επισης και να τοποθετηθουν τα σκελη κλπ.
Παντως θα μπορουσε να θεωρηθει και what if το συγκεκριμενο μοντελο γιατι το παρακανα με τα χρωματα!
Ομως, πιστευω θα δειξει καλυτερα οταν πεσει και λιγη φθορα επανω...