Σωστό, αλλά και πάλι λίγο αργά κάνουμε την κουβέντα... Τα BMP μας είναι καθ'οδόν ή έχουν ήδη φθάσει στο Ιράκ...
Είναι επίσης δεδομένο, πώς τα BMP που είχαμε λειτουργούσαν ικανοποιητικά σε ένα βαθμό 50-60%... Τα υπόλοιπα τα σπρώχνανε για να μη μείνουν πίσω στις ασκήσεις... Αν όντως αληθεύει ότι το AIFV, είναι καλύτερο από το MArder, αλλά όχι από το BMP3, τότε έχουμε κάνει ένα ακόμα λάθος στον βωμό της μειωμένης πολυμορφίας(δεν τη μπορώ άλλο αυτή την πιπίλα...)... Σίγουρα είχαμε-έχουμε την δυνατότητα πλήρους αξιολόγησης των BMP3, και ελπίζω ότι θα ήταν δέον να το έχουμε πράξει με τη βοήθεια της ΕΦ στη μεγαλόνησο... Αν αποκτούσαμε τα Ρώσσικα, θα μας κάλυπταν και για το νέο TOMA? Αν ναι, έχουμε ήδη ένα μέρος της απάντησης γιατί δεν...