Μετα απο αρκετο καιρο μοντελαναπαυσης,κυριως λογω ελλειψης χρονου,ειπα να ασχοληθω με κατι διαφορετικο....

Παρενθεση..
Ενας επισης βασικος λογος που θελησα να ξεφυγω λιγο μοντελιστικα ειναι και το οτι ειχε αρχισει να με κουραζει ολη αυτη η αναζητηση της μιας και μοναδικης σωστης αποδοσης της λεπτομερειας ενος κιτ..
"θελει αλλη βιδα εκει...","δεν ηταν ακριβως ετσι το μοντελο του 6ου μηνα του 44","ειναι λαθος ο ταδε τροχος" και λοιπα ψυχοφθορα σχολια που χαλανε την ευχαριστηση του μοντελαρισματος!!

Η σταγονα που ξεχειλησε το ποτηρι ηταν οταν πηρα απο την εκθεση το Οpel Blitz in detail(thanks Nino..μου κατεστρεψες την ψυχολογια!

)...που ανακαλυψα οτι ..."ειναι λαθος"!

Οποτε ......
Κρανιοεγκεφαλικη πινεζα!!!!!!!!!!!!!
ΟΛΑ τα κιτ στην ακρη,ΟΛΑ τα evergreen εξω,ΟΛΑ τα scrap & spare boxes στην πρωτη γραμμη και παμε για να το γλεντησουμε!!

Το ολο concept ειναι ενα πειραμματικο all terrain "οχημα" του Γ'Ραιχ κατασκευασμενο λιγο πριν την ληξη του πολεμου σαν πρωτοτυπο!
Σημ.υπηρξαν πολλα πρωτοτυπα αρματα και
οχι μονο,στα σχεδια ακομα,τα οποια δεν προλαβαν οι συμμαχικες δυναμεις να τα κατασχουν και τα οποια καταστραφηκαν δυστυχως(και λεω δυστυχως γιατι απο τα λιγα που διασωθηκαν,διαπιστωνεται οτι υπηρχαν τεχνολογικα θαυματα πολυ μπροστα απο την εποχη τους...).Φημολογειται επισης οτι καποια που αφορουσαν το πολυσυζητημενο (σημερα)θεμα της ατομικης βομβας του Γ'Ραιχ και της αναπτυξης τεχνολογιας ιπταμενων δισκων...χαθηκαν μυστηριωδως (ΔΕΝ κατεστραφησαν)και οτι θελει ο καθενας καταλαβαινει και πιστευει απο κει και περα..

Στο δια ταυτα λοιπον!
Το σχεδιο ειναι ενα αραχνοειδες AFV με δυνατοτητα κινησης off road πανω σε 6 αρθρωτα ποδια και on road πανω σε ερπυστριες.
Οπως το βλεπω το μοντελακι θα εχει μηκος περι τους 30 ποντους και (φυσικα για οσους με ξερετε δεν χρειαζεται καν να αναφερω οτι θα ειναι με πληρες εσωτερικο οπως και λειτουργικες αρθρωσεις

)και πολλες μα πολλες εκπληξεις!!

Κατασκευαστικα εχει χωριστει σε 20 περιπου επιμερους κομματια που θα φτιαχτουν ξεχωριστα και θα τοποθετηθουν μετα το βαψιμο τους.
Για αρχη,εχουμε το προσθιο μερος.
Το "κεφαλι" που θα περιλαμβανει τον χειριστη των δυο βραχιωνων και τον οδηγο του ολου "οχηματος"
Αυτο ειναι το αρχικο κελυφος του κεφαλιου του αρθρωποδου (ειναι σε νηπιακη ηλικια ακομα..

)
με την θεση του χειριστη.



Το cockpit του χειριστη




(Sorry για τις αισχρες φωτο αλλα βγηκαν το μεσημερι εξω και στα γρηγορα..μετα το βαψιμο θα εχετε καλυτερες!)
Καποια απο τα λοιπα συμπραγκαλα..

Και στην θεση τους.


Αυτο ειναι το μισο.Μενει να φτιαξω και την αλλη μανετα,την αριστερη,να μπει ο σκελετος των τζαμιων(ξεχασα να σας πω οτι το μπροστινο μερος θα ειναι εγχρωμο-μαλλον κοκκινο-τζαμι),να φτιαξω την θεση του ασυρματιστη στα πλαινα ακριβως απο πισω απο αυτην κλπ κλπ...
Η κατασκευη που περιλαμβανει τον οδηγο που θα τοποθετηθει πανω στην παραπανω κατασκευη.



Και η θεση του οδηγου


Και η θεση που θα μπει το καθισμα..

Ενα απο τα κομματια που εχει προχωρησει λιγο περισσοτερο απο τα παραπανω ειναι ο ενας βραχιονας..



Το προσθιο μερος..




Και μερικες γενικες για να παρετε μια γευση!



Πολλες φωτο και ακομα περισσοτερες ερχονται!!

Ελπιζω ,κοινως,να το γουσταρετε και εσεις οσο εγω!!
