Καλησπέρα σε όλους, εδώ και μερικές ημέρες ξεκίνησα την κατασκευή του pzl24 της Encore στη 1/72, λίγο χάλια αλλα τι να κάνουμε, τώρα το ερώτημα είναι ότι δίνει χαλκομανίες για το Δ126 και τρίχρωμοο πάτερν παραλλαγής, ωστόσο ήταν F ή G; και επίσης έδρασε στην Αλβανία φέροντας τρίχρωμη παραλλαγή; Σας ευχαριστώ πολύ.