Αποστολέας Θέμα: Είμαι αρχάριος  (Αναγνώστηκε 1288 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

madcap

• Επισκέπτης
Είμαι αρχάριος
« στις: Αυγούστου 04, 2007, 04:33:59 μμ »
Θα ήθελα να πω της καλησπέρα μου σ΄ όλα τα μέλη του modelclub. Εδώ και καιρό αγνοούσα ότι υπήρχε ένα φόρουμ με θέμα τον μοντελισμό, αυτό οφείλετε βέβαια ότι εδώ και πολλά χρόνια είχα παρατήσει την ενασχόληση μου με τον μοντελισμό και κυρίως με την δημιουργία φιγούρων. Ξαφνικά όμως μου δημιουργήθηκε η επιθυμία να ξανά ξεκινήσω. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα και εδώ έρχονται τα μέλη του modelclub να βοηθήσουν. Έχω ξεχάσει τα πάντα, όταν λέμε τα πάντα δεν θυμάμαι τίποτα. Θα ήθελα να ζητήσω την βοήθεια σας στα εξής θέματα:

1. Χρώματα που θα πρέπει να αγοράσω για αρχή και πινέλα.
2. Υπάρχουν διάφορα extra που μπορούν να βοηθήσουν στην κατασκευή μιας φιγούρας
3. Πως θα μπορέσω να φτιάξω το πρόσωπο (τεχνικές, χρώματα). Πάντα με παίδευε αυτό.
4. Τα λάδια πως δουλεύονται.
5. Θα μπορούσατε να μου προτείνετε μια σχετικά εύκολη φιγούρα για αρχή. Υπόψη είμαι αρχάριος.

Αποσυνδεδεμένος Getsa

• Scale 1/35
  • *
  • Τόπος: Ερμούπολη
  • YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΣΥΡΟΥ
Απ: Είμαι αρχάριος
« Απάντηση #1 στις: Αυγούστου 04, 2007, 04:41:44 μμ »
Καλώς ήρθες στη παρέα μας και καλή διαμονή  :D
Όσον αφορά τα ερωτήματα θα σου απαντήσουν οι ειδικοί στις φιγούρες.  ::salut::
"Μη φοβάσαι το μοντέλο. Εσύ είσαι αυτός που κρατάει το κοπίδι..."

Αποσυνδεδεμένος Περικλής

• Περικλής Σαλεσιώτης
  • Scale 1/35
  • *
  • Τόπος: Ναύπλιο - Newcastle
  • Καλημέρα σας απο Newcastle!!!!!!!!!
    • My Home Page
« Απάντηση #2 στις: Αυγούστου 04, 2007, 04:44:17 μμ »
Φιλε madcap καλως ορισες στην παρεα μας. Εγω δουλευω λαδια μονο πανω απο ακρυλικα. Επισης βαφω μονο αρχαιους Ελληνες και Ρωμαιους οποτε αμα ειναι για κατι συγχρονο δεν εχω και πολες γνωσεις. Τωρα εγω προσωπικα για προσωπα χρησιμοποιω τα ακολουθα χρωματα

Mars Yellow 2

Tint Flesh   6

Titanium White 1

Mars Brown 1