Αποστολέας Θέμα: Ας βαλουμε κι εδω κανενα θεμα  (Αναγνώστηκε 6345 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dive

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5368
  • Age: 48
  • Τόπος: Πειραιάς
Απ: Ας βαλουμε κι εδω κανενα θεμα
« Απάντηση #25 στις: Ιουλίου 25, 2007, 01:59:14 μμ »
¨ολα εχουν την χάρη τους.
Πιστευω οτι όλα εχουν κάτι να δώσουν.
Πάντως θέλει αρκετή δουλεια για να γίνει ενα μεγάλο μοντέλο όμορφο και λεπτομερες.....
θα δείξει. απλά θελω να βελτιώσω λίγο την τεχνική μου στον αερογράφο.....και βλέπουμε


I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE

Tags: