Στελάρα πραγματικά πολύ ωραίο έχω μείνει άφωνος με την κατασκευή που έκανες ειδικά στο άρμα,οι σκουριές και τα Ρώσσικα γράμματα πάνω στο πύργο είναι όλα τα λεφτά.Μπράβο αρχηγέ!

Αλλά και το υπόλοιπο σκηνικό είναι πολύ ωραίο.
Παιδιά πάντως σ'αυτό που λέτε μου θυμήσατε κάτι που διάβαζα χτες στο νετ για ένα Γερμανό στρατιώτη που μέσα σε 24 ώρες κατέστρεψε 3 Σοβιετικά άρματα μόνος του.Δεν θυμάμαι σε ποιό μέρος ήταν.

