Τώρα με τη δεύτερη φωτό αναιρώ... Βέβαια στην έγχρωμη φωτό δεν υπάρχει το 11 που μου δημιουργούσε το πρόβλημα, αλλά το γεγονός ότι πρόκειται για δύο διαφορετικές φωτό, (προσέξτε τις σκιάσεις), αυξάνει την πιθανότητα να είναι αληθινές!!! Το αεροπλάνο δηλαδή να φόρεσε τα ελληνικά εθνόσημα για τις ανάγκες μιας φωτογράφησης (τουλάχιστον) για λόγους διαφήμισης, όπως αναφέρει ο Γιώργος. Η εφημερίδα ούτως ή άλλως, αν κρίνουμε από το πετσόκομα του αεροπλάνου που έκανε στο στήσιμο του άρθρου δεν φαίνεται σε θέση για σοβαρό μοντάζ με εθνόσημα, ενώ σίγουρα η φωτό χρονολογείται πριν το 1988, αφού τότε περιμέναμε να φτάσουν τα Mirage και F-16 και το θέμα του διαγωνισμού είχε λήξει προ πολλού (3,5 και 1,5 χρόνια από τις αντίστοιχες υπογραφές όπως λέει και το άρθρο της εφημερίδας).
Τώρα για το 11 υπάρχει και μια άλλη εξήγηση που δεν έγραψα πριν: κατασκευάστηκαν 11 πρωτότυπα (9 μονοθέσια και 2 διθέσια) πριν την παραγωγή του F-18. Το γεγονός όμως οτι όπως θα θυμούνται οι παλιοί αυτά που εγώ έχω δει ήταν πολύχρωμα και ότι το πρώτο διθέσιο είχε κωδικό Τ1 αντί για 1, 2, 3..., 7 (που έχω δει σε φωτό), δεν μου έμοιαζε να φτάνει η αρίθμηση μέχρι το 11. Αν κάποιος βρει φωτό από το 11ο πρωτότυπο (το οποίο ως τελευταίο πριν την παραγωγή δεν είναι περίεργο να είχε χρώματα παραγωγής και όχι τα γνωστά έγχρωμα τρίγωνα), ίσως μας λύσει την απορία σχετικά με το ποιο ήταν το συγκεκριμένο αεροσκάφος που φόρεσε (?) τα ελληνικά εθνόσημα, έστω και στα πλαίσια του promotion.