Προφανώς θα πρέπει να το έχεις ρυθμίσει αλλά τώρα είδα το μήνυμα μιας και είμαι καινούργιος εδώ. Ξεκινώντας να σου πω ότι ήταν λάθος η κίνηση που έκανες (να το αγοράσεις κομμάτι κομμάτι από το περιοδικό) γιατί έχεις πληρώσει τα τριπλάσια χρήματα για το μοντέλο σου και είναι λογικό αφού κερδίζει η εταιρεία που το βγάζει, το περιοδικό και ο περιπτεράς η το κατάστημα που αγόρασες το περιοδικό. Αυτά τα λίγα για αρχή, τώρα για τις ρυθμίσεις, πρώτα για να πάρει το μοντέλο μπροστά με την πρώτη πρέπει (αν ΔΕΝ έχει τρόμπα καυσίμου στο ντεπόζιτο)να κλείσεις(με το δάκτυλο) την εξάτμιση και να τραβήξεις την κορδονιέρα αρκετές φορές ώστε να σου τραβήξει το καύσιμο από το ντεπόζιτο στο καρμπυρατέρ, τώρα (αν ΕΧΕΙ τρόμπα καυσίμου) πρέπει να την πιέσεις αρκετές φορές να σου τραβήξει το καύσιμο.
Για να ρυθμίσεις το ρελαντί πρέπει να βγάλεις το φίλτρο αέρα και να δεις μέσα στο καρμπυρατέρ. Γυρνάς την μικρή βίδα που έχει σε σημείο που το άνοιγμα μέσα στο καρμπυρατέρ να είναι γύρο στο 1 χιλιοστό.
Μετά η βίδα καυσίμου(η μεγάλη που εξέχει από το καρμπυρατέρ)να την κλείσεις τελείως (βιδώνοντας δεξιόστροφα) και την ανοίξεις 2 μισή στροφές. Αν έχεις και άλλη βίδα (μερικά μοντέλα δεν έχουν) μην την πειράξεις μέχρι να δούμε την συμπεριφορά του μοντέλου μας. Αυτά σε γενικές γραμμές για τις ρυθμίσεις.
Βεβαία αυτές είναι οι γενικές ρυθμίσεις για τα μοντέλα λογικό από εταιρεία σε εταιρεία να έχουμε κάποιες διαφορές.
Πιστεύω να σε βοήθησα αν και το μήνυμα είναι σχετικά παλιό και πρέπει να το έχεις ρυθμίσει.