@GRmodeler,
Την αλλαγή την έκανε πιθανότατα ο Χάνναντς - με το αιτιολογικό ότι και καλά το paypal δεν μπορεί να δεχτεί να κάνει την πληρωμή της συναλλαγής σε προϊόν που δεν είναι signed airmail + tracking. Γι' αυτό και αυτόματα ανανέωνε την σελίδα πληρωμης (checkout) με τσεκαρισμένη την επιλογή που αναφέρω.
Πάντως και 'γω στην συζήτηση που είχα με την τράπεζα μου ανεφεραν το ενδεχόμενο να είναι το καταστημα δηλωμένο από τον ιδιοκτήτη του, στην κατηγορία "καλλιτεχνικά είδη" και γι' αυτό να απορρίφθηκε η πληρωμή.
Το airmail me tracking kai signed με ενοχλεί γιατί μπορεί να αγοράζω από το εξωτερικό κάποια πράγματα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως μου τρέχουν και απ' τα μπατζάκια τα λεφτά. Είμαι ίσα-ίσα. Γι' αυτό άλλωστε τα έχω πάρει και με την τράπεζα που παίρνει προμήθεια από την συναλλαγή.
Εγώ πάντως όσες φορές είχα παραγγείλει στο παρελθόν από Χάνναντς και χωρίς να είναι με tracking/signed, το δέμα μου ερχόταν πάντα και μέσα σε 7 ημέρες.
Επίσης θεωρώ κοροϊδία να σε χρεώνει πααρπάνω ταχυδρομικα κάθε φορα που προσθέτεις ένα προϊόν στην λίστα σου. Από περιέργεια μία πρόσφατα προτού κάνω αυτήν εδώ την αγορά, είχα βάλει να αγοράσω καρτέλες χαλμομανιών και κάποια φωτοχαραγμένα. Ε ενώ τα ταχυδρομικά του έχουν μία στάνταρντ κοστολόγηση η οποία είναι μέχρι ένα ορισμένο βάρος, αυτός μου αύξανε τα ταχυδρομικά.
Τελος πάντων, τώρα η αγορά έγινε και περιμένω να μου 'ρθουν. Ας όψεται που τα ΕΛΤΑ χρεώνουν κι αυτά πλέον τα μυαλοκέφαλα τους άμα ψωνίζεις από Ασία διαφορετικά... Luckymodel και πάλι Luckymodel!
Τέλος όσο αφορά την προμήθεια της τράπεζας, απ' ότι μου είχαν πεί φτάνει αν θυμάμαι καλά μέχρι 6-7 ευρώ στα 2 κιλά. Κάτι τέτοιο.