Δεν είναι σκια, είναι το γκρι τρίγωνο με τις στρογγυλεμένες άκρες πίσω από το χαρακτηριστικό ψαροκοκαλοειδές σχηματάκι που δείχνει την βαλβίδα ανεφοδιασμού....
Off-topic, παρακαλώ να τσεκάρετε το ωραιότατο waethering που έχει το πίσω F-16... By the way ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα blk50 έχουν διαφορετικό weathering από τα blk30...!