Αποστολέας Θέμα: 3ο Modelclub Group Build: "ΕΛΛΑΔΑ" - Οι συμμετοχές!  (Αναγνώστηκε 18776 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστης
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 45
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
3ο Modelclub Group Build: "ΕΛΛΑΔΑ" - Οι συμμετοχές!
« στις: Μάρτιος 23, 2007, 08:23:35 μμ »
Ακολουθούν, τα τελειωμένα μοντέλα-συμμετοχές όσων έλαβαν μέρος στο τρίτο μας Group Build...

 :arrow:(ΕΔΩ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ... ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ...)

 8)
Για περισσότερες λεπτομέρειες και σχόλια

Αποσυνδεδεμένος Farao Mike

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 829
  • Age: 58
  • Τόπος: Εξαρχεια
  • modelclub.gr
Απ: 3ο Modelclub Group Build: "ΕΛΛΑΔΑ" - Οι συμμετοχές!
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 30, 2007, 08:37:51 πμ »
To Spitfire Vc trop της Tamiya φτιαχτηκε ΟΟΒ,με εξαιρεση την γραμμωση των φτερων που ξαναχαραχτηκαν οι μισες (το -c ειχε ενα πυροβολο επιπλεον σε καθε πλευρα και τα πανελς της πτερυγας ηταν διαφορετικα ακριβως γι αυτο τον λογο) ενω χρειαστηκε να κατασκευαστουν το fairing της κανης του και το υπερυψωμενο καλυμα του.
Αλλο εξτρα ειναι ο ετοιμος σκελετος της καλυπτρας απο την True details (ετοιμος κομενος σε διαφανη πολυ λεπτη αλλα ανθεκτικη ζελατινα,τον βαφεις πρωτα με το εσωτερικο χρωμα,μετα με το εξωτερικο και τελος τον βουτας σε νερο με 1-2 σταγονες απορυπαντικο πιατων και τον κολας στην θεση του)
Το μοντελο βαφτηκε πρωτα με silver ως υποστρωμα και τα 3 χρωματα της παραλλαγης με χρωματα της Valejo,πολυ καλα αραιωμενα με απεσταγμενο νερο,σε σημειο που χρειαστηκε 4-5 χερια για να καλυφθει το silver και ξανοιγμενα με αρκετο λευκο ως ενδειξη φθορας .
Τελος τα σηματα ειναι απο μια αρχαια καρτελα του Νικου Σπανου που παρα τα χρονια τους (τουλαχιστον 15) συμπεριφερθηκαν αψογα (οπου υπηρχε υποψια για το αντιθετο γινοταν πρωτα χρηση Liquid decal της Microscale και αφου στεγνωνε ακολουθουσε η κανονικη διαδικασια των χαλκομανιων.

            

Αποσυνδεδεμένος CROW

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5194
  • Τόπος: West side
    • Image
Απ: 3ο Modelclub Group Build: "ΕΛΛΑΔΑ" - Οι συμμετοχές!
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 17, 2007, 12:34:42 πμ »
 F-5A Αστερι απο το κιτ της Ιtaleri στην 1/72 με χαλκομανιες της Icarus.Η μονη βελτιωση που εχει γινει ειναι ενα ριτινενιο καθισμα Mk10L της Pavla.
 To μοντελο βαφτηκε με μιξη χρωματων της Revell (No 52 70% + light grey 30%.Εναλακτικα μπορει να βαφτει και με το Νο 25 της Gunze) για το ανοιχτο μπλε και με το 34L της Agama για το σκουρο μπλε.









Εκατονταδες κιτ προς πωληση σε χαμηλες τιμες!   http://www.modelclub.gr/market/index.php?page=user&action=pub_profile&id=16

Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστης
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 45
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Απ: 3ο Modelclub Group Build: "ΕΛΛΑΔΑ" - Οι συμμετοχές!
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 22, 2007, 12:18:34 μμ »
Leopard 1A4, που προήλθε από συνδυασμό κιτ. Το πήγμα είναι Revell, από το κιτ #03017, και ο πύργος από το Τamiya #35112. Δεν έχουν υπάρξει μετατροπές ή προσθήκες εκτός από την κεραία. Είναι βαμμένο με αερογράφο και ακρυλικά χρώματα tamiya και gunze, ενώ οι χαλκομανίες είναι custom made.






Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστης
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 45
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Απ: 3ο Modelclub Group Build: "ΕΛΛΑΔΑ" - Οι συμμετοχές!
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 22, 2007, 12:26:10 μμ »
Leopard 1V, πο υ προήλθε από συνδυασμό κιτ. Το πήγμα είναι από Tamiya, το κιτ #35112, και ο πύργος από το Revell #03017. Οι προσθήκες περιορίζονται στα κιβώτια, εκατέρωθεν του πήγματος και την κεραία. Είναι βαμμένο με αερογράφο και ακρυλικά χρώματα tamiya και gunze, ενώ οι χαλκομανίες είναι custom made.







Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστης
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 45
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Απ: 3ο Modelclub Group Build: "ΕΛΛΑΔΑ" - Οι συμμετοχές!
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 22, 2007, 12:38:44 μμ »
F-4E Phantom II SRA Hill Grey II. Το κιτ είναι της Hasegawa 07208. Το αεροσκάφος ήταν συναρμολογημένο πριν απο 15 χρόνια περίπου και με το σχετικό reset, επανήλθε σε σχετικά αρχική κατάσταση. Βελτιώθηκαν οι εξαγωγές, και προστέθηκαν ζώνες στα καθίσματα, όλα από αλουμινόφυλλο. Βάφτηκε με ακρυλικά gunze και tamiya, ενώ χρησιμοποιήθηκε το σετ χαλκομανιών της Icarus Decals 48003.




Αποσυνδεδεμένος F-16rhs

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3174
  • Καλαϊτζής Παναγιώτης
    • Image
Απ: 3ο Modelclub Group Build: "ΕΛΛΑΔΑ" - Οι συμμετοχές!
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 08, 2007, 05:47:39 μμ »
H.A.F. F-16C Block 52+ 1/48 “GREECE” GROUP BUILD

Καιρός ήταν να τελειώσει…λέω συνήθως για μοντέλα τα οποία για μακροχρόνιο διάστημα μενουν μισοτελειωμένα στην άκρη… Το μοντέλο αυτό αγοράστηκε το 2004 (!) και ολοκληρώθηκε αισίως τώρα…Το κίτ είναι της ACADEMY και συγκεκριμένα το F-16C Thunderbirds στη 1/48… Θα μου πείτε,ρε φίλε το Thunderbirds έκανες Ελληνικό? Έλα μου ντε ,απαντάω εγώ, έτσι μου τη  βάρεσε!!!? Το 48άρι κίτ διακρίνεται από την μετριότητα σε λεπτομέρεια κοκπιτ και φωλεών αλλα εξωτερικά είναι πανομοιότυπο με αυτό της Hasegawa.Πολλές βελτιώσεις λοιπόν και πολλέεεεεεες ώρες (και επίσης πολλά χρόνια) για να ολοκληρωθεί… Άξιζε όμως γιατι ήταν το πρώτο μου μοντέλο στην 1/48 με αερογράφο…!

ΚΟΚΠΙΤ

Όπως σε όλα τα μοντέλα ξεκίνησα από δώ και πιστέψτε με είχα αρκετή δουλειά!
Αρχικά έκοψα (σύμφωνα με φωτό) τετραγωνάκια από φυλλο πλαστικού για να αναπαραστήσω τα πλαινά πάνελς στα οποία προσαρμόζονται στο πραγματικό αεροσκάφος οι διακόπτες και τα κομβία των διαφόρων συστημάτων και κολλήθηκαν στα «αδεια» πλαϊνά του κόκπιτ.Έπειτα με λεπτό πινελάκι πρόσθεσα μικρές βούλες από γκρί χρώμα (Οι διακόπτες στα F-16 είναι όλοι γκρίζοι ή ασημί σε ελάχιστες περιπτώσεις) μερικές από κόκκινο (για τα ζωτικά συστήματα ) και κίτρινο (για τα Emergency).Στο μπροστά πάνελ το ICP (κουτί κάτω από το HUD) ήρθε πιο έξω με στόκο και προστέθηκαν απο φύλλο πλαστικού οι 2 οθόνες MFD που λείπουν παντελώς (Multi Function Displays-που γίνεται η εμφάνιση του ραντάρ των όπλων κτλ κτλ…) και βάφτηκαν μαυρες.Με μία σταγόνα Future δείχνουν πιο ρεαλιστικά σαν αναπαράσταση του γυαλιού…

ΑΤΡΑΚΤΟΣ

Λίγο πρίν κολληθούν τα 2 μισά της ατράκτου (Πάνω-κάτω) έκοψα τα αερόφρενα για να κολληθούν ανοιχτά στο τέλος (αν και το μετάνοιωσα γιατι η εσωτερική λεπτομέρεια έλειπε και προστέθηκε από μένα με στόκο και φύλλο πλαστικού…).Άφού κολλήθηκαν  τα 2 μισά εφάρμοσαν σχετικά καλα και λίγος στόκος προστέθηκε για να καλύψει τα όποια κενά.Έπειτα κολλήθηκαν με πολύ προσοχή οι πτέρυγες ώστε να κολληθούν απόλυτα ευθεία (αν και η μισή μοίρα αρνητικής διέδρου είναι μη εμφανής ακόμα και το πραγματικό αεροσκάφος…) Εκεί χρειάζεται αρκετός στόκος για να καλυφτούν τα κενά καθώς η εφαρμογή δεν είναι η καλύτερη δυνατή…Σειρά είχαν τα πτερύγια ύψους-βάθους (Stabilitors) και το κάθετο σταθερό του οποίου η προέκταση του αλεξιπτώτου έγινε από σιδηρόστοκο  της Milliput και στη συνέχεια τρίφτηκε ώστε να λειανθεί και να απόκτήσει το κατάλληλο σχήμα (λόγω της παλαιότητας του κίτ υπάρχουν κάποιες ατέλειες). Στη συνέχεια σειρά είχαν οι σύμμορφες δεξαμενές καυσίμου CFT’s (Conformal Fuel  Tanks που δίνουν 3000 Lbs extra καύσιμο που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιιπτώσεις χαμηλουψούς διείσδυσης και γενικά σε αποστολές Δ/Β (Δίωξης βομβαρδισμού)…Εκεί χρειάστηκε αρκετός στόκος για να καλύψουμε τα πλαινά «χοντρά» κενα καθώς μια λεπτή χαραμάδα καλό θα είναι να υπάρχει όπως και στο πραγματικό αεροσκάφος…Το ακροφύσιο του κινητήρα Pratt & Whitney βάφτηκε πρίν κολληθεί,τα πέταλα με Gun metal και τα ενδιάμεσα των πετάλων με ασημί…Έπειτα με στεγνό πινέλο μαύρο μάτ περάστηκαν τα πέταλα προς αναπαρασταση όχι τόσο της φθοράς αλλα της μικροδιαρροής υδραυλικών υγρών. Εσωτερικά χρησιμοποιήθηκε ένα χρώμα από μίξη που παραπέμπει σε μπέζ ώστε να αναπαραστήσουμε τα ειδικά και κεραμικά υλικά που χρησιμοποιούνται στην εξαγωγή των αεροκινητήρων… Το ρύγχος κολλήθηκε και αυτό στη θέση του αλλα όπως φάνηκε μετά από ένα πέσιμο όχι τόσο καλά, με αποτέλεσμα να αποκολληθεί όχι με τόσο καλό τρόπο μαζί με ένα από τα πτερύγια ύψους-βάθους…!
Τελικως όλα καλα!!!!

ΒΑΨΙΜΟ
Το πρώτο μου αερογραφάτο βάψιμο είναι λογικο να έχει κάποια σοβαρά λάθη… Πρώτον από όλα δεν ασταρωθηκε με ένα ελαφρύ γκρίζο και πέρασα κατευθείαν στην διαδικασία του Preshading…Επιτυχής ήταν η προσπάθεια αλλα λόγω της μεγάλης πίεσης του κομπρεσέρ η δέσμη δεν μπορεί να είναι ιδιαίτερα λεπτή…! Από μακρια και με προσοχή λοιπόν η διαδικασία ολοκληρώθηκε και έπειτα με μολυβάκι οριοθέτησα την παραλλαγή Ghost… Λόγω της μεγάλης δέσμης αποφάσισα να οριοθετήσω το χρώμα με blue-tac και χαρτοπετσέτα κομμένη στο σχήμα της παραλλαγής… Όλα πήγαν καλα και τα χρώματα Lifecolour UA-145, UA 034, UA 113 ψεκάστηκαν και έδειξαν πολύ όμορφα πάνω στο «52άρι»…

Τα χρώματα της Ghost αναλυτικά είναι:
   FS No.       Lifecolour No.          Colour
FS 35237         UA-145        French Bluegray
FS 36251         UA-034            Light Gray
FS 36307         UA-113      Ιtalian Light Bluegray


Όσον αφορά την blue-tac μου άφησε κάποια σημάδια σαν «λαδίλες» πάνω στο χρώμα αλλα αυτό καλύφτηκε μερικως από τη φθορά με τα λάδια… Γι αυτό να χρησιμοποιείτε Blue-Tac της UHU και όχι της Pritt που έβαλα εγω και μου δημιούργησε το πρόβλημα.(Ευχαριστώ για τη συμβουλή Δημήτρη-117tacan!)
Και μία επισήμανση όσον αφορά τα χρώματα…Το ανοιχτό γκρί UA-113 πρέπει να σκουρήνει για να δείξει την low visibility υφή της παραλλαγής του Block 52+ … Αυτό επιτυχγάνεται εάν στο  στάνταρ χρώμα αναμιχθεί μια μικροποσότητα του UA-034
Αφού το μοντέλο περάστηκε με Future σαν γυαλιστερο βερνικι περάστηκαν τα σήματα και η «σκακιέρα» η οποια δινει ξεχωριστή ομορφιά στο αεροσκάφος της 340 Μοίρας…Προήλθε από το spares box από χαλκομανίες αμερικανικού F-16…
Έπειτα σε μερικές περιοχές ψεκάστηκε ματ βερνίκι και το μοντέλο έδειχνε από διάφορες γωνίες την «ζαγρέ» του απόχρωση όπως και στο πραγματικό κάτι που θέλαμε και μεις να επετύχουμε…
Τα εθνόσημα προήλθαν από την καρτέλλα της Afterburner,όπως και οι αριθμοί του Tail Number...Τα διάφορα προειδοποιητικά ήλθαν από καρτέλλες διαφόρων F-16 από το κουτί περισσευμάτων.

ΟΠΛΙΣΜΟΣ
Εδώ περιοριστήκα στο ελάχιστο καθώς δεν ήθελα ένα βαρυφορτωμένο μοντέλο…Γενικα τα βαρυφορτωμένα με οπλισμό α/φη δεν με πολυ-ενθουσιάζουν καθώς η «ειρήνη τω κόσμω» προέχει… Εκτός από την δεξαμενή Centerline των 370 US Gallons πρόσθεσα τους φορείς 3 και 7 άδειους και στους ακροπτερύγιους 1 και 9 ένα ΑΙΜ-9M Captive Trainer και ένα Radar Deflector αντίστοιχα…Μακροπρόθεσμα θα προστεθούν και οι φορείς 2 και 8 όπου θα αναρτηθούν Captive IRIS-T… ;-)

Να λοιπον που το πρωτο μου (Πρωτο εξολοκλήρου) μοντέλο με αερογράφο είναι πλέον γεγονός και ακολουθούν και άλλα πολλά!Το αποτέλεσμα είναι αρκετα καλο σε σχέση με ότι έχω κάνει μέχρι τώρα οπότε θεωρώ πως έκανα μια νέα αρχή στα μοντελιστικά μου… «βήματα».Πολλά λάθη και ατέλειες βέβαια μπορεί να εντοπιστούν καθώς αποτελεί μια πρώτη προσπάθεια με πολλά λάθη αλλα…από τα λάθη μαθαίνεις λεει η παροιμία… ;-)

Το παρόν αφιερώνεται εξολοκλήρου στον ΗΡΩΙΚΟ Σμηναγό (Ι) Κωνσταντίνο Ηλιάκη που έπεσε ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ σε μία εναέρια σύγκρουση με ένα Τουρκικό F-16 22 μίλια Νοτιοδυτικά της Καρπάθου χάνοντας την ζωή του ακαριαία εξαίτίας του αντιεπαγγελματισμού του Τουρκου χειριστή…









“Revenge will be ours”…
F-16rhs…

Αποσυνδεδεμένος Jet72

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 7246
  • The Caveman :-)
    • Image
Απ: 3ο Modelclub Group Build: "ΕΛΛΑΔΑ" - Οι συμμετοχές!
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 06, 2007, 09:51:12 πμ »
F-5A Freedom Fighter
δεκαετίας '70 σε 1/72 Italeri (Esci)



Από τα πιο αγαπημένα μοντελιστικά θέματα για τους λάτρεις των μαχητικών της HAF είναι σίγουρα το F-5. Ειδικά στην δική μας αεροπορία δεν είναι υπερβολή να πει κανείς πως ό,τι και να βάψεις ένα F-5 δύσκολα μπορεί κάποιος να πει "είναι λάθος...!".










Στην περίπτωση αυτή έχουμε το πρώτο κλασικό καμουφλάζ. Δεκαετία '70, τρίχρωμο SEA με χαρακτηριστικό το περίεργο γκρι-λαχανί στη θέση του κλασικού ανοικτού πράσινου που έχει η γνωστή και ως παραλλαγή "Βιετναμ" / TAC κλπ. Ίσως αυτό το χρώμα μαζί με την πληθώρα προειδοποιητικών να κάνουν ξεχωριστή την εικόνα των F-5 αυτής της περιόδου.

Το κιτ είναι Italeri (πρώην Esci, όσα και να φτιάξεις πάντα θες να κάνεις και άλλο ένα...)  :mrgreen:

Το βάψιμο έγινε με Humbrol enamels και πινέλο. Οι μόνες προσθήκες κατασκευαστικά ήταν οι ζώνες στο κάθισμα (το οποίο είναι του πρώτου από τους τρεις τύπους που χρησιμοποιήθηκαν σε ελληνικά F-5). Το πολύ διακριτικό weathering έγινε με μολυβάκι ζωγραφικής...


Αποσυνδεδεμένος Jet72

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 7246
  • The Caveman :-)
    • Image
Απ: 3ο Modelclub Group Build: "ΕΛΛΑΔΑ" - Οι συμμετοχές! ### F-5B ###
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 15, 2007, 01:12:45 μμ »
F-5B Freedom Fighter
δεκαετίας '90 σε 1/72 Revell (Esci)



Το συγκεκριμένο αεροσκάφος ήταν ούτως ή άλλως όμορφο: διθέσιο F-5 με ghost! Όταν όμως το είδα με δεξαμενές από NF (δηλ. άλλα τρία γκρι, διαφορετικά από της ghost), λυκοκεφαλές στο κάθετο σταθερό (cool!) αλλά και τρία panels αλλαγμένα με αυτά από κάποιο F-5 aegean blue, ε, τότε λοιπόν το θέμα ήταν ανυπόφορα ελκυστικό!

Το κιτ είναι Revell (πρώην Esci, μεγάλη τύχη ότι δίνει τις λυκοκεφαλές ως decal!)

Το βάψιμο έγινε με Humbrol enamels και πινέλο. Κατασκευαστικά φτιάχτηκαν σχεδόν από το μηδέν τα καθίσματα (που είναι του δεύτερου από τους τρεις τύπους που χρησιμοποιήθηκαν σε ελληνικό F-5) και έπεσαν ελαφρά και τα flaps...









 ::salut::




Αποσυνδεδεμένος Double Ugly

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2004
  • Τόπος: Ηράκλειο Κρήτη
  • Three Traps Baby...!!!
    • Image
Απ: 3ο Modelclub Group Build: "ΕΛΛΑΔΑ" - Οι συμμετοχές!
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 05, 2008, 01:17:13 μμ »
Ένα από τα 28 F-4E που η ΠΑ παρέλαβε το 1991 από την εθνοφρουρά της Indiana σε κλίμακα 1/72.
Το κιτ είναι F-4E της Hasegawa και έχουν προστεθεί τα βελτιωτικά του verlnden και της eduard. Οι δυο GBU-8 HOBOs προέρχονται από σετ οπλισμού της Hasegawa και οι χαλκομανίες είναι της Icarus. Βάφτηκε με τα 305 και 306 της Gunze. Ξεθώριασμα έγινε ψεκάζοντας αρχικά ανοιχτότερους τόνους των δύο χρωμάτων καθώς και με στεγνό πινέλο μετά την τοποθέτηση των χαλκομανιών. Επίσης η γράμμωση του μοντέλου περάστηκε με μαύρο λάδι ζωγραφικής.






Η ιστορία αυτών των phantom λίγο πολύ γνωστή: Αρχικός τους χρήστης η 338ΜΔΒ της 117ΠΜ στην Ανδραβίδα, ανταλλαγή τους το '98 με τα F-4 της 337ΜΠΚ ώστε να συγκεντρωθούν στην Ανδραβίδα τα phantom των αρχικών παραγγελιών της δεκαετίας του '70 που προορίζονταν για τον προγραμματισμένο τότε εκσυγχρονισμό.
Τέλη της δεκαετίας του '90 "φορούν" την παραλλαγή "ghost" και υπηρετούν την ΠΑ μέχρι τον Δεκέμβριο του 2005 όπου γίνεται στην 110ΠΜ στη Λάρισα η τελετή απόσυρσής τους.
Ενδιαφέροντα επίσης στοιχεία έχουν γράψει οι συνάδελφοι εδώ...  ::icon_thumright::

Τέλος ελάχιστο φόρο τιμής αποτελεί η αναφορά των ονομάτων των πεσόντων αεροπόρων με F-4E SRA:

ΣΓΟΣ(Ι) ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΥΠΓΟΣ(Ι) ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Έπεσαν νοτιανατολικά της 'Ανδρου, στις 20 Αυγούστου 1998, πλήρωμα του 68-432.

ΣΓΟΣ(Ι) ΚΑΡΑΚΙΤΣΙΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΥΠΓΟΣ(Ι) ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Έπεσαν στο όρος Δίρφυ στις 27-06-2002, πλήρωμα του 68-438.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

"F-4 Phantom".  Κώστας Δημητρόπουλος, "Εκδόσεις Κωνσταντινίδη" 1997

"Το McDonnell Douglas F-4E και RF-4E στην Ελληνική Αεροπορία".  Ηλίας Νταλούμης - Μέγας Τσώνος, Εκδόσεις "FINATEC" 2000

HAF Yearbook 2006/A, Εκδόσεις "SPECIAL PROJECTS"

Δικτυακοί τόποι:

http://hafcphotos.cs.net/

http://koti.welho.com/msolanak/index.html

http://www.airliners.net/

http://www.5053phantoms.com

http://www.insitu.gr/psoipa/

Tags: