0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
student of several sensei
Αααα, τι ωραία! Ήρθε ο κ. ʼικεν. Πολύ σύντομα θα δούμε και τον κ. Λανσντειλ απο το τζακομ. Έχει να γίνει το πανηγύρι της αρκούδας!Σ ένα μήνα περίπου δεν πρόκειτε να φτιάχνει κανένας γιαπωνέζικα αεροπλάνα στην Ελλάδα Με τις υγείες σας!
Spoiler (hover to show)Μπορεί να εννοεί ότι θα πωρωθούν όλοι και στο τέλος δεν θα βρίσκουμε κιτ με Ιαπωνικά θέματα....Εγώ πάντως πρόλαβα και το έφτιαξα το Zero μου...