Αποστολέας Θέμα: ΒADGER 200  (Αναγνώστηκε 2730 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος SEIRIOS

  • Οχι αλλο καρβουνο
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 200
  • Age: 45
  • Τόπος: ΑΛΦΑ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ
ΒADGER 200
« στις: Οκτώβριος 28, 2004, 10:35:29 μμ »
Λοιπον,παιδια,οπως εχω πει και αλλη φορα ειμαι νεος και αφου ''εβαψα''6-7 αυτοκινητα με πινελο και σπρευ,πηρα εναν αερογραφο για να αρχισω να μαθαινω τα τερτιπια του.Μπορω να πω οτι ειδα διαφορα στα αλλα 2 που εφτιαξα.
Αυτο που θελω να ρωτησω,επειδη ασχολουμαι μονο με αυτοκινητα και οχι περιεργα και φαντεζι βαψιματα,θα ηταν καλη κινηση ο budger o 200 που ειναι μονης λειτουργειας?Βασικα ηθελα να τον παρω καινουριο αλλα εχω βρει και εναν σε καλη κατασταση και σε τιμη συζητησιμη.
Επισης ποια η σωστη ποσοτητα μεσα στη φιαλη του?
Οποιαδηποτε αλλη προταση δεκτη. :roll:

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 47
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
ΒUDGER 200
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 23, 2004, 07:38:54 μμ »
ναι θα σε καλυψει ο αερογραφος μονης ενεργειας για τα κιτ αυτοκινητου που φτιαχνεις 8)
για τη ποσοτητα τι εννοεις? βαζεις οσο θες να βαψεις...

Αποσυνδεδεμένος 335_GR Solaris

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΒUDGER 200
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 06, 2004, 02:01:30 πμ »
Ο BUDGER 200 είναι ίσως ο πιο διάσημος αερογράφος και σίγουρα έχει συντροφέψει χιλιάδες μοντελιστές και επαγγελματίες σε όλο τον πλανήτη.
Είναι εξαιρετικά ανθεκτικός (ο δικός μου δουλεύει απροβλημάτιστα σχεδόν 20 χρόνια τώρα!) και η απόδοσή του για αερογράφο μονής λειτουργίας είναι πολύ καλή -με την πιο λεπτή βελόνα δίνει 2 χιλιοστά δέσμη.
Είναι αερογράφος για πολλές χρήσεις καλύποντας από βαριές δουλειές έως weathering και λεπτομέρειες.
Το χρώμα αραιώνεται σε αναλογία 1,5 ή 2 μέρη διαλυτικό προς ένα μέρος χρώμα για το πρώτο χέρι (primer) και ένα προς ένα για τα επόμενα.
Τη φιάλη τη γεμίζουμε κατά το 1/3 ή -οριακά- κατά το 1/2.
Το χρωματικό διάλυμα πρέπει να είναι πολύ καλά χτυπημένο και ομοιόμορφο. Το πρώτο χέρι το δουλεύω στα 35-40 psi ενώ τα επόμενα στα 30 psi.
Στον συστήνω ανεπιφύλακτα. Ειδικά για τα μοντέλα αυτοκινήτων ίσως να μην χρειαστείς καν πιο εξιδεικευμένο αερογράφο.

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 47
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
ΒUDGER 200
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 10, 2004, 12:47:04 πμ »
ευχαριστουμε για τις πληροφοριες αγαπητε φιλε  8)

Αποσυνδεδεμένος SEIRIOS

  • Οχι αλλο καρβουνο
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 200
  • Age: 45
  • Τόπος: ΑΛΦΑ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ
ΒUDGER 200
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 26, 2004, 01:38:36 πμ »
solaris μπορω να πω οτι η αναλυση σου ηταν αρκετα κατατοπιστικη.Σε ευχαριστω και καλες εργασιες!

Αποσυνδεδεμένος ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΦΑΚΗΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 320
  • Τόπος: ΓΑΛΑΤΣΙ
    • http://WWW.e-KALFAKIS.GR
ΒUDGER 200
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 15, 2005, 12:57:41 πμ »
Πολύ σωστός ο Solaris,
να συμπληρώσω ίσως ότι για γυαλιστερά χρώματα θα πρότεινα να βάλεις την μύτη/βελλώνα IL, δηλαδή την μεσαία.
Αυτό γιατί τα γυαιστερά χρώματα, έχουν περισσότερη ρυτίνη από τα μάτ.
Ετσι θέλεις ευρύτερα αγγεία για να περνά περισσότερο χρώμα στην μονάδα του χρόνου.
Με την μύτη Fine, το χρώμα εξατομικεύεται πολύ, και ταξιδεύοντας από τον αεογράφο μέχρι το μοντέλο, εξαντίζεται το διαλυτικό του, (εκτός της φυσικής διασποράς) και αυτό που φτάνει στο μοντέλο έιναι σχετικά στεγνό. Αποτέλεσμα η υφή του χρώματος στο τέλος να είναι λίγο σατινέ.
Με μεγαλύτερο μπέκ, το χρώμα πέφτει πιο "υγρό" στο μοντέλο, οπότε μπορεί το χρώμα "κλείσει" καλύτερα και να έχεις πιο γυαλιστερό αποτέλεσμα. Δηλαδή με άλλα λόγια, η γυαλιστερή ρυτίνη του χρώματος ανεβαίνει στη επιφάνεια και κάνει μια πιο γυαλιστερή βαφή.

φιλικά
Κ.Κ.
STARFIGHTER

Tags: