ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Νέα της IPMS Ελλάδος
45η Έκθεση / Διαγωνισμός της IPMS Ελλάδος 6,7,8 Νοεμβρίου 2026
(1/1)
ramfighter:
Η ΑMMS θα είναι στο Περιστέρι!!! Οπως άλλωστε γνωρίζετε οι περισσότεροι, μετά από μία δεκαετία συνεργασίας με την Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, η έκθεση μας μετακομίζει στο εκθεσιακό κέντρο του δήμου Περιστερίου για περισσότερο χώρο, περισσότερα μοντέλα και βέβαια περισσότερο φώς από πέρσυ.Παραδοσιακά παραθέτω χάρτη, για να το βρείτε όσοι δεν έχετε ήδη επισκεφτεί αυτό το εκθεσιακό κέντρο. Tην προκήρυξη της έκθεσης την εχουμε δημοσιεύσει εδώ και καιρό ::arrowred:: https://www.ipms-hellas.gr/site/index.php/2017-05-26-11-44-54/295-45th-athens-models-miniatures-show-45-ipms-hellas. Aπλά συνέπεσε με την περίοδο που ήταν το forum κάτω.
Εχουμε και ειδικά θέματα -> 90 χρόνια spitfires, 50 shades of panzergrey, 25 χρόνια lord of the rings. Λεπτομέρειες εδώ ::arrowred::https://www.ipms-hellas.gr/site/index.php/2017-05-26-11-44-54/293-45th-athens-models-miniatures-show-ipms-hellas-nationals-2026
KWSTAS:
Θεωρώ ότι είναι μία από ις καλύτερες επιλογές ο χώρος
και με άφθονο πάρκινγκ.
( Έχει χρησιμοποιηθεί και για εμβολιαστικό κέντρο :lol: )
Kostis Pap:
Παρατηρώ και μια αύξηση στο εισιτήριο εισόδου ή δεν θυμάμαι καλά;
Dimitris 72:
--- Παράθεση από: Kostis Pap στις Ιουνίου 17, 2026, 02:36:38 μμ ---Παρατηρώ και μια αύξηση στο εισιτήριο εισόδου ή δεν θυμάμαι καλά;
--- Τέλος παράθεσης ---
Σωστά!!! Από φέτος είναι 5€ (πάντα για τις τρεις ημέρες)!!!
Ο νέος χώρος είναι σημαντικά ακριβότερος από την Τεχνόπολη (είναι και σχεδόν διπλάσιος άλλωστε) και (από?) φέτος υπάρχουν έξοδα που δεν υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια (τα παρείχε η Τεχνόπολη): Φωτισμός, φύλαξη, ασφάλεια, ακόμα και ενοικίαση τραπεζοκαθισμάτων....
Ελπίζουμε η αύξηση στο εισητήριο, να μην εμποδίσει τους επισκέπτες....
Θυμίζω πως τα ταμειακώς εντάξει μέλη, οι συμμετέχοντες και οι νέοι κάτω των 16 ετών, δεν πληρώνουν εισητήριο!!! ::salut::
ΔΚ
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση