ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Jet: Show room

Tornado 1/32 Italeri

(1/4) > >>

ΛΕΥΤΕΡΗΣ:
Καλησπέρα στην παρέα. Τα ηλεκτρονικά και η LOX ειναι σκρατς....

















Μούργα:
 ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ

Kostis Pap:
Πάρα πολύ ωραία δουλειά, όπως και η φωτογράφιση. Συγχαρητήρια.

dsk:
Ενταξει τοσα χρονια στο φορουμ, εχουν ανεβει τα standards μας και εχουμε δει κομψοτεχνήματα που μπαινουν στα favorites..

Οπως αυτό το Tornado.

Εμαθα και τι ειναι η LOX και πού βρίσκεται...
Respect (εκτός από τα ηλεκτρονικά) που καθισες και την εφτιαξες ..

 ::salut::

Kostis Pap:
Να το πάρει το ποταμι. Τι ειναι lox???

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση