ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Dio: Υπό κατασκευή

kv 1 rest time

(1/1)

DIM57:
Ενα διοραμα με βαση μια περιοχή ''Linea stalina''

και πριν πάω στο θέμα ...για μερικους φίλους βάζω αυτό




γιατι οποιος βάζει ορια στον μοντελισμό χάνεται


πρώτα μια βάση





μετα το αρμα








και ολα μαζί





















dsk:
κι΄ό,τι σκεφτόμουν ότι στο άλλο σου διόραμα με τον χιοινάνθρωπο , ίσως ήθελα λίγο λάσπη μαζί με το χιόνι,
ήρθε αυτή η δουλεά σου με το KV-1 να  δίνει ρέστα με τη λάσπη..

Επίσης γκουγκλάρισα το ''Linea stalina'' , οπότε κάτι ιστορικό  μάθαμε και σήμερα για μια περιοχή που τόσο όμορφα αναπαριστάς..

Αυτή ειναι η ομορφιά του μοντελισμού και του MC !
Συγχαρητήρια και πάλι !
 ::salut::




DIM57:

--- Παράθεση από: dsk στις Μαΐου 02, 2026, 03:24:47 μμ ---κι΄ό,τι σκεφτόμουν ότι στο άλλο σου διόραμα με τον χιοινάνθρωπο , ίσως ήθελα λίγο λάσπη μαζί με το χιόνι,
ήρθε αυτή η δουλεά σου με το KV-1 να  δίνει ρέστα με τη λάσπη..

Επίσης γκουγκλάρισα το ''Linea stalina'' , οπότε κάτι ιστορικό  μάθαμε και σήμερα για μια περιοχή που τόσο όμορφα αναπαριστάς..

Αυτή ειναι η ομορφιά του μοντελισμού και του MC !
Συγχαρητήρια και πάλι !
 ::salut::

--- Τέλος παράθεσης ---
::thumbleft:: Να εισαι καλά

Kostis Pap:
Όμορφη δουλειά και αυτή! Και όντως μάθαμε και κάτι καινούργιο. Συγχαρητήρια!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση