ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Dio: Υπό κατασκευή
kv 1 rest time
(1/1)
DIM57:
Ενα διοραμα με βαση μια περιοχή ''Linea stalina''
και πριν πάω στο θέμα ...για μερικους φίλους βάζω αυτό
.
γιατι οποιος βάζει ορια στον μοντελισμό χάνεται
πρώτα μια βάση
μετα το αρμα
και ολα μαζί
dsk:
κι΄ό,τι σκεφτόμουν ότι στο άλλο σου διόραμα με τον χιοινάνθρωπο , ίσως ήθελα λίγο λάσπη μαζί με το χιόνι,
ήρθε αυτή η δουλεά σου με το KV-1 να δίνει ρέστα με τη λάσπη..
Επίσης γκουγκλάρισα το ''Linea stalina'' , οπότε κάτι ιστορικό μάθαμε και σήμερα για μια περιοχή που τόσο όμορφα αναπαριστάς..
Αυτή ειναι η ομορφιά του μοντελισμού και του MC !
Συγχαρητήρια και πάλι !
::salut::
DIM57:
--- Παράθεση από: dsk στις Μαΐου 02, 2026, 03:24:47 μμ ---κι΄ό,τι σκεφτόμουν ότι στο άλλο σου διόραμα με τον χιοινάνθρωπο , ίσως ήθελα λίγο λάσπη μαζί με το χιόνι,
ήρθε αυτή η δουλεά σου με το KV-1 να δίνει ρέστα με τη λάσπη..
Επίσης γκουγκλάρισα το ''Linea stalina'' , οπότε κάτι ιστορικό μάθαμε και σήμερα για μια περιοχή που τόσο όμορφα αναπαριστάς..
Αυτή ειναι η ομορφιά του μοντελισμού και του MC !
Συγχαρητήρια και πάλι !
::salut::
--- Τέλος παράθεσης ---
::thumbleft:: Να εισαι καλά
Kostis Pap:
Όμορφη δουλειά και αυτή! Και όντως μάθαμε και κάτι καινούργιο. Συγχαρητήρια!
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση