ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Dio: Υπό κατασκευή

Η λεγεωνα της τίγρης

(1/4) > >>

DIM57:
Διόραμα με κατεστραμένο bison 2 ινδούς εθελοντές χαμένους στην ερημο να τους μαζεύει το πλήρωμα ενος bedford
τα κιτ




Kostis Pap:
Για να δούμε! Καλή αρχή, δεν βλέπω πώς θα γίνει αυτό βινιέτα, βλέπω πάλι μεγάλες διαστάσεις.

sluff:
alan κιτ βλεπω,θα χει ενδιαφερον!!Καλη συνεχεια! ::thumbleft::

Periklis74:
Καλή αρχή . Ενδιαφέρον θέμα !!!!!  ::salut:: ::salut:: ::salut::

DIM57:

--- Παράθεση από: Periklis74 στις Ιανουαρίου 06, 2026, 08:37:43 μμ ---Καλή αρχή . Ενδιαφέρον θέμα !!!!!  ::salut:: ::salut:: ::salut::

--- Τέλος παράθεσης ---
ευχαριστω Περικλή

sluff  ::salut::

Κωστή,βινιετα θα ειναι κι ας ειναι τό ενα πάνω απ'το αλλο :mrgreen: ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση