ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Dio: Υπό κατασκευή
Η λεγεωνα της τίγρης
DIM57:
Διόραμα με κατεστραμένο bison 2 ινδούς εθελοντές χαμένους στην ερημο να τους μαζεύει το πλήρωμα ενος bedford
τα κιτ
Kostis Pap:
Για να δούμε! Καλή αρχή, δεν βλέπω πώς θα γίνει αυτό βινιέτα, βλέπω πάλι μεγάλες διαστάσεις.
sluff:
alan κιτ βλεπω,θα χει ενδιαφερον!!Καλη συνεχεια! ::thumbleft::
Periklis74:
Καλή αρχή . Ενδιαφέρον θέμα !!!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
DIM57:
--- Παράθεση από: Periklis74 στις Ιανουαρίου 06, 2026, 08:37:43 μμ ---Καλή αρχή . Ενδιαφέρον θέμα !!!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
--- Τέλος παράθεσης ---
ευχαριστω Περικλή
sluff ::salut::
Κωστή,βινιετα θα ειναι κι ας ειναι τό ενα πάνω απ'το αλλο :mrgreen: ::salut::
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση