ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Dio: Υπό κατασκευή

No milk today

(1/6) > >>

DIM57:
Καπου σε μια κατεχόμενη χώρα,στήν αγροικια, δεν φτάνει που γκρεμίζεται ο αχυρώνας,δεν φτάνει που υπάρχει πείνα,ειχαμε και επισκέψεις
Με το ετσι θέλω οι ''κεφάτοι'' και νικητές επισκέπτες,τσιμπολογάνε απο τα λίγα που μας εμειναν και εμεις απλά κοιτάμε,οικογενειακώς
Οπου φτωχός και η μοίρα του
 ::salut::

Kostis Pap:
Για να δούμε... Ενδιαφέρον το teaser.

DIM57:
Το βασικό κτήριο ειναι αυτο. 
της miniart που με ψιλοβασανίζει αν και θα μπορουσε ανετα να κατασκευαστεί απο φελιζολ και ξυλάκια,αλλά το ειχα
Θα προστεθουν οι κάτοικοι,ολων των ειδών
και μετα βλέπουμε και τους ''επισκέπτες
 ::salut::

sluff:
Σαν σκηνη απο ταινια...Μου θυμισε λιγακι εισαγωγη Inglourious Basterds :mrgreen:
Ξαναζωντανεψες το φορουμ.Καλη συνεχεια ::thumbleft::

DIM57:

--- Παράθεση από: sluff στις Νοεμβρίου 11, 2025, 09:11:18 μμ ---Σαν σκηνη απο ταινια...Μου θυμισε λιγακι εισαγωγη Inglourious Basterds :mrgreen:
Ξαναζωντανεψες το φορουμ.Καλη συνεχεια ::thumbleft::

--- Τέλος παράθεσης ---
χα χα τώρα αν σου πω οτι το ειχα σκεφτεί δεν θα το πιστέψεις
Νομίζω ηταν η πρώτη σκηνή που ο γερμανός ζητάει ενα ποτήρι γάλααλλά δεν εβγαινε με βάση τις φιγούρες



Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση