ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations
ΑΝΑΚΑΣΚΕΥΣΑΜΕΝΟ Τ-6 HARVARD
(1/1)
ΧΑΡΗΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ:
Καλησπέρα, κατασκευάζω το ανακατασκευασμένο Ελληνικό T-6 σε κλίμακα 1/32 και είμαι στη φάση των σημάτων και της αρίθμησης. Ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος ή αν υπάρχει κάπου να συμβουλευθώ αρχείο με τις διαστάσεις των σημάτων και των αριθμών για να τα κόψω και να τα βάψω. Ευχαριστώ.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση