ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations

ΑΝΑΚΑΣΚΕΥΣΑΜΕΝΟ Τ-6 HARVARD

(1/1)

ΧΑΡΗΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ:
Καλησπέρα, κατασκευάζω το ανακατασκευασμένο Ελληνικό T-6 σε κλίμακα 1/32 και είμαι στη φάση των σημάτων και της αρίθμησης. Ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος ή αν υπάρχει κάπου να συμβουλευθώ αρχείο με τις διαστάσεις των σημάτων και των αριθμών για να τα κόψω και να τα  βάψω. Ευχαριστώ.  

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση