ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Jet: Show room

Zvezda T-50 ΠΑΚ-ΦΑ (SU-57) Prototype, 1:72

(1/2) > >>

john_bar:
Καλησπέρα, καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους!

Τελείωσε και αυτό λοιπόν: SU-57 / T-50 ΠΑΚ-ΦΑ Prototype, 1:72, Zvezda.

Εύκολη και γρήγορη κατασκευή, πολύ καλή συναρμογή, τα decals λίγα και καλής ποιότητας.

Βάφτηκε με χρώματα που είχα ήδη, οπότε τα χρώματα δεν έχουν 100% πιστότητα με το πραγματικό (ιδίως με τους κωδικούς χρωμάτων που δίνουν διάφορα paint sets).

Gilan:
Μ'αρέσει το αποτέλεσμα, δεν είχε όπλα το Κιτ ή δ ν ήθελες να βάλεις;

john_bar:
Ευχαριστώ @Gilan  :D. Όχι, το συγκεκριμένο κιτ δεν είχε κανένα extra όπως οπλισμό.

The Saint:
Πολύ όμορφη η κατασκευή σου. "Καθώς πρέπει". Δεν με χαλάει η έλλειψη των όπλων, κάθε άλλο. Οι αποχρώσεις που χρησιμοποίησες, αν είναι με "το μάτι" και όχι ακολουθώντας κωδικούς, τι να πω, το μάτι σου είναι ξυράφι!!!!!

dimitrisap:
Πολύ ωραίο μπράβο!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση