ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Βάψιμο, Χρώματα & Βερνίκια
Μιξη Winsor & Newton Galleria Matt + Gloss Varnish= Satin
(1/1)
LYBCO:
Kαλημερα.Εχω τα Galleria της W&N,gloss και ματ και θελω να τα αναμειξω για να παρω semi gloss.
Ξερει κανεις να μου πει σε ποια αναλογία;
KWSTAS:
Έχω την εντύπωση ότι έχουν διαφορετική σύσταση
και δεν θα βγει λειτουργικό αποτέλεσμα, τουλάχιστον
αυτό διαπίστωσα όταν το δοκίμασα. Επίσης ασχέτως της
μίξης, το gloss είναι πολύ πηχτό και θέλει από μόνο
του αρκετή αραίωση για ψέκασμα ( προσωπικά το πιο
συμβατό διαλυτικό γι' αυτά διαπίστωσα ότι είναι το
καθαριστικό τζαμιών ) με αποτέλεσμα να χάνει γυαλάδα.
Καλύτερα αραίωσε αρκετά το gloss και δούλεψε
πειραματικά με αυτό. Αλλιώς Gunzo-Tamiya Satin.
Εάν δοκιμάσεις πάντως μίξεις-αραιώσεις κλπ γράψε μας
τι αποτελέσματα είχαν, γιατί πολλά παίζουν ρόλο ( υγρασία,
θερμοκρασία κλπ ).
Το ματ είναι από τα καλύτερα βερνίκια και removable
εάν το απαιτούν οι συνθήκες, το gloss είναι άλλη ιστορία. ::salut::
LYBCO:
Σ'ευχαριστω.
Χρησιμοποιω χρονια τα gloss και matt της Winsor & Newton,αραιωνοντας τα με X-20 Tamiya.Αλλα επειδη εχω 4 μπουκαλακια gloss σκεφτηκα να φτιαξω και semi-gloss.
Θα το δοκιμασω να τα αναμειξω και θα επανελθω με το αποτελεσμα.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση