ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Dio: Υπό κατασκευή

Lotus 79-Pitstop στη πίστα της Αργεντινής.

(1/5) > >>

AntonZ:
Καλή χρονιά σε όλο το forum, με υγεία ευτυχία και όμορφες κατασκευές.
Το θέμα του διοράματος στηρίζεται σε μία foto που βρέθηκε όταν κατασκευάζαμε μαζί με το γιό μου τη Lotus Type 79 - 1978 1/20 της Tamiya. Item 20060**400. Το αυτοκίνητο τελείωσε την άνοιξη του 24, αλλά έχοντας δει τη foto άρχισε σιγά-σιγά να  γεννιέται η πρόκληση να φτιάξω για πρώτη φορά διόραμα, φυσικά με τη προτροπή του γιού, που έχει το πρωτάθλημα της formula 1 σε πρώτη προτίμηση και ασχολείται με ότι το αφορά. Το ξεκίνησα με πολύ δισταγμό το Νοέμβριο του 24, τώρα που έχει προχωρήσει λίγο αποφάσισα να το κοινοποιήσω στο forum και ανάλογα τη πρόοδο (πολύ αργή) να ανεβάζω τη κάθε φάση του.
Παραθέτω τις foto - αιτία για τη κατασκευή του διοράματος.


Το πρώτο που με απασχόλησε ήταν να βρεθεί το πλήρωμα και γενικά εργαλεία - παρελκόμενα για το στήσιμο ενός pitstop για formula 1. Πρώτα βρήκα τη παρακάτω foto και από αυτή άρχισα να ψάχνω το αντίστοιχο σέτ.


Ευτυχώς υπήρχε κάπου στην Αυστραλία και έτσι παραγγέλθηκε και πήρα στα χέρια μου το πρώτο κίτ με φιγούρες που είχα ποτέ.
Ακολουθούν οι foto του κίτ RACING PIT TEAM  της TAMIYA 1/20  ITEM 20011-1000.





και τα αυτοκόλητα .



Αν και δεν έχω εμπειρία από κίτ με φιγούρες έχω μείνει ενθουσιασμένο από τη ποσότητα των κομματιών που έχει το κίτ. Για τη ποιότητα δεν ξέρω αν δεν αρχίσω να κολλάω και να βάφω φιγούρες.

Το πρώτο που άρχισα είναι το κτήριο και η βάση του διοράματος. Υλικά είναι ξύλο για τη βάση και μονωτικό μπλε για τη τοιχοποιία. Επίσης ξύλα από μπάλσα και ελάτη για μικροκατασκευές και εμπλουτισμό με διάφορα εξαρτήματα έξτρα.
Παραθέτω foto από τα πρώιμα στάδια της κατασκευής με το αυτοκίνητο και μία φιγούρα για να πάρω τη γνώμη σας καθώς η κλίμακα της φιγούρας μου φαίνεται μεγάλη για το αυτοκίνητο παρότι και τα δύο είναι σε 1/20.

KWSTAS:
Πρωτότυπο θέμα, αναμένουμε.

Albert83:
Καλή συνέχεια και απο εμένα, πολύ ενδιαφέρον θέμα απο πολύ ωραία εποχή της F1!

AntonZ:
Πράγματι μια άλλη εποχή, αν θυμηθούμε π.χ. την αποχή του Louda από αγώνα λόγο επικίνδυνων καιρικών συνθήκων κάτι που αν γινόταν σήμερα ο οδηγός δε θα έβλεπε πίστα ποτέ ξανά, καταλαβαίνεις τις τεράστιες διαφορές του τότε με το τώρα.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει μια ιδιαιτερότητα: κατά μία έννοια συνδέεται με τα Ελληνικά σημερινά δρόμενα καθώς ήταν η πρώτη πετυχημένη εφαρμογή του ground effect. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιεί το δάπεδο του αυτοκινήτου ώστε εκμεταλλευόμενη το φαινομένου Bernoulli (Daniel Bernoulli) να δημιουργεί υποπίεση στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να 'κάθετε' καλύτερα στο δρόμο. Αυτός το τρόπος σχεδιασμού απαγορεύτηκε το 1982 και την επανάφερε το 2022 ο Έλληνας μηχανικός Τομπάζης που μόλις είχε προσληφθεί από τη FIA ως υπεύθυνος για την επιτροπή που εκδίδει και ελέγχει τους κανόνες σχεδιασμού των αυτοκινήτων της formula. Αποτέλεσμα ήταν να γίνει πιο ενδιαφέρον ο ανταγωνισμός και οι μάχες μεταξύ των οδηγών στους αγώνες. Ο Τομπάζης για να πάει στην επιτροπή άφησε τη θέση του υπεύθυνου σχεδιασμού αεροδυναμικής στη Ferrari. Για όποιον ενδιαφέρεται για την εφαρμογή του ground effect παραθέτω το σχετικό link από την F1 tv στο you tube. ----  A Deep Dive Into F1 2022's 'Ground Effect'! | Tech Talk. ---

Wild Bill:
Πολύ ενδιαφέρον και σπάνιο προτζεκτ!

Καλή αρχή!!!

Αν έχεις την καλοσύνη στοίχιζε τις φωτογραφίες ορίζοντια ώστε το ποστ να είναι πιο ευανάγνωστο. Για να το πετύχεις απλά πατάς μία φορά Backspace έχοντας τον κέρσορα άμεσως πριν το λινκ της φωτογραφίας  ::thumbleft::


--- Παράθεση από: AntonZ στις Ιανουαρίου 08, 2025, 11:39:48 μμ ---Πράγματι μια άλλη εποχή, αν θυμηθούμε π.χ. την αποχή του Louda από αγώνα λόγο επικίνδυνων καιρικών συνθήκων κάτι που αν γινόταν σήμερα ο οδηγός δε θα έβλεπε πίστα ποτέ ξανά, καταλαβαίνεις τις τεράστιες διαφορές του τότε με το τώρα.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει μια ιδιαιτερότητα: κατά μία έννοια συνδέεται με τα Ελληνικά σημερινά δρόμενα καθώς ήταν η πρώτη πετυχημένη εφαρμογή του ground effect. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιεί το δάπεδο του αυτοκινήτου ώστε εκμεταλλευόμενη το φαινομένου Bernoulli (Daniel Bernoulli) να δημιουργεί υποπίεση στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να 'κάθετε' καλύτερα στο δρόμο. Αυτός το τρόπος σχεδιασμού απαγορεύτηκε το 1982 και την επανάφερε το 2022 ο Έλληνας μηχανικός Τομπάζης που μόλις είχε προσληφθεί από τη FIA ως υπεύθυνος για την επιτροπή που εκδίδει και ελέγχει τους κανόνες σχεδιασμού των αυτοκινήτων της formula. Αποτέλεσμα ήταν να γίνει πιο ενδιαφέρον ο ανταγωνισμός και οι μάχες μεταξύ των οδηγών στους αγώνες. Ο Τομπάζης για να πάει στην επιτροπή άφησε τη θέση του υπεύθυνου σχεδιασμού αεροδυναμικής στη Ferrari. Για όποιον ενδιαφέρεται για την εφαρμογή του ground effect παραθέτω το σχετικό link από την F1 tv στο you tube. ----  A Deep Dive Into F1 2022's 'Ground Effect'! | Tech Talk. ---

--- Τέλος παράθεσης ---

Οι "κουρτίνες" που κρέμονται εκατέρωθεν του μονοθεσίου σε αυτό εξυπηρετούν??
Παγιδεύουν τη ροή του αέρα κάτω από το μονοθέσιο??

 ::salut:: ::salut:: ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση